PANAS BERAPI! HADI MEMANG DAH TAKLEH NAK BERSAMA PAKATAN BANGSAT! INI BUKTINYA

1)MARI intai HQ PAS.Bos2 PAS mesyuarat,kemudian bos2 Pakatan situ.Dah ada kumpulan PAS demo situ dakwa puak Anwarinas dok komplot guling Hadi.

2)HADI sampai 9.35 pagi untuk mesyuarat PAS.Dia cukup 'angin' sejak krisis MB Selangor.Tandatanya dia masuk tak mesyuarat Pakatan 2 ptg situ?

3)HADI pertama kali hadir mesyuarat bos2 Pakatan sejak lebih 4 bulan.Mesyuarat nak mula di HQ PAS.Anwar,Wan Azizah,Guan Eng,Kit Siang hadir.

4)MACAM PERNAH DENGAR ALASAN INI...Hadi TAK HADIR PC bos2 Pakatan lepas mesyuarat sejam.Anwar bagi alasan Hadi ada urusan lain.Mat Sabu wakil.

5)PELIK...PC cuma 4 minit saja.Wajah bos2 Pakatan kurang ceria.Mustapha Ali ditemui juga bagi alasan Hadi ada hal lain tak boleh tunggu PC.

6)ANWAR pun masa PC macam orang gelabah nak cepat2 habis PC.Gabra wartawan tanya lebih2 kot.Habis cabut.Wartawan semua pelik cakap pasal Hadi-Agendanews

PK: itulah senarionya tentang Hadi yang dah semakin meluat dan menyampah dengan DAP dan PKR! Kenapa Hadi takde dalam PC pimpinan pakatan? Siapa booeh tolong bagitau aku?

Why? Kenapa? 

10 Responses to "PANAS BERAPI! HADI MEMANG DAH TAKLEH NAK BERSAMA PAKATAN BANGSAT! INI BUKTINYA"

  1. Hadi kat mana?...Hadi kat mana?...Hadi kat mana?.....waaa - boleh buat lagi ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Masa nak mula pc aku rasa nak terkencing parpu.. dah habis kencing pergi tenguk dia orang pc aiiiii dah habiss naiya aku cittt tak sempat rakam.

    ReplyDelete
  3. Tu la haji hadi gatal nak pergi, dah kena set..... is sk isk s isk isss isskkk sian

    ReplyDelete
  4. Retak menunggu belah . Mari kita semua tengok apa akan jadi sama Pakatan Rakyat ni .

    ReplyDelete
  5. Pas dlm PR tak sampai kemana. Adakah kalau PR menang jawatan PM dapat ke Pas ? Jawatan TPM pun tak lekat.

    Nampak bodoh sangat ahli2 Pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS hanya follower like buffalo. Semoga Hadi dpt buka mata pengikut PAS. PASMA adalah umpama api dlm sekam. Bapa anjing adalah Mat Sabu

      Delete
  6. papepun...pas mmg bangang...dah tau peliwat..nak geng jugak...dah tau dapig..geng makan babi..nak geng jugak...ambik ubat...kena kencing babi hidup2...kahkah...

    ReplyDelete
  7. Aku rasa bangga plak dgn Hadi ni. Knape yek??

    ReplyDelete
  8. Boleh percaya ke Hadi ni?? Atau ini pun hanya lakonan?? Kita perlukan seorang yg berani yg mampu cakap TIDAK kpd DAP!!! Sapa kah insan terpilih ni? Hadi or Nik Aziz or ada hero baru yg akan muncul?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!