TERKINI! BN TAK BERTANDING DI DUN CHEMPAKA! NAJIB SUDAH TAKUT KA?

RM0.00 PM di PC lepas mesyuarat MT UMNO umum UMNO TAK BERTANDING PRK DUN Cempaka di Kelantan.Nak tumpu usaha pemulihan banjir- Agendanews

PK: AKU TABIK KAT PM! Macam ni baru betul. Baik tumpu dan bantu rakyat untuk pulihkan negeri yang hampir musnah dengan banjir. Biarlah PASMA berebut ngan PAS.

Ini keputusan yang aku sangat setuju dengan PM!

18 Responses to "TERKINI! BN TAK BERTANDING DI DUN CHEMPAKA! NAJIB SUDAH TAKUT KA?"

  1. Saya setuju BN tak bertanding di Chempaka . Kalau BN dan PAS bertanding pasti suasana hangat dan orang melayu lagi berpecah belah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    2. Iye Ibu Hayati. Tahniah dah jd jutawan. Tlg le sedara mara kat Indon tu. Lama2 Indon pun boleh kaya mcm Malaysia

      Delete
    3. Hehehe..ibu haryati asyik le htr msg d cni. Htr la pula d blog outsyed the box, bigdog, ke,, tun m punya blog..haha

      Delete
  2. Dah nampak hikmah nya bila nik ajis dah tiada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korang perasan tak , semenjak Nik Aziz sakit dan kemudian meninggal dunia , pemimpin pemimpin PAS bukan main garang lagi dengan DAP . Dulu mereka tak berani tegur DAP sebab Nik Aziz selalu sebelahkan DAP .

      Delete
    2. Sama le tew. Itu dipanggil charisma. bkn semua pemimpin bijak beri dan balas komen. dulu masa Tun dr m ada, sapa brani tegur dia! Skrg ni Najib kena sound mcm tu jer. Ntah mamat dr ceruk rantau mana ntah. Itu bezanya pemimpin yg smart dan yg lebih kurang

      Delete
  3. Dap ni mmg kurang hajar. D joloknya sarang tebuan satu hari mesti kena sengat balek. Kesabaran ada hadnya. Dap sampai bila2 komunis. Ign nak berlagak baik. Melayu tolol berhatikan komunis ikut kehendak babi2 nih.

    ReplyDelete
  4. Apa lah pembangkang ni bila org bg peluang kata takut plak..umno bkn mcm drg tAmak...drg x gila pangkat mcm pembangkang pun

    ReplyDelete
  5. Bkn langkah bijak lah, Papu oiii!!! UMNO patut bertanding. Baru kita dapat tau brapa org yg dah meluat kat PAS. Pada masa yg sama, org Kelate pun nak ckp terima kasih pd PM psl bantuan banjir. Asyik2 nak bagi laluan free aje. Aku tau lah itu kubu kuat nik ajis. Sekurang2nya tunjuk lah ada teloq sikit

    ReplyDelete
  6. Ayuh kita saksikan perpecahan PAS. Org Melayu suka ni. Jom kita tepuk tangan.Jgn lupa boh petrol. Kasi marak itu api. PAS ke PASMA? Yg pasti kemenangan pada DAP!

    ReplyDelete
  7. dah tau dah tak akan menang punya
    ada peluang PRK tak berani masuk lawan
    aku agak PRU14 ni dia nanti kata umno tak payah le bertanding di kelantan, penang dan selangor...
    penakut hancau lancau punya umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cinadap pun nk nyibuk kt sini. Lu dap, mca bg lu menang xde hat punyer..lu diam2 sj lor...

      Delete
    2. Melayu UMNO memang bodoh, tau jaga bontot saje! Kah! Kah! Kah! lagi pulak keling mamak jadi hero! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  8. PRK DUN Cempaka perlu diadakan sepertimana mematuhi undang-undang SPR. Tindakan bernas PM tidak bertanding amat dipuji. PM tepat mahu mengutamakan apa yang perlu diutamakan. Sesebuah persepsi itu adalah persepsi semata-mata..... belum tentu perkara yang dibayangkan itu boleh menjadi kenyataan.
    Dapat hasil berpolitik tetapi berlainan parti itulah menghasilkan penyokong hidup dalam 2 alam fantasi.Orang Umno kata PAS. Orang PAS kata UMNO dan sudah nya KAMPONG TERGADAI.
    Syabas PM.

    ReplyDelete
  9. Antara kemenangan parti dan melegakan hati rakyat , mana yg lebih diutamakan???? Rakyat kelantan x memerlukan pemimpin yg baru dlm masa terdekat ni. Diorang lebih memerlukan bantuan utk meneruskan kehidupan seharian yg boleh kembali kepada keadaan asal dan bukannya kemenangan parti... Percayalah cakap aku yang kalau PAS masih lagi dgn sikap tamak dan berebut kuasa, nescaya rakyat akan mula berpaling tadah dan memilih parti yg boleh menjaga kebajikan diorang

    ReplyDelete
  10. Najib hati besar. Korban kwpentingan ego politik demi keperluan rakyat kelantan yg sedang bwrdepan masalah selepas banjir. Jika Umno masuk prk dun cempaka maka usaha kerjasama akan twrbantut sebab masa kempen nnt akan ada maki maki dan kutuk mengutuk dan sudah pasti akan menyebabkan banyak hati sakit dan yg akan jadi mangsa ialah rakyat kelantan. Biarlah di tuduh bacul atau penakut namun keperluan mangsa banjir itu yg lebih utama.

    ReplyDelete
  11. Najib sudah hilang telur sebijik! Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!