YO MOFO! THIS MESSAGE IS SPECIAL FOR PEOPLE WHO WORSHIPS ANWAR THE SODOMIZER!


Anwar's side is saying govt releasing statement fast shows advance knowledge. 

But this is obvious political spin. Any professional comms team would write guilty /not guilty statements in advance. 

Standard comms process. Because time sensitive newswires write two versions for big stories, so to catch their immediate filing any half decent comms team needs to follow suit.

19 Responses to "YO MOFO! THIS MESSAGE IS SPECIAL FOR PEOPLE WHO WORSHIPS ANWAR THE SODOMIZER!"

  1. Ujian Rambang

    Hari ini saya buat test untuk menilai response kekawan saya yang bukan melayu. Bila saya dapat berita terkini tentang penghakiman kes rayuan Anwar , saya copy paste dan forward melalui wasaap kepada kekawan bukan melayu , saya bagi lah sikit ulasan yang tidak menyebelahi Anwar.

    Anda nak tahu apa jadi ? Ada yang jawab dalam nada frust dengan penghakiman , ada yang kata penghakiman dibuat oleh orang buta , seolah Anwar diinayai oleh musuh politik. Ada yang langsung tak response , pada hal sebelum ini boleh kata hari2 kami sering bermesej tanpa sentoh isu politik.

    Nah sekarang baru saya tahu rupanya kawan2 saya yang mesra di depan rupanya menaruh harapan agar Anwar bebas. Kenapa ? Apa untungnya mereka kalau Anwar bebas ?

    Kepada anda yang lain boleh test kawan bukan melayu anda dalam kes Anwar vs Saiful .... kita boleh share response mereka. Dari situ dapat membaca hati perut mereka.

    Saya bersyukur dan majoriti melayu bersyukur bila Anwar masuk penjara. Tetapi kenapa bukan melayu not happy .... Why ?????

    Al Mukmin

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lamaaaaa daah ... depa ni cari Barua dari kalangan bangsa Melayu .... dah dapat anuar dan grooming tapi masuk penjara... duit dah banyak dilaburkan .... Sekarang mereka dah ade PASMA jadi barua.... so melayu akan terus jadi mangsa...

      Delete
  2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini apa ni bu. Saya kurang ngerti. Ini MBAH KABOIRENG ni apa ya. Hantu ka atau Along.

      Delete
  3. satu kes yang lebih kuat dan dapat membuktikan anwar seorang yang rosak moralnya adalah kes china doll.

    anwar telah membuat laporan polis palsu bahawa dia bukan lelaki dalam video bersama perempuan cina.kpn pada masa itu juga telah membuat kenyataan bahawa kes itu akan disiasat selepas kes liwat beliau selesai.

    desak kpn siasat kes ini secepat mungkin.kebenaran akan menunjukkan wajah sebenar anwar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ADA LIWAT 1.
      ADA china doll.
      ADA LIWAT 2.
      ITU PUN BANGAP BEBAL PUN TAK PERCAYA.
      MAKSUM SANGAT KAH ALJUBS NI.
      CUBA TANYA MAT SABU.......

      Delete
    2. Mamat

      Ko suroh p tanya mat sabu. Aku setiap kali nampak gambar mat sabu , aku akan ingat ini rupa lelaki hebat yang sapu normah bini orang sampai melekat bau cipap normah kat misai dia .... Mah , bau dia melekat kat misai bang mat la.

      Kah23 kali

      Delete
    3. mokhtar abdullah,ariffin jaka dan paul augustine....

      Delete
  4. Sabar semua, jangan bimbang dan yakinlah bahawa janji Allah itu benar dan kebenaran akan muncul dan terserlah tentang apa jenis manusia Anuar dan Mamat Sabu dan yang seangkatan mereka itu siapa. Akan sampai masa, yang sokong dan puja mereka meluat dan akan mengutuk mereka. Insyaallah, sabar dan tunggulah janji2 Allah.

    ReplyDelete
  5. Saya teringat kisah Appolo 11ketika berada di permukaan bulan menghadapi masaalah teknikal yang memungkinkan angkasawan2nya terkandas di bulan. Presiden Amerika ketika itu Nixon telah pun menderaf ucapan takziah yang akan diumumkan jika angkasawan2 benar2 terkandas di bulan. Tapi mujur masaalah appolo 11 ketika dapat di atasi.

    ReplyDelete
  6. YO SOOVI (SOOTHA VIRI)

    Pemilik bank Malaysia akan menggerakkan peningkatan risiko kegagalan atau “event of default” (EOD) sekiranya pelaburan strategik negara 1Malaysia Development Berhad (1MDB) gagal membayar hutang RM2 bilion bagi unit tenaga yang diambil pada Mei 2014, kata sumber.

    Pembayaran balik pinjaman tersebut sudah ditangguhkan dua kali dengan tarikh akhir pembayaran terkini adalah pada bulan lepas dan ia sebahagian daripada RM5.5 bilion pinjaman diambil salah satu unit syarikat milik Kementerian Kewangan (MOF).

    ReplyDelete
    Replies
    1. angkara BERLIWAT NASIONAL (BN)

      Delete
  7. KERAJAAN BN PENIPU.....YANG AKU PELIK KALAU ANWAR DIDAPATI BERSALAH ....SAIFUL PUN DIDAPATI BERSALAH JUGA....MEMANG DOUBLE STANDARD.....SAIFUL BUKAN DIROGOL TETAPI BENABRKAN ANWAR MELIWATNYA KERANA SANGGUP KERJA SEBAGAI COFFEEBOY ANWAR...SIPA YANG BELIKAN PAKAIAN ITALI BRIONI YANG HARGA RIBURIBU UNTUK GAYBOY SAIFUL??ROSMAH KE??......MEMANG MAHKAMAH DI MALAYSIA INI MEMANG BENGAP....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleh kerana anwar dah masuk ke penjara maka aku cadangkan supaya Lim Guan Eng jadi ketua pembangkang gantikan anwar . Kalau Guan Eng dapat jadi PM lagi bagus . Malaysia akan jadi macam Singapura . Orang melayu di Singapura pun takde yang jadi Mat rempit dan penagih dadah .

      Delete
  8. ....


    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    (( UMNO Penjara Anak Muda )) - Anak Muda Sangat Marah Dan Berdendam Dengan UMNO...

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Gambar Dan Video Anwar 'Diseksa' Di Penjara Akan Diedar Dan Diprotes Habis-Habisan!!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Rakyat Malaysia Sokong Azmin Jadi PM...Tolak Parti PENJARA UMNO

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau cakap macam mana pun tak guna sebab yang terbaik tetap P Ramlee .

      Delete
  9. Dah kena 7-1 pun bingai PKR tak nak mengalah dan percaya.Sah terlampau banyak minum kencing KETUM

    ReplyDelete
  10. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!