KUNYIT HANGIT! MACAMANA IZZAH BOLEH JUMPA ANWAR DALAM PENJARA DENGAN BEGITU CEPAT SEKALI?

Wah bapak dia baru masuk jel 3 hari Nurul Izzah dah dapat jumpa bapak dia? Biar betul? Bapak dia masuk penjara kerana meliwat kan? Boleh ke? Meh kita tengok peraturan penjara kat bawah ni:


Cuba korang baca sikit peraturan penjara tu. Sepatutnya banduan kena tunggu cukup masa baru jumpa dengan keluarga kan? So apa cerita ni?

Apakah warden ni pro Anwar atau peminat Anwar? Anwar masuk kedalam penjara kerana MELIWAT! Macamana dengan banduan lain? Apakah perbuatan sebegini adil untuk mereka? KEADILAN apa ni?

Atau warden rasa Anwar adalah tahanan politik? Gila apa? Anwar terbukti meliwat wahai warden ada dna dia kat bontot mangsa. Ini bukan tahanan politik. Layan Anwarbsama macam banduan lain. Kenapa nak bagi keistimewaan pada dia?

Sebab tengok awan muka anwar kat atas penjara Sg Buloh ke semalam? Jangan buat gila. Kita kena adil dengan semua beb. Mana boleh pilih bulu?


25 Responses to "KUNYIT HANGIT! MACAMANA IZZAH BOLEH JUMPA ANWAR DALAM PENJARA DENGAN BEGITU CEPAT SEKALI?"

  1. dasat..baru 3 hari posa dah kurus...

    ReplyDelete
  2. Ish2.... memang hati busuk kan... berdengki dgn org ja.... kerja korang semua.... kawan dah ke dlm pun korang masih berdengki kan....memang lah Allah dah jadokan korang nie spesis hati busuk sejak azaki kot ni?.. org posa pun busuk hati... aparaa punya mangkuk siaa korang nie . Korang memang power kan? 😩😩

    ReplyDelete
    Replies
    1. pose pasal tak dapat jilat lubang kunyit ! Cuba ada lobang kunyit, sebelum meeting pun dia sempat jolok dulu, lepas tu masuk waktu asar, tentulah nak kena mandi junub dulu atau postpone solat?? Kalau ikut kata sukma dermawan aka adik angkat/anak ikan dia masa tarawikh bulan puasa selamba jer dia balun,...pak sheikh pak seheikh..patutlah Syaikul Islam Sheikh Yussof Qardawy pun kagum dengan ko !!!

      Delete
    2. komen orang fasik.. tak boleh diguna pakai....seriusss

      Delete
    3. aisay bro.. orang cerita pasal ergulation penjara... betul ke salah? ke ada pelepasan utk org2 tertentu? kalau regulation penjara pon nak main main dan ikut pintu belakang, undang undang negara nanti macamana?

      Delete
  3. mana tak kurus, tak jumpa stor kunyit !! dia akan sihat kalau diberi minum air kunyit. Tak lama lagi leher dia pun dah macam nak terkulai, pinggang dia pun dah semakin parah, kalau tak hantar ke Munich akan menyebabkan dia segera mengikut jejak nik aziz dalam masa terdekat. Tak lama lagi dia akan keluar masuk sel...penjara ke mahkamah, mahkamah ke penjara, sebutan kes saman sama ada di saman atau menyaman sudah disusun atur sejak zaman kapal karam lagi supaya dia akan sentiasa dapat keluar masuk menganggu ke amanan dan ketenteraman malaysia !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. si fasik beri komen bagaikan tercabut imannya.....seriusss


      Delete
    2. Pengikut komunis pon dah hilang imannya...ish..ish..sanggup...kesian kamu...pelacur agama..

      Delete
    3. Anon February 14, 2015 at 11:31 PM
      .. FASIK tu nama kau keer.. Fasik bin ape ?????

      Delete
  4. Kali ni kita demo pulak minta warden diberhenti kan & dah lah kes makan 6 tahun lebih, duit tax payer (DAP) telah banyak habis. Lawan tetap lawan.

    ReplyDelete
  5. Menteri dalam negeri cakap tak serupa bikin...tak ada ketulusan dlm kerajaan...jgn pandai cakap pd rakyat je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri dalam negeri wajib jawab ni . Ini satu dakwaan yang serius .

