KUNYIT HANGIT! INI BUKTI ANWAR MEMANG TALIBARUT KERAJAAN AMERIKA!


Anwar memang anjing Amerika, ini terbukti bilamana US Embassy dan White House kelurkan kenyataan yang mengguris hati rakyat Malaysia.

Kenapa aku cakap guris hati rakyat? Sebab Anwar masuk dalam sebab meliwat, main bontot. Sodomise atau dalam bahasa parpukari belakang kasi taruk. Bukan sebab dia perjuangkan rakyat ok.

Fucking american goverment can't differentiate what is personal and what is for the people. I am shocked to learnt that Amrerican could bot understand the judgement based on the DNA report. Fucker please stop your CSI SERIES man.

Fucking hypocrite AMERICAN goverment. I love American people but I really hate their govt. Bunch of atupid morons running the White House. Please dont interfere our country and you guys should shutdown the Guantamo Bay then we talk. 

We can see how you treat African American there. So please la govt of fucking united statea just shut the hell up ok. Fuck AMERICAN GOVT.

Jom rakyat MALAYSIA Kita sign petrtion kat bawah ni.

Salam all, This is the petition that ask U.S. to not to interfere with our judiciary and respect our sovereignty that we found, to counter the Anwar's petition to ask for US' interference. Do share it out and sign up to support our country's sovereignty. Need 100,000 signatories in one month to counter the Anwar's one.

https://petitions.whitehouse.gov/petition/respecting-sovereign-nation-malaysia/0bXNLmhg

Sebarkan

13 Responses to "KUNYIT HANGIT! INI BUKTI ANWAR MEMANG TALIBARUT KERAJAAN AMERIKA!"

  1. Aku bengang betol dengan Najib . Rata rata orang cina tolak BN tapi Najib masih lagi nak bagi muka dengan orang cina . Sepatut nya Najib jaga orang melayu yang sokong BN .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    2. Kesian sampai jadi gila babi bila mendengar Anwar sah adalah peliwat.

      Delete
    3. Sediihnya ...Pada Amerika Saiful bahri tidak Hak Pembelaan ... VVIP yang berkepentingan dengan mereka mesti dibebaskan... Buli dan terus buli.....

      Delete
  2. White house dan Amerika Syarikat tidak patut campurtangan urusan kehakiman Malaysia. Negara ini sebuah negara berdaulat. Tiada mana-mana pihak yang boleh mencabul undang-undang Malaysia atau cuba campurtangan urusan dalaman politik negara ini.
    Lagipun hukuman penjara yang ditetapkan selama 5 tahun sememangnya tidak berbaloi kalau mahu mengambil kira ‘kerosakan’ yang beliau lakukan terhadap institusi mahkamah, polis dan mengajar rakyat bersikap biadap kepada kerajaan dengan menganjurkan demonstrasi atau himpunan jalanan.
    White house patut melihat pelbagai tribulasi yang dilakukan oleh Anwar di negara ini sebelum mahu mempersoalkan keputusan mahkamah memenjarakannya. Tindak tanduk Anwar yang selama ini sering menimbulkan kekacauan amat membahayakan kepada perpaduan rakyat pelbagai kaum di negara ini.

    ReplyDelete
  3. Our Minister for Foreign Affair must call the US Ambassador to explain their statement. The US Ambassador need to be taught how to respect our Malaysian Laws. In US anyone can do anything.....liberal sex, lesbian, gay, all ok as long you don't try to shoot their president.

    ReplyDelete
  4. Ask the US ambassador to go and find and resolve the recent killings of 3 US Muslims in North Carolina. Taking of 3 lives is more important than the sodomy case against a politician.

    ReplyDelete
  5. Pohon Blogmaster membantu seorang usahawan melayu yang teraniaya ini dengan menyiarkan video beliau di dalam blog tuan.

    http://suarabina.blogspot.com/2015/02/keluh-kisah-seorang-peniaga-melayu.html

    Hanya Allah akan balas budi baik tuan kerana membantu hamba Allah yang dalam kesusahan.

    ReplyDelete
  6. Biasa kalau diluar negara bila terima tuduhan macam ni terus letak jawatan. Malaysia ini unik sikit. Siap dapat pembelaan lagi.

    ReplyDelete
  7. Us,ni kan slalu menyebok hal negara org mcm negara depa perfect sgt. Hal racist depa sampai laa tak selesai. Obama tu patong mcm najib juga.

    ReplyDelete
  8. Anuar bukanlah setakat anjing Amerika,adakah dia juga produk CIA sejak awal lagi semasa menjadi pemimpin pelajar di UM serta adakah beliau merupakan ahli freemason 33 degree yang telah di baptiskan di Virginia,Amerika satu ketika dahulu?Cuba teka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tukang kedi Obama siapa pulak ye? Mengapa dia tolong kutip bola golf Obama yang jatuh? Itu Anwar ke? Kah! Kah! Kah! Freemason bapak kaulah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  9. Yang jadi tukang kedi Obama tu siapa ha? Bukankah PM Najib pujaan korang semua? Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!