KUNIT HANGIT! APA? ANWAR DAN SAIFUL LIWAT SUKA SAMA SUKA?

Saiful tuduh Anwar liwatnya. Tapi ada 'bukti' gambar kononnya Saiful senyum je sehari selepas kejadian itu. Mahkamah diberitahu perlakuan liwat tu memang benar berlaku dan atas dasar suka sama suka.

Keputusannya lebih baik jatuhkan hukum penjarakan Anwar & Saiful sebab mengadakan hubungan luar tabie.

‪#‎NabiTakNgakuUmat‬

PK: Ini aku petik dari FB. Aku suka perkataan atau ayat ini, semua mereka kata hukuman patut ditukar dari dipaksa liwat ke suka sama suka. Termaasuk peguam Anwar. Apakah maksudnya ini? Perbuatan LIWAT memang berlaku kan? Maknanya Anwar memasukkan zakar dia kedalam dubur Saiful? Betul?

Sebab sekarang ni Pakatan dah advance wei, mereka boleh terima perbuatan main belakang ni, dulu secara senyap dan cerita fitnah tapi kini mereka kata apa salahnya, suka sama suka maa, kebebasan maa, main bini orang, main china doll adalah perkara biasa bagi mereka ni. Apakah ini yang kita melayu Islam mahukan?

Matlamat menghalalkan cara?

Aku nak cerita dari segi undang-undang pulak (ini pandangan aku ya, aku bukan pakar undang-undang), kalau ya pun Saiful merelakan dirinya diliwat oleh Anugerah Tuhan ini, apabila Saiful menjadi saksi pendakwa, maka dia secara automatik mendapat keistimewaan sebagai saksi utama kan?  Takkan la ini pun mereka tak boleh faham? Tapi itu kuasa mahkamah aku tak mau campur.

Yang penting sekarang ni ceramah Anwar atau roadshow 10 hari sebelum keputusan pun nampaknya hamar beb. Tak nampak ramai yang hadir macam dulu. ramai dah kenal siapa Anwar ini sebenarnya. Orang dah tengok video dia main china doll dan mahkamah dah jatuhkan bahawa dia memang peliwat atau kaki main bontot. Masih ada yang percaya kat dia lagi? KLIK SINI untuk ilhat bagaimana Anwar semakin tak laku.

Ada? Masih kata fitnah? Then explain kat aku macamana air mani Anwar Ibrahim boleh ada dalam dubur si mangsa? Perlu aku beri teka teki kepada kamu semua? Mari aku tanya kamu jawab!

1. Apakah pihak polis telah lancapkan Anwar sampai dia INZAL dan kemudian pihak polis telh mengambil air mani tersebut dan menggunakan tiub untuk masukkan ke dalam dubur si mangsa?

2. Apa ada berlaku perbuatan melancap oleh Anwar ke dalam okap polis? Apakah kamu rasa air mani ini senang untuk diambil? Harus diingat Anwar juga adalah manusia yang mengatakan dia pernah disuntik dengan racun aresenik dan kuman HIV tapi dia saja manusia yang sudha kena semua virus tapi masih hidup sihat sampai hari ini.

3. Kalau puak PAS dan PKR beragama Islam kata takde saksi dan mesti kena lepas maka rakyat Malaysia korang sendiri kena fikir la, apakah mereka ini masih layak disokong? Nak cakap lagi ke?

54 Responses to "KUNIT HANGIT! APA? ANWAR DAN SAIFUL LIWAT SUKA SAMA SUKA? "

  1. Biar lah hakim menentukan siapa yang salah tanpa gangguan mana mana pihak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benang yg basah tetap basah la bro

      Delete
    2. Basah sebab anwar tala jubur ko kot!

      Delete
    3. Makcik ni bengang sebab dulu nuat dok tibai puki dia, bila dah rasa juboq sifool lagi ketat nuat dah tak mau lagi memuki dgn makcik ni...

      Delete
    4. Kalu udah lobang puki kendoq longgaq, awat makcik tak mau tala bagi lobang juboq makcik pulak bagi dia tutoh?

      Delete
    5. nengok ke puki kendor mane ade steam nye nak bejubor, mampuih idak mau keghaeih batang pelior kome...ate lagi baik kome melancap je yeop...

      Delete
    6. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Yg suka giler sampe ketagih giler vavi adalah Nuar Jubori, yg tak suka, benci malah merana adalah Saiful. Jadi mana ada suka sama suka, yg suka giler hanyalah Nuar Jubori

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ow ye ke...tu sebab saifool dok tonggeng juboq di akot...sebab merana la kan...macam si parpundek ni..

