KUNYIT HANGIT! APA ISTIMEWANYA AZMIN ALI BOLEH MELAWAT ANWAR DI PENJARA SG BULOH BILA-BILA DIA NAK?

Ini lakonan tahap filem tamil oleh Anwar, sejak dari mula masuk ke dalam penjara, anak-anak Anwar sudah mulakan drama dengan mengatakan bahawa Anwar sakit la, tulang belakang dia teruk la, nyamuk gigit la, tilam nipis la, tandas cangkung la, dia mintak diberi layanan sebagai tahanan politik dengan service 5 star ala Marroit atau Mandarin Oriental hendaknya.

Tak cukup dengan anak-anak, sang lawyer the liar pun merekayasa bermacam cerita untuk Anwar hingga la ke pelancaran March2Freeedom dan terbaru rayuan kepada Tuanku Agong untuk mendapatkan pengampunan. Drama demi drama dilakaukan dan daipersembahkan. Aku perati jer dah lama aku tengok mainan mereka ni.

Tapi yang paling aku tak tahan bilamana MB Selangor Azmin Ali degan selamba rock pergi melawat Warden penjara Sg Buloh dan sekaligus dia melawat si peliwat yang telah dilabel sebagai tahan politik ini. Aku pelik wei, apa kuasa dan istimewanya Azmin sampai boleh buat macam tu sekali?

Ini bukan fitnah tau, ini adalah kisah benar. Itu kat atas tu kereta MB Selangor beb. Aku nak tanya ni apa istimewanya si peliwat yang terbukti meliwat staff dia ni? Kenapa mesti diberi layanan yang begitu istimewa sekali? Kita nak tanya warden penjara Sg Buloh. Kenapa boleh jadi macam ni? Apakah dengan membuat begini maka si warden tu menyatakan bahawa Anwar yang meliwat ini adalah tahanan politik?

Ini satu persoalan yang sangat serius tau, bukan main-main, sebuah parti yang kununnya memperjuangkan keadilan kii dilihat menyalahgunakan kuasa yang ada pada pembesar-pembesar mereka untuk kepentingan diri sendiri. Apa perlu Anwar dilayan sebegitu istimewa?

Eh! Korang tau kan bila Wan Azizah dah mula merayu untuk pengampunan suami dia ni, bermakna mereka sendiri dah mengiktiraf yang Anwar adalah seorang peliwat dan mereka mintak Tuanku supaya ampunkan kesalahan meliwat dia tu. Aku dah dedah banyak sebelum ini tentang permainan keluarga dan anjing upahan Anwar ni. Tujuan mereka, mereka mahu malukan institusi RAJA. Itu aje sebab kesalahan meliwat adalah sangat berat, nabi tak mengaku umat oi!

Sos ebagai rakyat Malaysia aku mahu Anwar dilayan sebagai banduan lain dan bukan diberi layanan istimewa. Tolonglah wahai pihak berkuasa, jalankan tugas korang dengan amanah dan jangan pilih bulu. banduan wajib diberi layanan yang sama. Get it?

14 Responses to "KUNYIT HANGIT! APA ISTIMEWANYA AZMIN ALI BOLEH MELAWAT ANWAR DI PENJARA SG BULOH BILA-BILA DIA NAK?"

  1. Bhai ParpuKari...

    Lu pasti ker Azmin Ali pi lawat Anwar Ibrahim? Atau mungkin Azmin Ali sajer jer push Pengarah Penjara kasi tiaw-tiaw cukup-cukup kat Anwar Ibrahim??

    Hahaha.... Itu penjara masih dalam negeri Selangor... so suka MB la nak lawat ka taknak lawat ka... Kalo PM nak lawat pon bila-bila masa boleh... Yang tak boleh lawat bila-bila masa cuma orang biasa jer... Zahid Hamidi kalu nak lawat setiap jam pon boleh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Hello kawan..ini era kerajaan Najib..liberal..lembut..
    lagipun lu ingat orang takut ke dengan keratajaan UMNO sekarang..
    Pilihanraya kecil Cempaka..UMNO dah tak berani angkat muka beb...
    perpaduan..perpaduan..perpaduan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg filem tamil nadu..

      Delete
    2. Ye betul...itu sg buloh adalah dia pny kawasan sbb dia menteri besar ooo..itu negeri paling kaya di malaysia dia oerintah jd lu dok situ diam2 jgn bnyk ckp k.DSAI dia pny sifu jd pny psl dia la mau p tgk ari2 ke mau duduk sm DSAI d situ ke...apapn YAB Azmin n DSAI adlh best of the best n semua peminpin2 PR..PRU14 wajib PR memerintah MALAYSIA..bye..bye..bye umno n the gengggggggggggg...

      Delete
  3. Sebagai orang cina , saya suka tengok PAS dengan UMNO bergaduh sesama sendiri . Ini bermakna orang cina ada harapan baik untuk jadi Perdana Menteri . Jangan khuatir , orang cina tidak akan halau orang melayu balik kampung . Cukup kalau orang melayu terus jadi kuli kepada orang cina .

    ReplyDelete
  4. Bodoh betul papukari mmg bodoh sampai kiamat. Ity org Mb Sgor dipilih mlalui election. Lg satu dis vvip n pnjara dlm negeri pntadbirnnya. So dia leh jumpa la, tak tahu la bangang betul papukari. Bljr sampai darjah berapa. Lain kali jgn jd balaci.


    ReplyDelete
  5. Mmm tk paham le.mb selangor dipilih melalu election.ko ni sewel ke apa.assimen naik dgn cara melobi le mangkuk.

    ReplyDelete
  6. Epul jumpa PM Najib kat opis tak yah buat appoinment pun rilek jer aku tengok.Yang tu apsal kau tak kecoh plak Gendhot Kari?.Azmin tu Menteri Besar Selangor.Dia ada kapasiti dan weight nak jumpa Ketum bila bila dia rasa sesuai.Mangkok Taik punya mamak gendang gendot tali kechapi.

    Terima KaseeeYYYY....!!!!

    ReplyDelete
  7. Apa hebatnya undang-undang main bontot Malaysial? Adakah lebih islamik dari negara-negara Timur Tengah? Chait! Podah!

    ReplyDelete
  8. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  9. Bila AZMIN ali bcakap d satu majlis kat miri..`rakyat kat selangor hidup senang mati pun senang`..kat sarawak hidup susah mati pun susah..fuh..ayatttt..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!