GEMPAR TAHAP VEVO! 40 RIBU HADIR UPACARA MELAYU MURTAD DI SG PETANI!


Tu dia melayu la ni seronok nak raikan agama lain dan mereka ni juga la kalau cerita pasal islam seolah-olah mereka je islam dan yang lain semua kafirun.

Tajuk aku je gempak, yang sebenarnya ada 40 orang turun sebab budget tak cukup sebab dah upah ramai peguam masa nak cuba bebaskan Anwar pasal meliwat itu hari.

Kita semua tahu mereka ini adalah upahan cuma sedih bila tengok yang Islam dah lupa agama apa mereka anuti bila terjumpa lilin. Kan?

41 Responses to "GEMPAR TAHAP VEVO! 40 RIBU HADIR UPACARA MELAYU MURTAD DI SG PETANI!"

  1. Kalau dah sampai tahap nie la ketaksuban diorang kat nuar, mmg melampau la. Nuar tu bukannya wali yg patut mendapat penghormatan sedemikian rupa. Dia hanyalah insan biasa yg sukakan bontot org jantan yg jambu seperti saiful dan rafizi lembu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wali alien tangan kurus ada light hijau jangan percaya parpu ini cerita katun ki ki kikiik

      Delete
    2. apa komen MAZA dlm hal ni?

      Delete
    3. Aku selalu nyalakan lilin bila ke dapur untuk memasak. AKu guna lilin sebab nak jimatkan bil elektrik. Adakah perbuatan ini dikira murtad? Kalau murtad mengapa dijual lilin-lilin di kedai Haji Ahmad? Bukankah itu dikira bersubahat? Adakah kami akan dibakar dalam Neraka Jahanam?

      Delete
    4. Haha kau masak mlm ye tu sbb pakai lilin.
      Cara dan niat pengunaan lilin tu la bahalol. Kamu nak mandi sbb nak jimat letrik dlm bilik air pon boleh. Aku ingat elok kau tak usah pakai letrik trus d rumah (tok sah tgk tv, radio etc) kau. Jadi muka kurang malu piee tgk tv d rumah jiran hahaha

      Delete
    5. Aku repot polis kau menghina lilin macam korang repot polis pasal Teresa Kok hina telur! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    6. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Tinggal lah beberapa ekor keldaian .....

    ReplyDelete
  3. Pada peserta yg nk guling guling atas jalanraya sekurang kurang nya tuntut pada penaja Rm5000.00 seorang....tidi hotel 5 bintsng pakej massage ...makan dan minum di hotel 5 bintang baru la rsmai nak guling guling atas jalan raya...keluarga makan minum du hotel 5 bintang baru sama rasa....

    ReplyDelete
  4. Kesian mak bapak beruk2 ni.....

    ReplyDelete
  5. Kalau nak kaya berniaga lilin lagi bagus .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nyalakan lilin dikira murtad, mengapa digalakkan perniagaan seperti ini? Bukankah itu bersubahat dan akan dibakar bersama dalam Neraka Jahanam kelak?

      Delete
    2. Bodonya la...patut la suka btul cinadap mpermainkn melayu2 pas n pkr

      Delete
    3. Bodohnya UMNO tahu cerita main bontot sahaja sampai naik meluat mendengarnya! Hoi UMNO rakyat dah meluat dengarlah!

      Delete
  6. percaya sebutir beras dari umno boleh jatuh murtad tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. percaya sebutir beras dari umno boleh jatuh syirik tak?

      Delete
  7. Mlm tu lps pasang lilin makan sakanlah,semua dpt duit habuan masing2....kalu tukang bkar lilin rm50...tukang bkar lilin + jerit2 rm100....

    Masyukkkkkkkkkkkl!!

    ReplyDelete
  8. stok lilin aku banyak ni .. memacam lilin ada
    lilin besar batang pokok nyior sampai la lilin utk kek yg banyak kaler tu ...
    pas ni kat bakar lilin kat mana lak ... ??

    ReplyDelete
  9. kalau dah habis lilin, bakar colok! biar berasap, nyamok pun lari. kalau anwar tak lepas juga, baik kau orang bakar penjara Sg Buluh tu. biar satu dunia tahu betapa sewelnya macai-macai Al-Juburi.

