AL FATIHAH! PELAKON HARUN SALIM BACHIK MENINGGAL DUNIA!

RM0.00 AL FATIHAH-Pelakon dan pelawak Harun Salim Bachik meninggal dunia sebentar tadi setelah rebah dalam tandas di kawasan rehat PLUS Bukit Merah-Agendanews

6 Responses to "AL FATIHAH! PELAKON HARUN SALIM BACHIK MENINGGAL DUNIA!"

  1. Dia ni banyak berlakon watak komedi . Antara pelakon komedi yang saya suka .

    ReplyDelete
  2. Orang sakit darah tingi,jantung radang paru jauhkan bau alkohol. Radiasi wfi komputer pon. Nak bagi tip kat parpu, kalau isi minyak diesel petrol guna suis oto beredar jauh dari pisto pomp..bukak cermin pintu 5 10 minit. Awas suis angin udara dalam kereta.tutup udata luar , kalau kereta lama span penutup dah reput. Kerete yang pernah asident lari tak rapat angin enjin habuk masuk dalam kereta .. dari allah parpu datang kepada allah parpu kembali parpu hot dog

    ReplyDelete
  3. Innalilah wainna ilaihi rojiun.

    ReplyDelete
  4. Org dah brrdamai mengapa yg lain2 ni dok.mengadu domba???? buat dpt dosa ja.... kalau kita dah tau pahala pun x seberapa mana rasanya mengapa nak ditambah DOSA yg ada tu...... hmmm

    ReplyDelete
  5. Org dah brrdamai mengapa yg lain2 ni dok.mengadu domba???? buat dpt dosa ja.... kalau kita dah tau pahala pun x seberapa mana rasanya mengapa nak ditambah DOSA yg ada tu...... hmmm

    ReplyDelete
  6. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!