      Delete
  6. bertenang..

    bukan selepas 4 minggu
    tapi dalam tempoh 4 minggu

    jadi maknanya dalam masa sebulan pertama ini boleh jumlah sekali , jadi kalau dah jumpa semalam, maka dalam masa 4 minggu ini tak adalah perjumpaan lagi

    Tapi kalau ada juga perjumpaan dalam tempoh 4 minggu ini...itu jam kita akan tanya Zahid Hamidi untuk jawab.. tapi lepas 4 minggu mula dari masuk penjara dia dah boleh dijumpai semula mengikut jadul 2 minggu, 3 minggu atau 4 minggu sekali...seperti yg diperuntukkan

    Fahamkan..boleh jumpa sekali dalam tempoh 4 minggu ... selepas masuk...bukan sekali selepas 4 minggu dah masuk !!

    Bertenang .. masa masih banyak lagi baru 3 harikan? ada lagi tak kurang 3 tahun 8 bulan lagi paling cepat..ayuh membilang hari ..hahahahah.. mamposlah ko al juburit !!

    ReplyDelete
  7. Hai, masuk penjara macam masuk wad hospital....kalau macam ni bolih buat jadual...baru waktu lawatan...12 hingga 2.00ptg dan 500ptg hingga 7.00mlm...apa kata KDN..

    ReplyDelete
  8. Harap Zahid Sotong jangan bersembunyi atau menutup muka dgn cawat besi. Harus tampil dan menjawap jika gagal harus meletakkan jawatan dgn segera dan jadi bacul. Harap DSN dgn tegas ambil tindakan dan jangan pilih bulu atau ikut bersengkongkol membela Pak Menteri2 yg Sotong.

    ReplyDelete
  9. Hi belum Bulan Puasa dah berpuasa? Inilah AwtaH kELING KURAP BERNAMA nUAR Berahi. Otak berjambul yg suka menipu dan berbohong. Seperti kita semua dalam bulan Ramadhan, bulan puasa beliau akan melakukan perbuatan terkutok lagi jijik seperti testimoni mangsa beliau selepas menembak berdas das air kote dgn mangsa beliau, beliau bergegas terburu buru. Bila Dtanya Hero Tamil cap Vavi berkata beliau harus ke Mesjid sebab hendak menunaikan solat Terawih dan Ahlul2 Tolol PAShits semua sedang menunggu kehadiran beliau, sudah pasti lah ramai ahlul2 Bahalul akan mencium tangan, peluk cium nak ambil berkat tetapi tidak tahu yg Ass Shake Sabihul Samaha, Bakal Mufti Turki belum pun mandi junub dan baru saja melakukan perbuatan jijik lagi terkutok. Itulah hebat keparat spesis bernama Nuar Berahi peliwat jijik lagi terkutok

    ReplyDelete
    Replies
    1. si fasik tercabut iman beri hujah.....berhujah dalam keadaan tercabut imannya....

      Delete
    2. Iman kau dah tercabut sekarang sbb peguam kpd peliwat jantan betina. Pelacur agama,kamu nihh..

      Delete
    3. Apabila sifasik mengatakan orang lain fasik, MAKA terserlahlah kefasikannya.. ha ha..

      Delete
    4. Hanya orang yg fasik besar mengetahui fasik yg kecil. Inilah otak2 penjilat2 Bapak LBGT dan penjilat Yahudi Zionist. Almaklumlah kan Nuar ni bakal Mufti Turki cap vavi.

      Delete
    5. Nuar kan d war warkan anu kera tuhan itu sebab penjilat2 peliwat ni akan bakar lilin untuk mendewakan peliwat jijik lagi terkutok ni.

      Delete
  10. https://www.youtube.com/watch?v=LVgWyZmh8jo
    Anu Kera tuhan bernama Ass Shake Nuar Berahi

    ReplyDelete
  11. https://www.youtube.com/watch?v=nevLbuttw-M

    Untuk mengenalai Anwar Ibrahim dgn lebih dalam, pi lah youtube d atas. Itulah sifat2 kehebatan bakal mufti Turki.

    ReplyDelete
  12. Jangan nanti boleh release sakit tulang belakang nak tengok specialist kat Munich siap ada tukang hantar passport lagi.

    ReplyDelete
  13. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!