      Delete
    2. Kesian sialfool, buntut dia pun madey trade in utk jatuhkan najib........kesian ooooh kesian.......jangan jangan laim lui kui yg hentam sampai keluar kunyit hangit, then varpu vari buat kari and kasi DET makan.........oh kesian tak sudah2 buat fitnah, tak menang lah nkorang dgn fitnah!!!!

      Delete
    3. Kau pon tak menang dgn fitnah dunia akhirat..kesian...byk pula bapok bavi kena bayar oleh limkomunis...hahaha

      Delete
  3. Kalau dah kira suka sama suka, persoalan nya bukan kah membuktikan yg Nuar Jubor selama ini benda yg beliau menafikan adalah bahwa sudah tiada syak wasangka lagi beliau adallah peliwat jijik lagi terkutok. Dan sudah harus drejam sampe mampos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi berok anon 11:12pm, nko ugama ape? Setakat ugama melayu..........boley jalan dah! join MIC lagi baikkkkkkkk punya. Hakim tak minta nko buat kesimpulan pong! Kih kih kih, bab tak layak......sape agaknye yg dengar nko punya kesimpulan yang bangang macam hasan pibalek......he he he menteri raja lawak!

      Delete
    2. Termasok kau la bapok.mulut kau d sumbat dgn batubata dari neraka jahanam...slurppp

      Delete
  4. Hahahaha.. Bab pihak polis melancapkan anwar tu part yg paling best.. Boleh buat cerita beb pasal anwar ni. Pastu buat additional movie pasal mamat2 yg dah di cream pie kan oleh nuar.. Mmg box office muvee tue... Hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat movie tu agak2 sapa nak tulis skripnya..........kalau hasan pibalek, cerita raja raja boleh la? Raja lawak, kah kah kah..............Najib lagi pandai la dari madey.......sebab najib tak makan vunyit vangit PK, dia makan Varvu vangolia!! Yg makan kunyit hangit tun ton madey ja!

      Delete
    2. Ha...ah betul tu..yg kena sumbat dgn usus bavi dlm mulut busuk kau tu adalah tikar komunis hahaha baruaaa komunis kau nih...bapok...

      Delete
  5. Ganas gak nuar ni. Stahu aku bangsa yg main blakang ni adalah bangsa rom yahudi yg kononya boleh menguatkan tenaga dan semangat. Tapi nuar buat semua tu nak semangat apa ek???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tepat sekali bedah hoi! Swueyfool karipikay memang bukan melayu, dia rom yahudi..........sebab tu masuk makamah mesia dia xkan menang! Mesia boley!!!

      Delete
    2. Mana kau tau dia menang atau tidak...kau tuhan..tuhan kpd limkomunis ke si limkomunis tu tuhan kau...pondan gelenyah..haha
      .kesian...

      Delete
  6. Mana pi nyonya Kipas plastik kenapa tak mempertahankan kote bengkok Sang Suami Papaku Gay?
    Kenapa diam membisu wahai cik nyonya kipas? Janganlah biarkan YB Pondan Raspussy yg membela kote bengkok Ass Sheikh Nuar jubori, sedangkan beliau hanya sebagai penjilat je dan awak sebagai isteri yg lebih arif tahu menahu akan hawa nafsu memvavi Sang Jin Buragas nuar jubor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke kote nuar bengkok? Masa dia balun cina doll tu tak nampak pun kebengkokan kote dia, tak tau le pulak kalau2 dia terlupa bawa remote control untk membengkokkan kote dia masa tu.

      Delete
    2. Macam pernah rase je.........kah kah kah. Itu belum peleyniverl lagi. Ala peleyniverl parti angkat kurusi partner bn tuuuu........( varvi veee en). Org melayu Veeend dah jadi sex meniac main belakang, boley buat cerita lak tu.......ini semua pasal menteri2 raja lawak........

      Delete
    3. Kau lagi lawak sbb byk dah kena sumbat dgn usus dan otak bavi oleh tikar komunis...melayu rempit barua tikar komunispigs
      .ikut mcm bapok cakap berbelit..

      Delete
  7. kah kah kah..maka ramai la kimak2 yang sokong aljuburi nie akan mempertahankan da kata macam2...mana bukti nya wei yang saiful senyum lepas ke jolok punggoq????mai sat wa nak tengok....nei aljuburi kasi potong jela dia punya kote bengkok tak sampai 4inci tu...kimak tol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcmmna kebengkokan kote aljuburi tu? Adakah bengkok berbentuk U shape? Kalau mcm tu toksah le dia menjubur org lain, dngn bentuk bengkok kebelakang senang la dia menjubur lubang juburnya sndri.

