RACISTKAH AKU? SEORANG LELAKI CINA DITANGKAP KETIKA DIA CUBA MEMBUANG DAGING BABI KE DALAM MASJID!

Lelaki cina ditangkap baling Babi ke masjid di Butterworth.

Seorang lelaki berbangsa cina telah ditangkap sewaktu sedang melemparkan daging babi di Masjid Telaga Air Butterworth semalam.

Lelaki tersebut berjaya ditangkap oleh kariah masjid sebelum diserahkan kepada anggota Polis yang datang sejurus kemudian setelah dihubungi.

Sewaktu kejadian, lelaki tersebut sedang cuba untuk melemparkan daging babi ke dalam kawasan masjid. Bagaimanapun kejadian berkenaan disedari oleh kariah masjid berkenaan dan berjaya menangkap lelaki cina tersebut selepas dikejar.

Menurut saksi, kejadian meletakkan daging babi di kawasan masjid berkenaan sudah beberapa kali berlaku, dan akhirnya mereka berjaya menangkap individu yang melakukan perbuatan biadap tersebut.

Ketika ditahan, lelaki cina tersebut berpura-pura gila dan seolah-olah tak sedarkan diri.

PK: Apa lagi aku nak cakap? Asal kita bukak mulut je dipanggil racist tapi puak pemuja DAP ni boleh buat sesuka hati mereka?

98 Responses to "RACISTKAH AKU? SEORANG LELAKI CINA DITANGKAP KETIKA DIA CUBA MEMBUANG DAGING BABI KE DALAM MASJID!"

  1. Kesian, ,masukkan je ke Hospital Bahagia untuk rawatan, rawat sampai sembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau betul gila rawat sampai sembuh, kalau buat buat gila rawat sampai betul betul gila , salah satu rawatannya hari hari baling daging babi ke mukanya dan mandikan dia dengan air babi, sah badan lekat bau babi

      Delete
    2. kalau tak gila,hospital bahgia akn disaman jutajuta pasal naya cina ni...patut cina ni buang babi dalam masjid pasal melayu kampung maki dia cina babi waktu nak pergi sembahyang ...tabik kat cina ni pasal brani...klau tak cukupduit nak upah lawyer aku sponsor...memang layak masjid macam ini yang nak hina cina dibaling babi...kalau yang sokong rohingya bunuh Myanmar Buddha lagi baik dibakar terus....

      Delete
    3. MASUKKAN YANG SOKONG BEKAS AL-ARQAM, PULO.,ABU SAYYAF DAN ISIL KE HOSPITAL BAHAGIA TANJUNG RAMBUTAN LAGI BAGUS.LETAK ELEKTRIK KAT KEPALA NAJI PEROGOL CANNIE ONG LAGI BAGUS.....DAN BAGI DIA MAKAN BABI....NAK LUDAH CINA DAN MAKI CINA BABI WAKTU NAK PI MASJID MEMANG LAYAK MASJID TU DIBALING BABI....TAPI AKU RESPEK KAT SEORANG ISLAM YG CUKUP KUAT IMANNYA WAKTU PUASA..DIA MENGIZINKAN SAYA MAKAN DAN MINUM DIDEPANNYA WALAUPUN WAKTU DIA PUASA KERANA KATANYA KALAU ITUPUN DIA TIDAK MAMPU MENAHAN NAFSU PASAL LAPAR BERPUASA BERMAKNA TAK GUNA DIA UGAMA ISLAM.ITU ORANG SAYA CUKUP RESPEK.....

      Delete
    4. memang muslimin macam diatas disanjung dunia dan akhirat bukan macam muslim setengah masak di Malaysia ni....kaki pelacur ....kaki maksiat....kaki main bini orang macam org umno...memang layak dibaling babi ....

      Delete
    5. AnonymousFebruary 7, 2015 at 12:23 AM

      Hujah terhebat....Aku sokong kau ... Contoh terbaik Mat sabu dan Mustafa Ali siap tayang spender..wa cakap luuu... ha ha ha sampai nyanyuk tok guru terperanjat... ha ha

      Delete
    6. kalau gila @ baut2 gila..hukuman yg berat PERLU seperti SEBAT & Penjara seumur hidup @ gantung tembak sampai mati..

      Kurang ajar..anon2 kat atas tu loyar kpd babi ini.

      Delete
    7. bapak kau babi ....

      Delete
    8. 12.23 mgkin masjid yg anda pergi (kalau l pegi) itu anda suka jika d baling dgn babi. Muslim jenis apa anda ini?

      Delete
    9. Saya jenis muslim yang tak suka maki kaum lain cina babi....kalau masjid kena baling dengan babi memang padan muka le....sendiri mulakan provokasi

      Delete
    10. AnonymousFebruary 7, 2015 at 9:26 PM
      Hoi lu mabuk ketum Keerr... Mana ade orang MUSLIM cakap padan MUKA...seseorang Muslim akan sentiasa berbaik sangka dan bermoral tinggi ... mungkin kau ni satu species dengan anak pelacur ...