    ReplyDelete
  10. Maksud 40org tu ialah seorang mewakili 1000org yg terdiri dari hantu, jembalang, polong, tempayan, jin ifrit dan mambang. Itu lah yg ramai sangat. Utk raikan makluk2 tadI itulah kena pasangkan lilin. Sambil2 terkenangkan zaman budak2 dulu tak leh main lilin sebab mak bapak tak de duit nak beli lilin...

    ReplyDelete
  11. Ni semua geng2 ajaran sesat anwar ni lah...bakar lilin tu sampai terbakr diri sendiri...padan muka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku bakar sotong kering dengan lilin untuk dimakan! Adakah perbuatan ini dikira khurafat serta syirik sampai murtad? Kalau macam tu nak guna apa untuk membakar sotong kering tersebut?

      Delete
    2. Hny org bodo n pandir sj yg bakar sotong dgn lilin.

      Delete
    3. Itulah kau bodoh! Budak bandar yang tak pernah masuk kampung! Ptuih!

      Delete
  12. Apa komen mufti perlis dalam hal ini?

    ReplyDelete
  13. tak bawa tokong dan colok serta pikul salib gergasi jugakah? Pakatan Rakyat perosak masyarakat, perosak akidah, jauhi puak perosak ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak bakar kau serta jubor kau sekali!

      Delete
  14. risau pulak aku tengok penyokong taksub Nuar Al Jubo ni..
    tak lama lagi confirm mengidap penyakit menipu ... batu api .. mulut longkang .. obses dgn lobang jubo ... free sex ..
    banyak tu penyakit kronik ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO hanya tahu cerita main bontot sahaja sampai keadaan negara huru-hara! Itu lagilah teruk!

      Delete
  15. BUAT APA NAK TAMBAH DOSA. DOSA YG KITA TIDAK SEDAR PUN BANYAK. JGN LAH BEGITU. BERTAUBATLAH.

    ReplyDelete
  16. Mana punya fatwa ni??? Bakar lilin jadi murtad.......najib pegi weil masa taipusam tak murtad ke? Oh ya inilah mahzab parpu kari.......apa punya turrrrrrr dah! Penganut pertama @ flom bedah pukidat.....! Kah kah kah. Serupa buntut sepol betul la nkorang.....

    ReplyDelete
  17. Terhot! Cili kasi taruk, kenyit hangit kasi keluar.......parpu punya fatwa bikin raja lawat terhot! Jahil murakap

    ReplyDelete
  18. Aku duduk kat rumah atap guna lilin pada waktu malam. Jadi aku pun murtadkah? Fatwa dari ularmak UMNO kah ini?

    ReplyDelete
  19. Kami pengganas IS pun guna lilin pada malam hari sebagai lampu semasa membuat senjata api. Adakah kami pun difatwakan murtad? Siapa syaitan yang menggelarkan kami murtad tu? Kami akan bakar hidup-hidup penegrusi serta ahli majlis fatwa tersebut!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai sgt org bodo piang dlm PR, patut la cinadap bmaharajalela jd bos

      Delete
    2. Kami akan bakar anda dengan semua lilin tersebut!

      Delete
  20. Dicadangkan supaya segala lampu yang menggunakan api seperti lampu minyak tanah serta lilin diharamkan dari edaran. Begitu juga dapur yang menggunakan api seperti dapur arang dan kayu! Segalanya patut diharamkan! Makanlah daging mentah dan duduk di gua batu!

    ReplyDelete
  21. lilin punya pasal pun kecuh ...
    meh sini ambik lilin sorang sebatang

    ReplyDelete
  22. kepala but lah kau orang semua...komen semua mcm haramjadah aje.

    ReplyDelete
  23. lilin tak salah.bakar lilin tak salah. tujuan bakar lilin tu yang nak dipastikan. kalau tujuan baik,buatlah. kalau nak menyerupai agama lain, jangan buat. fulstop. kubur masing-masing tapi jadi tanggungjawab kita untuk ingat-mengingati sesama islam..

    ReplyDelete
  24. Haramkan semua lilin dan bahan bakar serta tiang-tiang lampu! Lepas pakai cawat dan duduk atas pokok macam beruk! Kah! Kah! Kah! Habis cerita! Kah! Kah! Kah! Oh yea jangan guna handphone, kereta, motosikal, seluar jeans, computer ye sebab semua tu ciptaan Yahudi lakhanutllah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!