LIVE DARI MAHKAMAH! ANWAR BERSALAH KERANA MELIWAT SAIFUL - MUKTAMAD

12.07pm: Hakim berkata terdapat bukti kukuh bahawa Saiful diliwat. Rayuan terhadap sabitan itu ditolak.

11.55am: Hakim berkata Anwar tidak mempertikaikan bahawa beliau berada di kondominium tempat kejadian didakwa berlaku dan dia juga tidak mempertikaikan keberadaan Saiful di situ.

LIWAT TETAP LIWAT-Mahkamah Persekutuan TOLAK RAYUAN Anwar.Kekal BERSALAH liwat Saiful-Agendanews

10 Responses to "LIVE DARI MAHKAMAH! ANWAR BERSALAH KERANA MELIWAT SAIFUL - MUKTAMAD"

  1. Alhamdulillah.. Allahu Akbar..

    ReplyDelete
  2. syukur . saya masih ingat assmin dgn bongkak berikrar bahawa dia tidak akan membenar kan anuar masuk penjara walau pun satu hari. kita lihat reaksi nya serta bini dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya kebenaran tetegak juga. Allahuakbar!

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  3. Parpu... jangan lupa ucap tahniah pd PAPAGOMO juga..yang turut berjuang melawan Anuwar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Papagomo pun bangang

      Delete
    2. Sory ye niat bkn nk ckp bangang tp sbnrnya kesian kat dia sbbkena saman pastu nk kena byr saman plak bknnya sikit juta2 tu.

      Delete
  4. ORANG LAIN TIDAK MENUDUH ANUAR MELIWAT SEBALIKNYA MANGSA YANG MENUDUH YANG DIA KENA LIWAT OLEH ANUAR....LOGIK MUDAH.....KALAU DAKWAAN SIMANGSA TIDAK BOLEH DIPERCAYAI, MAKA CAKAP SIAPA NAK KITA DENGAR? ORANG YANG KENA TUDUH? DIA KENA NAFIKAN DENGAN MENGEMUKAKAN BUKTI, BUKAN SEKADAR "MENAFIKAN" SAHAJA....DALAM ATAU DIBAWAH MANA-MANA UNDANG-UNDANG, BUKTI KUKUH DIPERLUKAN BUKAN DENGAN HANYA DENGAN "AIR LIOR BASI" JE LEPAS ITU HARAP ORANG BOLEH PERCAYA....YA MATI-MATI TAK PERCAYA ADALAH ORANG YANG TAK PERCAYA "ALLAH".... INI KISAH BENAR: Si TIAN CHUA SANGGUP PAKAI SONGKOK BERADA DI DALAM KAWASAN PAGAR MASJID HIDAYAH SENTUL PASAR PADA SELEPAS SOLAT JUMAAT 6.2.2015 UNTUK EDARKAN RISALAH BERKITAN "KES ANUAR:....SUDAHLAH KAFIRUN, GUNAKAN PERKARARANG MASJID MENYAMAR SEPERTI SEORANG MELAYU/ISLAM DENGANG BERSOKOK....PERBUATAN ITU LEBIH DAHSYAT DARIPADA MUNAFIKUN. SEKARANG TERIMALAH KETENTUAN ALLAH DENGAN REDHO...KAFIRUN SEPERTI TIAN CHUA TIDAK TAHU/TIDAK MAHU TAHU APA ITU "REDHO".....ASTAGHAFIRULLAH HILAZIM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe kita tggu mahkamah Allah di hari pembalasan nnt sesungguhnya janji Allah itu benar.

      Delete
  5. Bodoh admin papukari.. Hang bgs sgt ka jd barua umno tulis bnda yg xbaik. Steruk2 tgna dia Byk bjasa curah ilmu. Hang pspukari bjasa jd tukang jaja crita xbaik tinggi ms hang mati ain tiba harap hang dpt btobat sblm mati

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!