      Delete
    11. Prokovasi apa bendanya..kau adala muslim( klau la,kau tu muslim) yg tidak baik. Hati busuk sesama muslim.

      Delete
    12. siapa ajar kau maki cina babi??nabi Muhammad ke babi Muhammad wahai melayu??

      Delete
    13. AnonymousFebruary 8, 2015 at 1:52 PM

      No IP anda dalam simpanan kami untuk tindakan lanjut ... tarik balik penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW.... Masalah Cina tu...biar perundangan Negara uruskan..Polis pun dah tangkap penjenayah tersebut..

      Delete
    14. AKU TANYA KAU SIAPA AJAR KAU PI SEMBAHYANG LUDAH CINA MAKI CINA BABI?? NABI AJAR ATAU BABI AJAR?? ITU SALAH BAHASA MELAYU KAU....KALAU TAK RETI BAHASA MELAYU..AKU TANYA SEKALI LAGI ..PROPHET TAUGHT YOU OR PIG TAUGHT YOU?? KAU MAKI KAUM CINA DENGAN MAKIAN CINA BABI KAU NAK REPORT AKU DIPERSILAKAN....

      Delete
    15. HA ha ha , termakan cili api ke ?// , Sudah takut keeerr.?? ayat pun dah berterabur

      1)- Bila masa orang SEMBAHYANG ludah cina, minta pencerahan ???

      2)- "..PROPHET TAUGHT YOU OR PIG TAUGHT YOU?? "
      PROPHET TAUGHT untuk Orang Islam yang cinta Perpaduan
      PIG TAUGHT YOU HANYA untuk Pecinta BABI macam kau.

      3)- kau sendiri berulangkali kata babi, memang kau keturunan anak pelacur BABI ... Baca artikel atas betul.. Kejadfian ini berulangkali berlaku ...Siapa yang provok orang Melayu dulu..Hanya orang yang tiada IMAN sahaja SEPERT pecinta BABI dan anak pelacur akan menghuruharakan MALAYSIA... yang PENTING JANGAN USIK ORANG LAIN,, KALAU TAKUT DIBALAS BALIK... Terlau LAMA MELAYU ISLAM bersabar, .......dan jangan bimbang , tindakan keatas IP anda telah dibuat semalam,semoga gembira selalu semasa terima pelawat ..adios... TQ.. Fulll Stop.

      Delete
    16. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Nasib baik tak jadi DAGING ORANG..

    Biasanya Melayu baik hati, tapi bila kena kacau LU JADI DAGING la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BIASANYA CINA TAK AKAN BALING BABI KE MASJID KALAU TAK ADAPROVOKASI DARI MELAYU GILAHASAD DENGKI YANG MAKI CINA BABI.....TAPI BILA CINA KENA MAKI LU MELAYU JADI DAGING BABI LA....

      Delete
    2. Haaa kau bukan melayu keeer... mungkin kau nie anjing suruhan bettyy chew bini guaang enng.... ha ha ... Orang PAS x nak back up dia keer. ha ha ha

      Delete
    3. Hoi babi 12:17, Bila masa ada melayu bubuh taik lembu di rumah IBADAT KUIL TOKONG..

      Jgn kaitkan politik dgn Ibadat. Bila lu kaitkan AGAMA nanti Ramai2 akan bakar Gereja/ Tokong bina CNY nanti.

      Arqam dll semua tu tak ada kena mengena dgn lu.

      Delete
    4. ada babi 114.....masa may 13 dan peristiwa taman medan...aku tak takut kalau nak bakar macam ISIL...kau ingat dunia ni bapak kau punya...kau pergi mampus macam al arqam

      Delete
    5. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  3. tak racist. cina tu buat salah tangkap sahaja dan hukum mengikut undang2 yang sudah termaktub.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MMG TAPI HUKUMANNYA MESTILAH BERAT. ROTAN SAMPAI HANCUR PUNGGUNG DAN KALAU BETUL GILA GUNA LETRIK UTK MENYEDARKANNYA. BARU PADAN MUKA. BIADAP SGT MCM NEGARA NI MAK BAPAK DIA PUNYA. DIA FIKIR INI TANAH BESAR MOYANG DIA KE.. BUAT SUKA HATI MCM KITA PULAK YG MENUMPANG. KDN PLS DO NOT KEEP QUIET. THIS IS TOO MUCH.

