LAGI TERKINI! ANWAR BIKIN KECOH BILA HUKUMAN DIJATUHKAN

ANWAR buat kecoh dalam bicara tentukan tempoh penjara.Tuduh Hakim konspirasi.Hakim tinggalkan bilik bicara bila dia tak mau henti cakap. 

Kah kah kah si peliwat ni tak habis-habis dengan konspirasi dia. Ambik kau kurang ajar sangat kan? Hakim belah macam tu je sambil Anwar bebel bagai nak gila.

KEKAL 5 TAHUN PENJARA..itu keputusan Mahkamah Persekutuan selepas dengar hujah dari peguam bela dan peguam pendakwa kes liwat Anwar-Agendanews

Kepada macai Amwar nak tanya sikit. Kita ka suruh dia liwat? Muahahahaha

9 Responses to "LAGI TERKINI! ANWAR BIKIN KECOH BILA HUKUMAN DIJATUHKAN"

  1. Anwar bersalah kerana lewat datang .... bukan nya Anwar bersalah kerana liwat .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Dah confirm dah sekarang
    PASMA = Peliwat Ake Suka Memang Anwar

    ReplyDelete
  3. Itulah hakikatnya ..

    Malaysia pernah mempunyai seorang peliwat sebagai Timbalan Perdana Menteri .. itu kesilapan Tun Mahathir kerana terpedaya oleh image Islam yang ditonjolkan oleh Al Juburit !

    PKR Pernah mempunyai Punaisihat seorang peliwat tegar ..

    Parlimen Malaysia pernah membenarkan peliwat dan penzina menjadi Ketua Pembangkangnya ..

    Aku pun pernah membantu PR untuk 'berdemo setiap minggu sejak 1998 sehingga 2004 namun aku tak pernah tidak percaya bahawa anu war seorang peliwat !!

    Waktu itu aku bertujuan untuk memberi kejutan yang mega, supaya UMNO segera bangun dari banyak kelemahan yg tak mampu nak disenaraipanjangkan di sini ! ..

    Hari ini aku gembira bahawa peliwat telah dihukum, cuma aku kesal kerana hukuman itu jauh lebih rendah dari hukuman maksima 20 tahun. Apa yang terbukti bahawa dia meliwat saiful setelah begitu lama tupai melompat sedangkan meliwat bukanlah satu kerja laku yang dapat dalam naluri pelaku secara tiba tiba atau sekali sekala, pelakuan ini adalah satu penyakit yang kekal secara tabiee kecuali diberi rawatan dan konseling yang intensif, namun tabiat ini masih sukar dan boleh dianggap mustahil untuk dihilangkan dari naluri seorang pengamal homosex !!

    Dia sepatutnya menjalani hukuman sekurang kurangnya selama 10 tahun iaitu 50% dari hukuman maksima bukannya 25% ..

    (ahli pas seumur hidup)

    ReplyDelete
  4. Kepala butoh bapak ko perangai ahli pas seumor hidup

    ReplyDelete
    Replies
    1. marah nampak

      Anwar ke Sungai Buluh
      Jangan lah berpeluh peluh

      Tu lah cepat terpenagaruh
      selamat tak kena jubuh

      Delete
  5. Patutnya rejam sampai mati

    ReplyDelete
  6. Memang patut di rejam Al Juburi ni perosak keamanan negara. Lepas ni banyaklah fitnah2 akan dilemparkan dari penjara kononnya dia dianiaya, diracun, suntik dan sebagainya, bertaubatlah nuar semasa masih ada hayat.

    ReplyDelete
  7. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!