KUNYIT HANGIT! APAKAH PESERTA GRAND FINALE ANWAR LIWAT MLAM NI BAKAL DIJAMAH DENGAN BABI?



Majlis makan malam di AMCORP mall PJ sempena grand finale pada malam ini 9hb Feb 2015 agak meanrik sikit dari tour de liwat yang lain. nak tahu kenapa? Sebab malam ini ada makan besar, ada 220 meja disediakan, hebat kan? Apa yang menarik dikhabarkan catering adalah dari restoran CINA DAP.

Maklumat awal yang aku perolehi mengatakan bahwa pemilik restoran ialah TONG SENG ahli DAP Pasir Penambang. Beliau juga pengusaha bot pelancongan di Pasir Penambang. Kedai tersebut telah disewakan kepada Tiew Ah Sing(bunyi macam Tiu Na Seng kan?) yang berasal dari Sungai Besar dan mempunyai restoran di Sungai Besar dan Sekinchan.

Betul ke cerita ini? Aku nak kepastian ni, kalau betul maknanya ramai melayu PKR yang turun dapat la menjamah makanan TIDAK HALAL malam ni. Bagus la, since main belakang atau liwat pun korang daah terima kan? Apa la sangat kalau makan babi atau makanan ayam patah tengkok ni kan?

Siapa boleh tolong jawab ni? 

4 Responses to "KUNYIT HANGIT! APAKAH PESERTA GRAND FINALE ANWAR LIWAT MLAM NI BAKAL DIJAMAH DENGAN BABI?"

  1. Ayat akhir itulah jawapannya.....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. tapi kau lupa melayu umno....bila kau zina buat maksiat kau lupa itu makanan halal tak halal...cakap umno double standard.....melayu dan islam tak sama .......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg kau maksudkan 'zina buat maksiat'?

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!