      Delete
    2. SETAHU AKU MELAYU YANG MULAKAN PROVOKASI DULU BARU MASJID KENA BALING BABI.KENAPA NAK LUDAH CINA DAM MAKI CINA BAI WAKTU NAK PERGI MASJID SEMBAHYANG? BSIAPA AJAR B?? BAPAK KAU AJAR? AL-ARQAM AJAR? MUAMAR GADAFFI SAMSENG ISALM AJAR KAU ORANG? ISLAM BAPAK KAU OANG PUNYA?KALAU NAK ROTAN ELOK PERGI SIAM SANA ROTAN MELAYU KAKI PELACUR SIAM.TANAH NI BUKAN MOYANG KAU PUNYA.MOYANG KAU LANUN DARI ACHEH SANA.SAYA HARAP AKAN LEBIH RAMAI CINA LAGI YANG BRANI LAWAN BALIK ISLAM MACAM MELAYU PUKIMAK YANG SAYA SEBUT DIATAS.

      Delete
    3. Anon FEB 6,2015 at 11:48 PM
      Melayu Pukimak Banyak terdapat dalam PAS... contoh terbaik PASMA yang diketuai khaluifah Guanng enng...Ramai peminpin PAS sanggup jilat khalifah ini demi jawatan...

      Delete
    4. hoi anon 11.48 apa kau meroyan. Mcm anjing menyalak bukit.

      Delete
    5. CINA ANAK SUNDAL,HANJUNG. SIAL,BABI,KANINABOCAUCIBAI,KAMLAN,HAMKACAN....ADUHHH..X SABAR RASANYE NK PERANG DENGAN ORG CINE

      Delete
  4. Provokasi agama, patut hukuman berat.

    ReplyDelete
  5. Setuju dengan Anon 5:29 PM. Nasib baik dia TAK JADI DAGING sama macam daging babi tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina ni kena gila babi ,babi gila pun tak macam ni

      Delete
    2. MELAYU ISLAM GILA MACAM AL ARQAM BARU CINA NI BALAS DENDAM BALIK

      Delete
    3. Eii xmalu ka awk2 semua? Bergaduh mcm ni.. ni kes baling babi msuk masjid.. dah terbukti salah. Hukum saja. Kenapa nak cakap hal politik pulak ni. Kutuk habis orang lain..takpa. yang mmg bersalah dan tak dihukum d dunia ni psti akan dihukum d akhirat kelak.

      Delete
  6. Nanti Kit Siang mesti cakap, "Alaa.. maafkanlah dia, dia tak tahu apa dia buat..." macam Namawee dulu. Pastu Nazri Aziz pun bawak gi Parlimen....

    ReplyDelete
  7. Jangan Jadi Kaldai Lagi ...

    Dulu2 kita orang Umno jika BN bukan Umno berlawan dengan Pas di kawasan melayu majority kita dengan rela hati undi calon BN bukan islam. Bukan kita sorang sahaja malah kita pesan isteri dan anak2 supaya undi calon BN dan jangan undi calon Pas. Kita buat kerana kita orang Umno dan atas semangat setiakawan BN. Maka menang lah calon BN yang bukan melayu dan bukan islam , dan kita orang Umno atas semangat setiakawan bersorak giller selepas keputusan diumumkan di Pusat Pengumpulan Peti Undi. Dan calon Pas seorang melayu bergelar ustaz yang kita juga adalah seorang anak muridnya ... beliau melangkah lemah meninggalkan Pusat Pengumpulan Peti Undi.

    Dalam hati berkata " apa nak buat orang islam mahu orang bukan islam jadi wakil mereka walau pun pengundi melayu 60% ".

    Tetapiiii....

    Bila bapa kita mati , siapa yang datang urus jenazah ? Adakah orang2 YB simata sepet ? Siapa yang datang sembahyang jenazah ? Adakah orang2 YB simata sepet ? Siapa yang turunkan jenazah bapa kita kedalam kubur ? Adakah orang2 YB simata sepet ? Siapa yang baca talqin atas kubur bapa kita ? Adakah YB simata sepet ?

    Kawan2 Sekalian....

    Bila bapa kita mati , yang urus jenazah bapa kita semua orang melayu yang pakai kopiah hitam ada , yang pakai kopiah putih berserban & berjubah pun ada , yang sembahyang jenazah bapa kita adalah beratus2 orang pondok yang menjadi anak murid ustaz calon Pas yang kita tolak , yang menjadi imam sembahyang jenazah bapa kita juga ustaz itu lah , yang sambut jenazah dalam kubur orang kampong sendiri ada Umno dan ada Pas , yang mambaca talqin atas kubur bapa kita juga ustaz itu lah.

    Pertanyaan saya ...

    Kenapa tidak penggil YB simata sepet menjadi iman sembahyang jenazah bapa kita ? , kenapa minta orang2 pondok yang pro Pas tolong sembahyang jenazah bapa kita ? , kenapa tidak minta YB simata sepet baca talqin atas kubur bapa kita ?

    Saya faham ....

