GEMPAR BERAPI! HANIPA MAIDIN DAN HATTA RAMLI KENA PUKUL SEBA KURANG AJAR DENGAN HAJI HADI!?

inilah keratan yang tersebar dalam whatsapp dan inilah yang telah berlaku dalam mesyuarat PAS. Khabarnya Hatta Ramli dan Mamak pudqak Hanifa Maidin kena pukul sebab kurang ajar dengan Haji Hadi dalam mesyuarat. Mereka menengking Haji Hadi.

Nampaknya Nik Aziz sempat tengok PAS musnah depan mata dia. Takpe kita pun sama-sama tunggu ya, aku langsung tak minat dengan golongan Anwarinas dalam PAS atau nama baru mereka PASMA dan aku juga langsung tidak teruja dengan golongan ulamak yang semakin lemah dalam PAS.

Sudahnya PAS memang retak menanti belah je...

5 Responses to "GEMPAR BERAPI! HANIPA MAIDIN DAN HATTA RAMLI KENA PUKUL SEBA KURANG AJAR DENGAN HAJI HADI!?"

  1. Parpukari

    Kamu takyah lah nak teruja sangat dengan peristiwa tuh. Itu hanya Sandiwaraaaaaaa sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak teruja pun cuma seronok tgk drama depa ni

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Ulamak lakonan tu.....reality sebenar....mana ada ulamak bersepak terajang sesama sendiri

    ReplyDelete
  3. ada juga yang bersepakterajang secara senyap2

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!