TERKINI! KENAPA ANWAR MINTAK UNTUK DITEMPATKAN KE PENJARA SG BULOH!?


Mahkamah Persekutuan menerima permohonan Anwar agar dia dipenjarakan di Sungai Buluh dan bukan Penjara Kajang. Hukuman penjara 5 tahun bermula hari ini.

Gambar-gambar diatas menunjukkan semua meninggalkan kawasan mahkamah setelah Anwar Peliwat dibawa ke Sg Buloh atas permintaan pemiwat itu sendiri.

Oh ya sekarang kita boleh pakai perkataan liwat tu sebab dah terbukti dimahkamah dia adalah seorang peliwat. What? PELIWAT! 

Cuma aku pelik, kenapa dia nak ke Sg Buloh? Dan bukan ke Kajang? Why? 


31 Responses to "TERKINI! KENAPA ANWAR MINTAK UNTUK DITEMPATKAN KE PENJARA SG BULOH!?"

  1. Alhamdulillah Keadilan Untuk Saiful telah diperolehi, penantian hampir 7 Tahun akhirnya tamat.Sekarang tunggu masa untuk Pilihanraya Permatang PAUH. Anuar sepatutnya guna sisa hayatnya untuk bertaubat dan menyeru penyokongnya agar kembali kepangkal jalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya berasa sungguh lega kerana selepas ini Malaysia akan menjadi lebih aman.

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    3. Jgn le percaya perbuatan yg syirik ini. Embah kaboiring tu pun hidupnya papa..tipu belaka

      Delete
  2. tahniah hakim yg telah memberi penghakiman yg benar.

    ReplyDelete
  3. Semoga Aman Negara Tanpa Anwar Ibrahim (SANTAI)

    Biarkan Anwar bersantai sepuas-puasnya kat Resort Sungai Buloh.

    ReplyDelete
  4. Anwar diberi keistimewaan yg cukup banyak. Boleh tangguh kes beribu kali, boleh pilih tempat hukuman? Sedangkan dia tak pernah jadi Perdana Menteri pun. Apa taraf dia dapat VVIP? Fujimori yg kuat pengaruhnya pun tak dapat layanan istimewa.

    ReplyDelete
  5. Anwar harus buat muhasabah diri.
    Bertaubat dan balik kepangkal jalan.
    Juga beliau sebagai ketua keluarga harus suruh isteri dan anaknya bertaubat

    ReplyDelete
  6. dia dah masuk kedalam .... baru laa aman sikit malaysia ni .

    ReplyDelete
  7. Keputusan muktamad penghakiman 8-1 terhadap PELIWAT adalah merupakan satu keputusan yang paling menghantui keluarga dan penyokong-penyokong tegar beliau. Bukan keputusan di kedai kopi. Lepas ni sapa-sapa yang nak bersama beliau cubalah hina orang melayu, agama Islam dan Raja-Raja Melayu.

    ReplyDelete
  8. Itulah Kuasa dan kerja Allah , sapertimana kata Lokman Hakim," Menaikkan yang (Hak) benar dan menjatuhkan yang Batin,"
    Doa Saiful didengari dan diMakbulkan....Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pong DOA gak bui anuwaq masuk jel.

      Delete
  9. Awat x minta Penjara Kajang ? Bukan suka Kajang ka sebelum ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas Langkah Kajang Langkah Sungai Bulohlah pula. Angan-angan si PELIWAT TEGAR!

      Delete
    2. Malulah kalau masuk Penjara Kajang. Niat asal nak jadi ADUN Kajang tapi kalau end up jadi banduan Kajang, malulah dengan orang Kajang.

      Delete
  10. Aku ni ..... bila tengok Anuar ..... marah pun ada ..... kesian pun ada .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selama ni perasaan kesianlah yang banyak untuk dia yang menyebabkan banyak berlaku banyak musibah kepada Malaysia.

      Delete
    2. Dari mula lagi, saya lebih kesiankan Saiful daripada Si Anwar sebab Anwar ni memang terkenal dengan pembohongannya.Saya memang paling menyampah pada orang yang suka cakap bohong.

      Delete
  11. Sombong atau bongkak lah yang menyebabkan seseorang itu lupa dengan Allah. Malaikat Iblis jadi syaitan iblis sebab dia sombong. Firaun mati hina sebab dia sombong dengan Allah dan manusia. Anwar gagal sebab dia sombong dengan dirinya. Kesombongan Anwar menyebabkan beliau leka dan lupa diri.

    ReplyDelete
  12. Sombong atau bongkak lah yang menyebabkan seseorang itu lupa dengan Allah. Malaikat Iblis jadi syaitan iblis sebab dia sombong. Firaun mati hina sebab dia sombong dengan Allah dan manusia. Anwar gagal sebab dia sombong dengan dirinya. Kesombongan Anwar menyebabkan beliau leka dan lupa diri.

    ReplyDelete
  13. Dia,nak msk bamboo river sbb dia kenal warden2 di sana,lagi mudah buat crta taik kucing dia tuh

    ReplyDelete
  14. kalau crita orang melayu kebanyakkan setuju anwar dalam......anuar ni kira melayu yang diupah oleh tokey untuk menghentam melayu dan islam sebab apa,, sepanjang beberapa tahun kebelakangan takda pun bantahan dari anwar bila islam dihina.....masa tuan guru pas dihina sehinanya oleh dap yang ternyata kafir ,,,,anuar tidak pertahankan malahan dia pun sama dgan dap kutuk ulamak....adakah ini dinamakan pejuang islam malahan dia bersama dap tentang hudud....sebab tu bila hukuman ttu sampai ALLAH memalingkan muka tiada lagi pertolongan

    ReplyDelete
  15. Aku nk bt kenduri mkn pulut kuning..muhahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tumpang sepinggan bang....?

      Delete
    2. Kenduri pisang pon dh cukup haha...

      Delete
  16. hidup jubur sepol hidup umno....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah UMNO akan terus hidup selama2nya.....R.I.P to PAS, PKR & DAP..

      Delete
    2. HamPAS..PUKI R. .& DAPig.. semoga hancur

      Delete
  17. Oleh kerana dia dah jadi banduan, bukankah kesemua gelaran-gelaran Datukshipnya sepatutnya ditarik balik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ...hanya gelaran DSPN sahaja yang kekal..

      Delete
  18. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!