    Kalian Umno , saya juga Umno malah saya Umno karat hijau , saya celik politik hanya nampak Umno. Jika Umno lawan Pas , saya wajib undi Umno kerana saya orang Umno. Tetapi kalau calon BN bukan dari orang melayu dan bukan dari kalangan orang islam lawan calon Pas SAYA WAJIB UNDI PAS kerana calon Pas satu agama dengan saya.

    Ini lah cara memilih wakil yang selamat kepada bangsa melayu dan agama islam. SAYA TAK SANGGUP MENJADI KALDAI LAGI.... INSYALLAH PRU14 KITA PAKAT RAMAI2 KELUAR DARI KANDANG KALDAI ... MUDAH-MUDAHAN MELAYU TERUS BERKUASA DI MALAYSIA & ISLAM KEKAL MENJADI KUAT.

    Al Mukmin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcmana pulak dgn org pas yg disuruh undi dap walaupun calon BN dari kalangan Umno. Tidakkah itu juga dosa. Malah pas sebuah parti "Islam" sanggup mengundi dap. Sila beri pencerahan.2

      Delete
    2. orang PAS undi kafir harbi lagi sampaikan boleh perintah satu negeri apahal ?

      kena peringat dua2 parti, umno & pas.

      Delete
    3. Nak sokong PAS ke PASMA...minta pencerahan..

      Delete
    4. Selagi orang Melayu tidak berusaha dan asyik bergantung kepada kerajaan, dan selagi anda menjadi beban kepada kerajaan, agak sukar untuk kerajaan berdiri sendiri tanpa memerlukan parti campuran....

      Delete
    5. Bagaimana org melayu yg jd barua DAPig

      Delete
  8. Masalahnya yg berserban putih n bakal calon pas tu mengikut telunjuk si peliwat n si mata sepet rasis.dulu nk main badminton di dewan greja pun org takut.sekarang si peliwat siap berucap dalam gereja.
    rasa undi cina yg di bwah kwalan melayu atau undi melayu di bwah kwalan kafir.
    cuba bagi pendapattapi jmgan ckap berbelit2 macam penjubur walau pun ko ni penyokong umno tetapi berkiblat kn peliwat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak tuduh saya berkiblatkan Anuar. Tidak benar sama sekali.

      Tadi sahabat @ 828 pm tanya soalan ..

      Jika calon cina DAP mlwn calon melayu islam Umno BN ? Orang islam tak kira dia Pas atau PKR ... WAJIB UNDI CALON UMNO ... jika orang islam Pas atau PKR undi calon cina DAP ... confirm kaldai.

      Dosa atau tidak dosa saya bukan tuhan nak menghukum dosa pahala, syurga neraka , islam kafir DLL.

      Al Mukmin

      Delete
    2. Mukmin, orang Melayu pangkah DAP kat Pulau Pinang tu KALDAI ke? Dah dua penggal sepet jaga KALDAI Pulau Pinang. Hang tak mau pi dakwah kat sana ke? Errrr lagi satu parti Melayu pakai serban besar bakul atas kepala yang pangkah DAP tu nak panggil apa pulak???

      Delete
    3. Kenapa ayat kalian x melambangkan peribadi muslim? Kasarnya bhasa.. takut bila bca hal politik ni.. terlalu taksub.. smpai ayat pon kurang sopan.. astaghfirullah. . . Kalau yang islam tu, tolong tunjukkan peribadi dan bhasa yg elok..

      Delete
  9. Salam saudara,

    Sebagai muslim kita jgn hyper emosi seperti mereka. Dunia Siang Kit Lim dah singkat tgh tunggu turn mcm teman rapat tapi mesra Gobin Kapal mati mata tebelalak. Mereka bole memekak dan menghina muslim di dalam cyber. Yakinlah yang Allah dah jadikan dunia ni dgn timbangan yang adil. Segala negativiti yang dihamburkan oleh mereka tidak mengurangkan sedikit pun darjat kita. Malah ianya pasti kembali ke muka kafir. Apa yang perlu adalah teruskan kehidupan dan pertahankan hak. adakah kita patut menyalak sebagaimana mrk. 13 Mei adalah satu peristiwa hitam. Bagaimana hitam pun mungkin perkara tersebut mungkin berlaku sekiranya...mereka terus membuat kerosakkan. Nauzubillah....tapi sampai masa bersedia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum salam sahabat.

      Kita tidak mahu negara huru hara. Kita Malaysia dan kita bukan negara Arab.

      Saya masuk dengan niat menyedarkan orang melayu islam. Sudah lama kita di kaldai kan oleh pemimpin melayu. Kuasa politik kita hampir tenggelam kerana kita mengundi mengikut lambang. Sedangkan cina mengundi mengikut bangsa.

      Buktikan kepada saya , mana satu kawasan majority cina yang Umno pernah letak calon semenjak PRU1 hingga PRU13. Tetapi kawasan majority melayu yang orang Umno anugerahkan kepada MCA , berlambak saudara. Sedangkan calon MCA tak ada peluang menang langsung bila berlawan dengan calon DAP dalam kawasan majoriti cina.