      Delete
    2. Hahhaha ini mmg lawak. Gila liwat sampai liwat jubr sendiri. Ko mmg lawak lah Anon 6:35. Apa kata ko join raja lawak lps ni. gerenti leh amik tempat Zizan yg ntahapaapantah

      Delete
    3. Tak tgk la raja lawak yg tgk engkau tu sbb kau tau pasal program raja lawak. Komunispigs bayar dgn motor rempit ke yg gelenyah sgt tergendik2 sgt mcm ulat mayat...haha...nakal laa you nihhh...nuar suka bapok mcm kau nih. Dah kan bapok merempit pulak...bau badan korang busuuukkk.

      Delete
  8. Saudara blogger PK

    Ko nak tau apsal Anuar tak berani sumpah laknat ?
    Ko dah jawab dalam topik ko.

    Ko andai kan Anuar dan Saiful berjubor suka sama suka. Tak ada paksaan. Aku gak rasa macam tuh berdasarkan jawapan Saiful dalam perbicaraan bila ditanya Saiful menjawab " Anuar pancut dalam bontot saya macam biasa lah " . Perkataan " macam biasa " itu membawa maksud benda tu dah pernah berlaku sebelum daripada tarikh yang Saiful dakwa dia kena liwat secara paksa oleh Anuar . Mungkin pada tarikh berkenaan Saiful tak ada mood tapi Anuar nak juga , Saiful tak bagi tetapi Anuar telah meniduri Saiful secara paksa . Macam kita suami isteri , ada masa kita nak tapibbini tak nak , puas kita minta dia tak beri juga , kita yang dah tak boleh tahan akhirnya menyetubuhi dia secara paksa , kalau bini report kat polis kita boleh dituduh merogol isteri sendiri tau.

    Itu lah sebabnya kenapa Anuar tak berani sumpah laknat. Tak kan dia nak bersumpah " Demi allah , aku tidak pernah meliwat Saiful secara paksa ". Orang yang mendengar akan berkata " Oooo , maknanya Saiful sebelum ini pernah bagi Anuar meliwat dia secara rela lah " . Kes ini sama lah dengan kes Altantuya , takan Sirul dan Azilah nak beritahu mahkamah " kami bunuh Altantuya kerana ..... " . Ayat tu ayat ke tali gantung namanya , sebab itu sampai hari ini mahkmah pun tak tahu kenapa Altantuya dibunuh.

    So sekarang ko nampak tak kenapa Anuar tak berani sumpah laknat.

    SAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. sumpah adalah wajib dalam islam! Kalau bersumpah boleh lepas hukuman..hhahahahahhahah..

      mahkamah buang tepi! parpundek punya pemikiran..

      Delete
    2. Ya betul tak kan sirul dan azilah nak beritahu makamah " kami bunuh pelacur sebab mudah untuk menghilangkan pompuan ini dari pandangan Razak paria walau pun di bayar dengan upah yang tak seberapa , jadi kami bodoh ambil jalan mudah ,jadi kami sendiri yang bahalol cari pasal.Pasal Anuar peliwat tak mau sumpah laknat mudah je , Sebab dia masih tak puas nak meliwat juboq jantan man boleh nak sumpah mangkok , meliwat dah jadi darah daging anuar .

      Delete
    3. Loyar melayu vee end...........otak otak lagi baik la, kurang2 boleh makan beb! Ini lebih lawak dr loyar buruk.......gerenti vee end jadi juara RL2015.

      Delete
    4. "kalau bini report kat polis kita boleh dituduh merogol isteri sendiri tau." Gwa sudah cakap merogol bini sendiri polis punya kerja! Xcaya tanya lajak bagiro dah!

      Delete
    5. Ade olang rogoy mongolia, bini talak lepot pong! Ale kah vini itu adelah mongolia juge?

      Delete
    6. Lelaki melayu mmg terok kan, kan, ingat sex je dlm kepala hotak. Itu sbb d usiti ramai lagi wanita melayu dari lelaki melayu sbb otak angin asyik ingat anu dan anuuu kunyit. Iyekkk jijik...

      Delete
  9. Bila kau dah sampai umur 60+++ Cuba tengok kotek masiih boleh naik tak?

    Siapa paksa siapa dalam kes liwat ni?

