ADDA PAVI! DRAMA TAMIL ANWAR YANG TRRLAMPAU -MARI TENGOK


Ayoyo! Drama tamil sudah mula. Kasi jual gambar kunun-kunun peluk bini la, prluk cucu la. Masa nak toron belakang tak ingat pun kan? Masa tu ayaq naik kepala kan?

Dulu boleh la hang nak menipu Nuor oi, sekarang lepas berbelas tahun ni ornag dah kenal kau dan keluarga kau semua. Kaki wayang aje. Kau bukan masuk dalam sebab politik kau masuk dalam pasal kau main bontot, meliwat tau!

Kepada cacai bangkai yang diupah PKR ni, toksah la nak spin cerita kata ini adalah konspirasi la, tahanan politik la. Ini adalahkes jenayah yang terbukti. Meliwat beb nabi tak mengaku umat. Tak cukup le bala yang dah kita terima ni?

Masih nak sokong peliwat? Mana maruah korang? 

22 Responses to "ADDA PAVI! DRAMA TAMIL ANWAR YANG TRRLAMPAU -MARI TENGOK"

  1. I rindu kat bang Nuar .... miss you !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Lu berlakon lah macam mana pun. Tengok muka dia dah terbayang sebagai peliwat. Terus padam lakonannya.

    ReplyDelete
  3. Parpukari Sootha Viri bersimpati dengan saifool...ada kepentingan dengan juburan saifool kot? hehehe..jangan marah parpu...parpu memang peminat saifool juburan..hehhee...kenapa ya?

    Sebab dia menyapu KY jelly yang dibawa olehnya ke juburnya dan membiarkan majikannya melanyak jubur sepuas-puasnya..hasilnya sperma terpancut 4cm kedalam lubang juburnya

    sebab dia boleh masuk TV untuk bersumpah..tidak cukup dengan lapuran polis yang dibuatnya..bukankah ini layanan khas yang amat istimewa?

    Sebab sumpahnya diulang-ulang dalam radio dan TV seolah2 satu musibah besar telah melanda Malaysia?

    Sebab dia masih boleh berjalan seperti biasa, tersenyum lebar menjamu teh kepada pelawat di rumah majikannya selepas juburnya dikatakan telah ditala oleh majikannya!

    Sebab dia yang mengaku alim dan tak pernah tinggal solat dapat menyimpan sperma majikannya didalam jubur yang telah ditala selama 3 hari tanpa mandi junub dan solat jumaat..

    Sebab dia boleh mendapat liputan meluas mengerjakan umrah dan bersumpah setelah duburnya ditusuk majikan..

    Sebab dia boleh berjumpa PM (dulu DPM) untuk menbincangkan biasiswa setelah juburnya dilanyak oleh majikannya!

    Sebab dia boleh masuk masjid suka hati, panggil imam suka hati dia, untuk bersumpah sampah sehingga Imam Ramlan Porigi yang bercakap akan kisah sumpah tersebut dipindahkan dan akhirnya dipecat dari Masjid Wilayah!

    sebab dialah upacara sumpah kembali popular dikalangan orang melayu (bukan Islam)!
    Sebab dialah 1Malaysia dihidangkan cerita sodomee walaupun sodomee berlaku bukan dengan keizinannya dia (ehem...tapi boleh pulak sapu KY kat juburnya dan tonggeng untuk memuaskan nafsu majikannya!)

    Sebab dia ialah consensual partner dengan majikannya yang telah menibainya tapi dia boleh pulak bebas dari tuduhan

    Sebab negara selama 7 tahun telah membuktikan ianya sangat serius terhadap sodomi (soothu adi), tapi pergi mampus terhadap ekonomi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ang ni sewel kaaaa

      Delete
    2. Lama rindu liwatan anwar, tu yang jadi sewel macam ni, sian.

      Delete
    3. Wow...hebat sekali peminat saiful parpu soothu adi mernggila babi..

      Delete
    4. ya..mmg tersgt hebat menggila babi peminat sipeliwat nuwor aljuburi nih..

      Delete
    5. Soothu Adi sudah mari,
      Saifool masuk TV
      Sapy KY jelly
      Kena liwat sendiri

      Delete
  4. INI WORANG.....MCKK DALAM ADA SOOTHU ADI JUGA KA MACA.....

    ReplyDelete
  5. meroyan Nampak....dalm kepada Nuar..Nuar...Nuar.....

    Tak pe PAS pun nak keluar pakatan k....ada orang kesah....PAS pandai...alat sudah tadak boleh guna....
    DAP lagi pandai...mana mau lugi...untung saja ma.....

    Parpu ada kesah...

    ReplyDelete
  6. Biasa lah nuar dgn lakonan sia mmg x pnh abis pun...

    ReplyDelete
  7. Penipuan pertama diawal career..

    Orang mati kebuluran di Baling..

    Makhluk ini sekeluarga

    Memulakan langkah politik dgn menipu dan racist..

    ReplyDelete
  8. Dap lim guan eng khalifah omar kata hj hadi penipu,xde maruah dan pengkianat hahaha.....apa kata macai pas duk senyap atau redho je(dah ketentuan allah lim guan eng nk ckp gitu) hahahaha

    Pemimpin nombor 1 pas dianjing2kan oleh Dap hahaha...
    Malu gua beb rasa mcm xde harga diri..takDir!!!

    ReplyDelete
  9. Tebal muka sbb ulama malah tok guru merangkap Presiden PAS dihina oleh kafir harbi..actually Guan Eng hina umat islam keseluruhannya..sedih sedih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lagi..tangkap la guna akta hasutan..ada berani?????

      Delete
    2. Pergi mampus la mereka tuh dap n pas lantakkan. Zalimi diri sendiri.

      Delete
  10. Pengerusi dap mati , musidul am pas innalillahirajiun, punasihat pkr kedalam bamboo river dan punasihat dap pun habis. Apa bila kepala dah terputus maka ekor akan mengeliting macam ekor cicak. Allah memberi petunjuk pada rakyat malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup 1MDB...selamat orang melayu...

      Delete
  11. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

  12. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!