      Di sini nampak sangat MCA hanya berpeluang menang mengalahkan calon islam dari Pas dengan undi orang melayu Umno. Ini lah yang saya labelkan sebagai KALDAI , bukan calon MCA itu kaldai tetapi adalah orang Umno yang menolak calon yang sebangsa dan seagama.

      Cukup lah , dah 13 kali orang Umno meng kaldai kan diri , jangan buat sampai 14 kali meng KALDAI kan diri.

      Al Mukmin

      Delete
    2. Kaldai UMNO adlah lebih baik dari Anjing suruhan PAS yang sanggup menjilat DAP demi jawatan ..ha ha langsung takde maruah... cakap berdegar2 kena sergah lansung diam...tengok ape dah jadi pada tok guru...sekarang lansung tak dihormati sebagai ketua sampai nak ramaps kuasa.... PASMA apa cerita.... demi sikafir DAP halal segala-galanya.

      Delete
  10. dulu ada ahli politik mengupah samseng Burma islam untuk buat kacau...merosakkan bumbung tokong cina...utk buat huruhara mecetuskan ketegangan kaum....waktu tu tak de cina yang baling daging babi ke dalam kawasan masjid..sekarang ahli umno tu dah jadi menteri....kalau dia tengah baca ni tahulah dia .....cina tak akan baling babi dalam masjid kalau islam jenis macam setan kacau dan hina cina dulu konon sembah kayu tapi cari pelacur di siam ....tak sedar diri ....nak taruk letrik di kepala cina ni dipersilakan tapi lepas tu kalau kena balik kepala anak bini sendiri sendiri tanggung....memang layak masjid sekarang dibaling babi pasal ada islam yang datang buang bayi....ustaz merogol murid dalam masjid.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. come on laah... jangan buat cerita tanpa fakta... agaknya anak pelacur macam kau memang suka buat fitnah ... cukup2lah guang enng dan ikit siang saje yang menipu.... pegi tengok mak kau ape jadi.!!!

      Delete
    2. AGAKNYA KAU YANG JADI ANAJ JALANG CABUK HASAD DENGKI KAT CINA....TENGOK MAK KAU JUGE BOLEH SELAMAT DUNIA AKHIRAT??

      Delete
    3. Terbukti Cina DAP dan Anjing pejilat PAS bersekongkol menghslang pengembangan Islam...ini tidak termasuk anak pelacur kat atas.. yang cukup anti melayu Islam.. cukup3lah nak menjilat pun....

      Delete
    4. kau yg anak pelacur...m kau pun tak kenal aku nak fitnah aku anak pelacur...macam ni punya islam ...lagi baik kau masuk neraka atau pi join isis mampus kat sana lagi bagus...pergi mapus kot boleh masyuk syurga barua...kahkahkah...melayu bengap...dar mana ya? kelate ke?

      Delete
    5. memang Allah memberi pembalasan kepadanya...anaknya yg berunur lima tahun telah mati terjatuh dari condo dari pernbuatan anak menteri tu sendiri...Allah Maha Mengetahui dan Maha Mengasihani org yang dianiayai

      Delete
    6. Marah ke bhai....kemarahan anda membuktikan sememangnya anda keturunan Pelacur agama....sanggup jilat kafirin demi menghancurkan perpaduan sesama Islam...Anak Pelacur brape harga diri awak dimata kafirin...

      Delete
    7. awaklah yang jadi anak pelacur...pelacur jihad seks ISIL.....berape harga jihad seks awak? kalau awak suka memaki orang babi,kalau orang tubaling balik babi pada awak itu tanda kau yang jadi anak pelacur.....

      Delete
    8. Ha ha ... Confirm Dalam Islam TIADA jihad sex.. .. HANYA PELACUR YANG MENGENALI dan MENCINTAI JIHAD SEx TERSEBUT dan menokok tambah Istilah agama, supaya menjadi halal... Ha ha ha ha ha ha ... diri anda semakin terserllah dan terbukti... Aku cadang kau pegi amik air sembahyang lepas tu pegi buat solat Dhuha bagi tenang akal ,supaya berfikir secara waras... Jangan CEMARKAN IStilah JIhad yang suci tersebut... Kalu tak faham Istilah Jihad Perilah kat MASJID terdekat minta pencerahan..

      Delete
    9. aku yang cadangkan kau pergi buat semua diatas mudahmudahn jangan dengki kepada kaum lain lagi macam ISIS....nanti jadi macam gadaffi kau pulak jadi babi...

