LIVE BERKUNYIT! ANWAR TERPAKSA JAMU MAKANAN KEDAI CINA UNTUK TARIK 2000 PESERTA MERAIKAN PERBUATAN LIWAT BELIAU?

Masih ingat lagi tahun 1998? Masa Anwar dipecat dan disabitkan dengan kesalahan rasuah? Ingat lagi macamana crowd yang turun dan sokong dia dulu? Habis penuh dataran kan? Berjuta rakyat Malaysia tertipu dengan dia masa tu.

Hari ini yang penyokong dia pada masa tu semua dah lari. Sekarang Anwar buat Rally seluruh negara, sangat hambar! Orang tak ramai dan sekarang ni dia tengah buat perhimpunan menyokng perbuatan liwat di Amcrp Mall, tadi aku dah lapor kata mereka sediakan makanan kedai cina kan? KLIK SINI

Sekarang untuk dapatkan crowd 2000 dia kena sediakan meja makan sebanyak 200 untuk dijamu pada peserta penyokong liwat yang datang untuk makan tanpa mengetahui status halal makanan tersebut beb.!

Kenapa ek Anwar makin dah tak relevan dan PAS pun dah tak bersama Anwar untuk pertahankanperbuatan meliwat dia ni lagi, akat sini aku tunjukkan gambar-gambar sekitar perhimpunan meraikan peliwat dengan hidangan makanan dari restoran cina yang aku siarkan tadi..




Itu la keadaan sekarang, agak-agak korang la kenapa dari orang punya ramai dulu sampai ke la dah kurang dan terpaksa kena hidang makanan baru mereka datang ni? Eh! Bukan ke BN selalu dituduh bagi makan untuk tarik crowd? Apa sudah Anwar? Lu pun sudah mau pakai formula BN yang kau fitnah selalu tu ke?

INI KEDAI YANG SEDIAKAN MAKAN MALAM UNTUK RAIKAN MAJLIS MERAIKAN PERBUATAN MELIWAT! KLIK SINI

8 Responses to "LIVE BERKUNYIT! ANWAR TERPAKSA JAMU MAKANAN KEDAI CINA UNTUK TARIK 2000 PESERTA MERAIKAN PERBUATAN LIWAT BELIAU?"

  1. Ketam mengajar anak muda lebai berjalan betul. You what you eat ketum.

    ReplyDelete
  2. Lebih besar tulisan cina di signboard daripada tulisan Melayu.

    Apa nak buat....cina yang sponsor anwar.
    Anwar disponsor oleh cinapek dap untuk menjatuhkan Kerajaan Melayu.

    Alhamdulillah...Bangsa Melayu dan Agama Islam akan terpelihara apabila laknatullah bernama anwar iberahim masuk penjara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  3. Jijik sgh anwar ni....sampai tahap mcm ni sekali...penyokong2 dia yg bagang semua g mkn gak kat sana...busuk punya org

    ReplyDelete
  4. Kalau lubang jubur pun dia tak jijik , ayam tak sembelih tk jd masalah buat dia.

    ReplyDelete
  5. Dah biasa makan masakan cina...tengok la muka bini dia.......

    ReplyDelete
  6. Babi ni pemimpin Cina rupanya, hebat pemim[pin pemimpin Melayu ni semua, semuanya nak jadi hero Cina.

    Anwar kau mampos lagi baik la sial sundal punya Melayu Pengkhianat, sama mcm Ah Jib Gor pundek.

    ReplyDelete
  7. najib jngan sebut yek.kang aku sepak mulut busuk ko tu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!