PANAS! TERBUKTI HARI INI MAHFUZ OMAR ADALAH PENIPU PALING HINA DALAM SEJARAH NEGARA!

Penipuan Mahfuz Omar adalah maha hebat, hari ini dia tipu semua wartaean dengan mengatakan bahawa Sirul the murderer akan buat live teleconversation dengan dia.

Mari kita tgk kronologi penipuan si Bean versi Kedah ni:

1)LIVE DARI HQ PAS-ramai wartawan dan jurugambar hadir untuk cover 'drama' anjuran Mahfuz Omar telesidang dengan Sirul Azhar di Australia.

2)Dah nampak lawak.Sejak 11.33 pagi cuba call Sirul masih tak dapat.Dengar tone tak dapat. Mahfuz buat2 terkejut depan wartawan.What happen?

3)MAHFUZ jenuh dok cari alasan.Dakwa tadi dah SMS Sirul,dia kata OK.Bila tak dapat call,sebentar tadi dakwa pihak berkuasa jem line telefon.

4)SEMENTARA dok tunggu nak dapat call Sirul,Mahfuz mula baca kenyataan media,berlagak macam loyar buruk...dakwaan biasa dia...bla..bla...bla...

5)DITANYA apakah jika Pakatan berkuasa dia nak usul di Parlimen buat undang2 khas siapa2 kena hukum boleh buat PC lepas itu,Mahfuz elak jawab.

6) Tepat 12.16 tgh Mahfuz give up bila tak dapat call Sirul.Dengan wajah nak cover malu, kata dia dan ibu Sirul akan ke Sydney minggu depan.

7)AL-KISAHNYA..Sirul baru telefon balik Mahfuz jam 1.28 tgh tadi.Wartawan dah balik.Dakwa Mahfuz,Sirul belum mahu buat apa2 kenyataan masa ini-Agendanews

PK: Itulah drama pendek anjuran Bean dari utara si Mahfuz SRP ni. Adeh aku dah tak sabar sebenarnya menanti pendedahan Sirul dan aku nak tau siapa arahkan dia bunuh Altantuya.

Sebab rakyat Malaysia sekarang ni lebih percayakan penjenayah dari para hakim yang membuat keputusan. Takpa Mahfuz aku suka kerana hari ini merupakan hari KEMALUAN paling besar buat kau. Kah kah kah!

Apahal Aussie simpan Sirul lagi ni? Oh aku terlupa asal usul negara itu adalah tempat penyimpanan penjenayah dari seluruh dunia kan? Masih tak berubah lagi kan Aussie? Still menjadi syurga penjenayah terbesar di dunia. La la la la



20 Responses to "PANAS! TERBUKTI HARI INI MAHFUZ OMAR ADALAH PENIPU PALING HINA DALAM SEJARAH NEGARA!"

  1. Biasa laa tuu . Tak menipu bukan laa PAS nama nye .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Dail telefon nak call Sirul,
    Sekali Sirul tak angkat,
    Warghhhh.....Kah......Kah....!!!!!

    Sirul ni kalau betul nak dedah cakap jer la jangan nak menganjing-anjingkan orang bikin suspender jer semua orang.Jangan jadi macam Bala.Hari ni cakap lain esok berbelit cakap lain.Last-last dia meninggal semua tergantung.

    ChaiiiiTTTT....!!!!

    ReplyDelete
  3. Lepas nie kau bolehlah buat fitnah main bontot dan tangkap Mahfuz! Bontot Negara memang hebat dalam hal main bontot nie! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah ape bhai, kes anuar, air mani dalam dubur..kalau anuar x rela takkan air mani boleh terbang sendiri ... Yang mencari bontot adlah golongan peliwat macam kau kenapa salahkan orang lain... jangan sampai orang kata " INGAT PR INGAT BONTOT. " dari peminpin sampai penyopkong penuh dengan skandal sex.

      Delete
    2. air mani ke DNA bro? AIr mani dan DNA sama ke? patutlah melayu makin layu..

      Delete
    3. Ha ha ha ha , baru aku tau dalam air mani takde DNA... sape cakap ?? .....PAKAR dari PR yang Bangang sebab selalu main bontot .... Ha ha ha ..memang lawak gieleeer leeer.
      patutlah melayu PR selalu kena kencing...ha ha.

      Delete
    4. koainspirasi tu pun kencing rakyat juga kann?

      Delete
  4. Mahfuz mr bean dan Pas kedua duanya sama mcm kayu.....anwar liwat saiful,..Pas liwat isle....hancur islam kerana politik Pas....

    Bro aku tngk skrg ramai yg taksub pd si mati Dato nik aziz org politik sampaikan gmbr dia org tampal kat mudguard motor....hitam legam gmbr tu hahaha

    ReplyDelete
  5. Rupanya Pas ada sorg raja lawak namanya Mahfuz mr bean....media kene tipu itu semua cara tipu isle pas....sbb kalu pas menipu semuanya benar belaka....umno je semua tipu.....

    Kalu perjuangan Pas tipu pun kira betul......kesian juak Pas ada pemimin pun otak 3 suku..takDIR!!!!

    Huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Mcm tak percaya jer sepandai2 org yg datang tu last2 kena kencing dgn sebodoh2 manusia mcm mr bean...kakakakakaka!

    ReplyDelete
  7. 1.bodoh punya olang!!!ini kes altantunya!!bukan kes mahfuz!!kes altantunya leee!!
    2.perjalanan kes altantunya nampak bodoh dari awai hingga dijatuhkan hukuman!!
    3.mula dari altantunya masuk kemalaysia tak boleh dikesan hingga perancang lepas gitu jeee!!
    4.hebat juga si sirul nee!!boleh lesapkan data kemasukan altantunya ke malaysia!!boleh kenai altantunya!!!boleh lari ke australia !!!!
    5.ko ingat rakyat malaysia ni bodoh macam ko keeee!!!!!ingat semua rakyat malaysia ni perasuah dan pemakan rasuah keee!!!
    6.bodoh-bodoh mahfuz!!tak makan rasuah macam puak ko bhaiiii!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha penyokong anuar bontot sudah menyalak ... itu DAP suda bayar lu punya upah kaaa... jangan lupa lagi kuat menyalak..ko ingat rakyat malaysia ni bodoh macam ko keeee!!!!!ingat semua rakyat malaysia ni perasuah dan pemakan rasuah keee!!!... bodoh-bodoh mahfuz!!t,, memang bangang nak mampuzz... mana kau tau dia tak makan rasuah .....lagi satu lu penah dengar peribahasa SPERTI ANJING MENYALAK BUKIT.. kalau tak penah lu pegi tengok dalm cermin gelenti nampak.. Ha ha ha

      Delete
    2. cermin nampak muka anon 8:39 am kot...hi hi hi

      Delete
  8. Mahfuz buat begini kerana nak alihkan perhatian . Kita semua tahu bahawa PAS sekarang tengah porak poranda , Pecah menanti belah .

    ReplyDelete
  9. Mahfuz punya bodoh lebih teruk dr mr bean....kesian napelah pas parti politik isle ada pemimpin tahap otak udang gini....

    ReplyDelete
  10. nak tanya. apa dah jadi dengan ruangbicarafaisal.blogspot.com. Dah bersara ke.

    ReplyDelete
  11. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  12. Wakakakakaka!!!! Mat Uih buat leceyyy! Memang lawak antarabangsa, Buat malu kedah laaa weyyy!!!

    ReplyDelete
  13. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!