      Delete
    10. Ha ha ha ... Penjenayah Cina tersebut secara terangan mencampak babi kedalam masjid nak kau diamkan.. kecuali kau memang biasa pegang dan makan benda tu Apakah tiada setitik iman didalam dada anda ( Kecuali anda kafir)... hati dah jadi hitam.. SELAMA INI ORANG MELAYU ISLAM TERLALU BERLEMBUT dengan Golongan Kafirin, itu sebab Mereka berani mengusik...Kena pulak ada golongan macam anda yang x kisah Islam dihina....Bahkan Mengutuk Saudara Islam yang lain yang memperjuang kesucian agama Islam..... Berkenaan ISIS yang anda kutuk, semak juga maklumat tentang Penyamaran orang yahudi bersama Musuh Islam yang LAIN bagi memburukkan Islam..jangan suka2 mengambil maklumat bulat2 dari barat.....Berkenaan Ghadafi Beliau telah meletakkan Maruah Bangsa dan Agama dia jauh kedepan.. Dia mati dalam Bermaruah... Sekarang apa jadi Pada LIBYA ,bila ada campurtangan dari ORANG LUAR... Semoga tidak Terjadi Di Malaysia Ini.... Terimalah Hakikat Saudara Semuslim itu lebih utama dari golongan Kafir , sebab yang mengkebumikan ANDA esok joga dari golongan yang anda x suka ini..... Tq.... Harap Berlapang Dada...FULL STOP.

      Delete
    11. TAPI KAU LUPA.......CINA TU BALING BABI PASAL APA?? KALAU BUKAN KAU MELAYU PI MAKI DIA CINA BABI TAKKAN DIA NAK BALING BABI...MANYAK RUGI OOOOO....CINA BOLEH MASAK BABI MAKANLAH MELAYU SOHAI...IMAN AKU, AKU TAK KACAU KAUM LAIN WALAUPUN TAK SEAGAMA DAN MAKI ORANG LAIN BABI ....KALAU AKU MAKI BABI ,MATI NANTI AKU PULAK JADI BABI...ADE PAHEM?? HARAP KAU FAHAM KALAU TAK FAHAM TAK PE PASAL KAU MELAYU...HATI MELAYU DAN HATIISLAM TAK SAMA...

      Delete
    12. Anon FEBRUARY 8, 2015 AT 1:57pm kat atas tu non muslim tetapi dia cuba menyamar seperti muslim.

      Delete
    13. AnonymousFebruary 9, 2015 at 3:13 AM

      Betul..Betul..Betul.... Akhirnya beliau telah MENYERLAHKAN diri sendiri dan layak Mendapat Gelaran " Latuk Seli BABI SOHAI - (LSBS ) ".....dan dah tak perlu berdebat dengan beliau lagi..

      Delete
  11. Boleh serah saja lah kat polis. Depa kurang dalam lokap satu hari pastu depa lepas lah. Polis tak akan berani ambil tindakan sebab orang cina. Tapi kalau melayu cepat saja tuduh dimahkamah.

    Cina duit banyak , dia boleh buat macam2. Melayu sengkek , susah sikit lah orang nak mahu tolong.

    ReplyDelete
  12. Mat Sabubabi mesti marah dgn ahli kariah masjid yg tangkap cina babi tu
    Malah Guan Eng jg akan lebih geram dgn UMNO

    PAS hanya jd setanbisu..
    Melayu akan terus lupa dr satu kejadian ke kejadian yg lain..

    akhirnya.. kita akan dijajah..

    Malayu.. Malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesama melayu dan beragama Islam, tidak elok mengelar dia babi... walaupun perbezaan fahaman politik...

      Delete
  13. Polis melayu pula hanya berani dengan orang melayu saja. Bila kena pada cina berpuloh laporan baru nak bertindak.

    1. Kes cina nak cincang Ismail Sabri , kita tunggu tengok.

    2. Kes cina baling daging babi dalam masjid , kita tunggu tengok.

    Tapi kes sebar berita palsu masa banjir di Kelantan , Najib suruh polis cari sampai dalam kelambu , polis cari sampai lubang cacing.

    Ada kah Anwar akan kena pada 10.2.2015 ? Kalau Anwar bebas .... PRU14 mungkin akan berlaku perubahan. Kita tunggu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. polis di Malaysia tak kira melayu atau siapa pun hanya berani pulul orang macam style bapak anjingrahim noor.....
      1) Kes guru melayu mendera murid bukan islam belajar ugama islam....polis tak ambil tindskan sampai sekarang

      2)Kes pendatang indon merogol dan merompak rumah orang cina...polis melayu hanya ketawa saja....

      3)Kes May 13 1969...tentera menembak orang awam tanpa provokasi,kerajaan buat buta....tak ada tindakan sampai sekarang

      Najib main golf dengan Obama lepas tu kapal terbang kerajaan Malaysia terbang entah ke mana....

      JANGAN UNDI KERAJAAN BN

      Delete
    2. Aku tobat tak akan undi BN. Pilihan aku hanya calon melayu islam. Melayu Umno , melayu Pas dan melayu PKR is my choice. Apa macam ?????

