KUNYIT HANGIT! KEPADA MACAI PAKATAN, MEH TOLONG JAWAB SAT ISU ANWAR NI!


 
KEPADA MACAI-MACAI JUBURI! Aku nak tanya soalan tolong aku jelaskan 10 point yang telah dikeluarkan ini. Kalau rang boleh bagi fakta then Anwar patut bebas pagi ini, kalau takleh jawab maka LU FIKIR LA SENDIRI!

5 Responses to "KUNYIT HANGIT! KEPADA MACAI PAKATAN, MEH TOLONG JAWAB SAT ISU ANWAR NI!"

  1. Penjilat2 dan pencacai2 najis Nuar mana bole terjawap, sebab tak terminum air Juborit Nuar, otak dah kena virus najis itu sebab tak bole berfikir. Apek Buta dan nyonya bunting pun bole bezakan kerana sudah terang lagi bersuloh, 1000% tiada syak wasangka bahawa Si Hero Tamil, Sivaji D Boss, pelakun murahan, penipu besar dan pembohong, Bapak Gay SeMalaysia, Nuar Jubor adalah peliwat jijik lagi terkutok. Keadilan buat Saiful. Meringkok sampe mampos lah peliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Kalau rakyat menjadi hakim sudah jelas terang lagi bersuloh, Nuar Jubor djatuhkan hukom rejam sampe mampos. Tetapi negara kita ada undang2 dan Nuar Jubori dan pencacai2 harus menghormati undang2 negara. Janganlah suka melalak lalak macam kena sawan vavi tetapi dalam mahkamah kecut terkencit mencret. Dulu kata dfitnah dana ada berpuloh puloh alibi tetapi akhir pergulongan kata Liwat atas dasar gian suka giler ketagih dgn tak suka, yg ketagih gian suka giler adalah Nuar Jubor dan yg benci adalah Saiful. Berani kerana benar, takut kecut terkencit mencret sudah terang adalah Hero Tamil, Bapok Gay, Penipu dan pembohong besar Nuar Jubor

    ReplyDelete
  3. Ini semua salah UMNO-BN!

    ReplyDelete
  4. Kah kah kah kah.anjing mana senyap je.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!