    Special sangat ke jubor tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Medically speaking seorang lelaki boleh melakukan hubungan seks selagi dia hidup. Seperti kes diindia. Seorang lelaki menjadi bapa ketika berumur 80an. Kau taknak tanya macam mana kemaluan di boleh naik ke bro?? Taknak amek petua sikit?

      Delete
    2. KY jelly saifool yang sapu kat jubo..jadi????

      Delete
    3. Kalau kote tak boleh naik masa 60 thn, takde le datuk2 menteri mengatal nak nikah lagi. Lu ada pikir itu kah??

      Delete
    4. Itu kat hindia beb! Kat mesia kena tanya madey........." Tun ton, kote ton boley bikin apanama baby ka?". Maka ton pun jawab "Varvi Vundek Setan dikenali betul la nko ni".

      Delete
    5. Anon 6.46

      Sapu KY jelly kat mulut ko...baru leh masuk 4cm dalam perut!
      macam sigendut parpukari sootha viri..

      Delete
    6. Nmpak sgt anon 1127 n komen2 yg sealiran adalah RBA upahan pngkat prebet yg tngh gila babi nk mburukkn tun m dlm stiap patah kata kotornya.

      Delete
    7. 6.46 heiii lelaki melayu yg bodoh perempuan yg nak kawin dgn menteri2 bkn nak benda bawah tu tapi nak duit laaa rba bangang...haha..airhead..

      Delete
    8. Kau ingat umor 60 boleh tahan sampai 1/2 jam? Hahaha puihhh1/2 minit je dah kiok...perasannn..

      Delete
  10. Oh...klu suka sama suka kira halal lah ye...ini lah fatwa pembangkang yg konon alim ye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS semua halal kalau geng depa buat. HALAM!!!!
      Mari kita boikot Old Town Kopitiam. DAP punya

      Delete
  11. mamak keling pundek ni cite mcm dia ada banyak experience main jubor....
    aku agak memang dia sendiri kaki tutoh jubor...
    cara dia cite lancap butoh bagi pancut, pastu jolok masuk air butoh dlm lobang jubor...
    ramai mamak keling ni bini tinggal kat india...
    bila gian burit nak jimat duit cari bapok le balon lobang jubor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak rasa ke nk kena ngan mamak keling ni? sembang mcm teringin aje. ko PM die le. mungkin dia bley tlg ko inzal

      Delete
  12. Liwat ke tak liwat??? Yg aku tau Anwar akan lepas dari hukuman ini. Anwar akan dibawa masuk oleh somebody ke dlm UMNO mcm mana Tun Razak bawa masuk Tun Dr M ke UMNO. Anwar akan jadi PM Malaysia melalui UMNO. Korang tgk aje lah. PAS dan DAP akan gigit jari lepas ni. Wakaakkkaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong lu beb. Asal Bukan Najib. Tapi Anwar kena tinggalkan DAP. PKR bergabung dengan Umno dan Pas. MCA dan Gerakan boleh belah ... rakan yang tak boleh percaya.

      Buang BARISAN NASIONAL gantikan dengan BARISAN BERSATU gabungan PKR + UMNO + PAS.

      Pengerusi BB adalah ANWAR menggantikan NAJIB. Amacam ?

      Delete
    2. Rasenye DSAI tak hingin kot..........apekata nko pi tanya hj Hadi? Mungkin dia nak kot. Ambil hamno ambil pas maka jadi hampas.....amacam ade beran!

      Delete
  13. Najib dah semakin karut dah. Kalau Anwar bebas pada 10.2.2015 , kita arak dia seluruh negara , kita perkenal kepada rakyat ....

    INI LAH BAKAL PM KITA PADA PRU14 AKAN DATANG.

    Sokong ?? Setuju ??

    ReplyDelete
  14. Nuar Penjubor Negara, Bapak Gay SeMalaysia, hanya mereka yg suka tonggeng dan penjilat jubor Nuar je yg sokong giler Peliwat jijik lagi terkutok, Nuar Jubori

    ReplyDelete
  15. Dalam Kes liwat 1, Nuar Jubor sudah dijatuhkan hukoman dan mahkamah mengesahkan bahawa Nuar adalah peliwat jijik lagi terkutok. Dan Nuar sendiri tidak menyangkal bahawa beliau seorang peliwat. Hakim berpendapat yg insiden liwat berlaku dan Nuar berkecimpung dalam aktiviti jijik lagi terkutok. Itulag fakta bukan autaw. ada faham bahalul

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!