      Delete
    3. dan kau tobat juga tak akan pakai computer,handphone sebabsemua ni bukan melayu yg cipta....motor kereta pun jangan pandu.....naik lembu kerbau saja...amacam melayu??

      Delete
    4. Aku tobat tak nak guna segalanya lagi. Pakai cawat duduk dalam gua batu! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    5. AnonymousFebruary 8, 2015 at 12:03 AM

      Check dulu cawat tu made in mana ... kalau diaorang buat, kita pakat bogil ramai2 TAPI jangan ajaK Nuar berahi.... Takuuuuuuut... he he he

      Delete
  14. Jangan kutuk melebih sangat.Kecik hati Ah Jib Gor nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak nuar dah kecik tu sbb turki offer jadi penasihat agama. Penasihat,agama wa ckp lu hahaha

      Delete
  15. Masa depan cina bintang 3 di Malaysia adalah gelap kerana perbuatan mereka sendiri.Kenapa mau lari ke Australia,New Zealand,England,Canada.........kenapa tidak balik China saja???Lu memang bangsat!!!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa lu melayu tak balik sumatera...lu ingat duni ni bapak hang punya?

      Delete
    2. lu mabuk ketum keer.... Melayu sumatera pun berasal dari tanah Melayu ... belajar Tiori penghijrahan dulu baru cakap......tapi yang confirm kebanyakkan bangsa " ASING " yang kurang ajar Kat Malaysia ni, memang datang lepas merdeka dan berlagak cuba jadi TUAN ,,contoh terbaik kat Penang dan Selangor, Kuasa Sultan/Agong pun nak dicampuri....apalagi agama Islam..

      Delete
    3. kuasa sultan/agong itu mamak Mahathir ketua umno lu orang yang masuk campur...tulis buku dilemma melayu kata melyu bodoh pun dia..ketua kau.....jangan nak salah bangsa lain kalau bangsa elayu ..keeling jadi melyu boleh pegang telor kau orang....kahkahkah

      Delete
    4. AnonymousFebruary 8, 2015 at 1:44 PM

      Aku beersyukur ,Mamak Mahathir sebagai perdana Menteri telah Meletakkan Kuasa Sultan/Agung diatas jalan yang lurus...secara x langsung melemahkan kuasa "pendatang" yang hendak melemahkan dan memusnahkan Sistem beraja serta politik Melayu Islam. Buku Dilemma Melayu telah menyedarkan, Bahawa Orang Melayu Perlu Menjadi "Tuan" ditanah Air Sendiri dan jangan takut provokasi golongan Pelampau macam anda.... Cuma perlu diingatkan sebelum pegang telor orang lain ,,tengok telor anda sendiri ade taaak...., pastikan pampers anda telah dibuang... ha ha ha ha.

      Delete
    5. OHHHH KAU BERSYUKUR MAMAK MADEY KATA MELAYU SOHAI DLM BUKU TULISANNYA PASAL DIA KETURUNAN KELING PARIA BERLAGAK PANDAI TAPI MACAM MUTTAL PUNDEK SOHAI JUGA...CUMA DIA PANDAI AMBIL DUIT KERAJJAN MACAM MARA BAGI FREE KAT MELAYU SOHAI MACAM KAU UTK TERUS BERKUASA....ORG MELAYU TIDAK JADI TUAN DI NEGARA SENDIRI TETAPI MELAYU KELING MACAM DIALAH YANG JADI KETUA KAU....MASA DLM UMNO MELAYU MACAM TENGKU RAZALEIGH DAN MUSA HITAM DIBUAT DIA MACAM MELAYU SOHAI CUMA MELAYU YANG ADA DARAH KELING PARIAH SAJA YANG JADI KETUA MACAM PAWANTEH,OSMAN AROP,HARRIS SALLEH ....KALAU KAU SAMA PARIAH DENGAN DIA AKU FAHAM....TAPI KALAU KAU KERABAT DIRAJA AKU RASA KAU TAK AKN SANJUNG MAMAK MELAYU NI DAN KATA DIA BAWA KERABAT DIRAJA KE JALAN LURUS...WAHAI SOHAI....

      Delete
    6. Sikit pencerahan..., DALAM ISLAM tiada hinanya berketurunan keling atau apa2 sekalipun, contohnya anuar brahim,... Isunya disini sebagai seorang ketua ( Madey ).... yang ditanggungjawabkan MEMIMPIN perlu buat keputusan terbaik buat RAKYAT.. Cuba kau SEMAK latar belakang Musa Htam dan Tngku Razali semula termasuk orang yang kau kutuk tu... dengan hati yang Ikhlas dan terbuka... Yang Pasti setiap keputusan TEBAIK tidak akan dapat memenuhi kehendak semua orang... lihat kepimpinan sekarang, mungkin terpaksa "melebihkan " bangsa lain demi kelangsungan politik, contoh terbaik Pulau Pinang dan Selangor...

      Delete
  16. Majority of chinese are the enemy of this nation.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah! Kah! Bodohnya lembu UMNO nie! Tak pa! Lepas nie korang akan jadi macam Cuba! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    2. Anon Feb. 8, 2015 @ 12:09 am
      Ha ha ha... Hanya lembu akan faham sifat lembu...ini termasuklah kau .... kena semelih laah lepas ni...

      Delete
  17. korang nampak game tak game tu.. Tokong budha kena pecah ..tokong cina pun kena..last2 sekali masjid pun. kenaa.korang namapak game tu..faham x maksud aku..nasib orang penang cerdik,,tak macam sapa2 yg duk wat benda22 mcm tu

    ReplyDelete
  18. Lepas berita penangkapan ni,semua akan diam dan cina ini akan dibebaskan. Kalau melayu yang buat,cepat2 akan dijatuhkan penjara untuk tempoh yang lama.Kita dah tau game rasis UMNO yang busuk macam babi ni.

    ReplyDelete
  19. Gua amat berharap tanah melayu jadi macam Cuba! Kah! Kah! Kah! Habis sultan dan raja tak boleh joli di Las Vegas lagi! Kah! Kah! Kah! Semua akan dibekukan! Kah! Kah! Kah! Habislah kak ros tak boleh shopping lagi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousFebruary 8, 2015 at 12:14 AM
      Good Idea... Tanah Melayu akan mengamal satu budaya dan satu bahasa macam CUBA ...Lepas ni guuang enng tak bolehlah berlagak PAndai ,dan Bettty Cheew tak boleh melaram macam Kak ROS .. Tapi yang sedihnya PASMA dan PAS masih macam KUCING dan ANJING..

      Delete
  20. when a chinese came to my house to repair the gas stove?, luckily i chased him politely.
    another time 2 of them came to steal the birds on my trees, in my compound, to sell them later, i also chased them politely. the human in me would not allow me to do an otherwise more aggressive means, which i actually yearned to exercise. earlier, another one came to steal the mangoes from my mangoe tress in my compound, to be sold at the market later, i also chased him in the proper manner. what does this show.
    in every race, there are poor people, not sure if they are greedy..but do not resort to uncivilised mean, such as stealing.
    and the birds on my trees, i want to keep my trees a haven for the birds. there are not many trees around anymore. we should plant more trees, plants, flowers and vegetables, so that our lives will be more meaningful and peaceful.
    and the politician out there, remember, you need to help your own people, by being modest and kind to every race. do not incite hatred among us. so that when these poor of your kind, come to us to seek for some assitance, we would also help them. so, do the sales promoer at the super stores. they are people from evry race. we won't entertain them if the politicins keep hurting our feeling and meddling into our religious and racial matters. i once gave a piece of my mind to a chinese promoter who kept pestering me wit her product, simply because of the daps antiques and conduct which manages to instill the hatred in me towards a particular race.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa menda,la bebel nih??

      Delete
  21. terima hakikat melayu dah naik pangkat dari PHD pada PPHD PentingdiriPenakutHatibusukDengki.......tapi kalau yg melayu nak pukul atau nak lawan tu melayu gak buang penakut tu tinggal PHD....kadang2 aku malu jadi melayu....aku nak tukar kaum aku....tapi sbb ALLAH dah bagi aku dalam kaum melayu mungkin ada hikmahNYA.....ada kebaikannya....amin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi la berambus tukar bangsa lepas tu tukar agama skali..

      Delete
  22. Mana pergi suara MCA/DAP? Sudah tentu mereka akan buat pekak aje. Tapi yang anehnya mana suara Menteri2 UMNO? Semua tengah tido lepas 'makan kenyang'? Mana suara Najib?Kalau perkara remeh Najib boleh komen,kenapa kes ni Najib tak komen? Mana suara KPN? Masa kes Kiki dulu bukan main garang si KPN komen?Sekarang kenapa senyap?Jadi memang betullah kata DAP-UMNO memang rasis!

    ReplyDelete
  23. Bangsa tak kenal untung atau berterima kasih. Pasang cctv disemua MASJID.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SELAGI KAU MELAYU NAK MAKI CINA BABI SELAGI ITULAH CINA AKAN BALING BABI KE DALAM MASJID....IT TAKES TWO TO TANGO...ERTI BAHASE TAK??

      Delete
    2. CINA MMG 'CINA BABI'.. CINA MAKAN BABI.. X RETI BAHASE TAK??

      Delete
  24. Ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba aliff ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.
    ba alif ba ya.

    ReplyDelete
  25. Ca ya nun alif ba wau kap ya ta ba alif ba ya

    ReplyDelete
  26. Pasang CCTV cina juga yang untung. Mungkin cina yang baling daging babi ini diupah oleh sindiket jual CCTV.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!