DAMN! WHO FRAMED ANWAR THE SODOMIZER?

Dear Anwar,

For how long can one hope to ride on the glory of days gone by?

For how long did you hope that the voice of the rakyat would be sufficient to pressure the judiciary into releasing you?

Justice does not work that way.

The courts have given you sufficient opportunities to lead evidence, make statements and raise other issues.

You should stop protesting your innocence, since in reality your silence projects an admission of guilt.

This was not, as you claim, a ‘foul charge’. Neither was it a ‘complete fabrication”. Nor a “political conspiracy’ designed to end your political career. You ended your career all by yourself.

Let’s face it. The rakyat has long known the sham that is Anwar.

The record shows that your defence had requested a postponement of your case more than 70 times.

When the Prosecution’s appeal against your acquittal came up before the Court of Appeal, the appeal was postponed more than five times because of several applications which you filed.

Despite this, today, you still have the cheek to accuse the judges of not having given any ‘proper consideration to the case’.

Despite your claim to the contrary, the release of a full written statement by the Prime Minister’s Office (PMO) within minutes of the Court’s decision is nothing unusual and does not allude to any type of conspiracy against you. Any diligent journalist, anticipating that a decision of this magnitude may go either way, would be prepared with alternative ways to report it. Surely, the PMO is capable of doing the same.

Please do not moralize about integrity. You, Anwar Ibrahim, are no paragon of virtue.

The truth is this, Anwar Ibrahim. You failed to defend yourself because:

You refused to take the stand to testify. If you did, you could have by your testimony raised a reasonable doubt in the prosecution’s case. The prosecution would never have been able to bulldoze its case through and you would have been acquitted. Your silence can only be taken as an admission of guilt.

Instead of taking the stand you chose to give your statement from the dock, which is worthless testimony because it is neither admissible in evidence nor can be tested by cross-examination.
You hardly adduced any evidence to displace the prosecution’s evidence that suggested that you did in fact commit the act of sodomy. In particular, you failed to challenge Saiful’s testimony to show that he was lying. Also, crucially, your claim that the DNA evidence against you was unreliable and inadmissible fell far short of the mark.

In a feeble attempt to find strength in numbers, you amassed a team of 15 legal experts. Yet, despite their qualifications and undoubted experience, they failed to focus on the charge, the evidence led by the prosecution or the soundness of the earlier decisions. Instead they went merrily around the mulberry bush, suggesting that even they may not have been privy to the whole truth.

Their initial argument was that you could not possibly have sodomised Saiful because you were never alone with him. It was claimed that there were 13 witnesses who could corroborate that fact. Unfortunately, that argument fell apart when it was revealed that there were CCTV recordings of movements in and out of the condominium which would have contradicted this. Their clear change of strategy in midstream speaks for itself.

In short, your team was incapacitated by you yourself. Your conviction has nothing to do with conspiracies or re-determined judgments. You only have yourself to blame. Instead of focusing on the case at hand, you sought to capitalise on political issues and cried all kinds of bizarre conspiracies both inside and outside the courtroom via intense media campaigns.

Anwar Ibrahim, the painful truth is this. Your promises were all empty and hollow.

Today, the real losers are your family members. They have suffered because of you, and will forever pay the price.

You sought “hero” status for yourself. You, unfortunately, are nothing more than a failed martyr.

Your story, Anwar Ibrahim, is a dream gone awry because it has never been about the rakyat or Malaysia or your family. It has always been, and will forever be, about you.

I trust you will reflect on the above and finally come to terms with it.

Iskandar Mohamad is an FMT reader


PK: Apa? You are hero? Main belakang sampai terpancut dan terbukti guna DNA pun nak jadi hero? Khaikk Ptuuiihhh

15 Responses to "DAMN! WHO FRAMED ANWAR THE SODOMIZER?"

  1. Kesian saifool...juboq dah kena robek oleh SOOVI a.k.a. sootha viri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
    2. Kesian sama lu, sudah jadi gila bila terbukti peliwat gila yang dipuja-puja selama ini sudah masuk penjara balik. Ini sama macam proses perundangan yang mengambil masa lebih dari tempoh hukuman penjara telah dibuang begitu saja.

      Delete
  2. Anwar will never repents, believes me.

    ReplyDelete
  3. Benarlah, apa yang dilakukan selama ini hanya merosakkan anak2 dan keluarga dia, Lebih malang lagi, isteri dia 'has a hand in this'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isteri dia yg merosakan diri sendiri,selalu sangat support apa saja yg suami dia buat.Jam Omega sampai sekarang tak jupa,begitulah perangai isteri dia membohongi rakyat utk melindungi kejahatan suami dia.

      Delete
  4. Dia yg frame the court! Dahla xnak bela diri pastu xpasal2 salahkan judiciary system. Macam salahkan ibu masak pedas tapi taknak mengaku tergigit cili. Tak pasal2 ibu disalahkan dituduh masukkan cili dlm malam mulut dia.

    ReplyDelete
  5. YESSSS PARPUKARI.... VERY WELL WRITTEN.
    ITS TIME FOR ANWAR TO REPENT... TAUBAT NASUHAH.
    AND THE DAUGHTERS WHO ARE FOND OF DEFAMING OTHERS, PLEASE STOP IT.
    TIME TO CHANGE... CHANGE FOR A BETTER PERSON AND OF COURSE FOR A BETTER MUSLIM.
    WALLAHHUALAM.....

    ReplyDelete
  6. Boleh la baca bible lagi....

    ReplyDelete
  7. Kepada Keluarga Anwar dan pengikut2nya

    Percayalah pada Qadaq dan Qadar
    dan bukan Kodok dan Katak

    ReplyDelete
  8. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian sama ini orang yang ada mental problem macam peliwat tersohor. Bila sudah bagi peluang cakap tapi cerita merapu-rapu pulak.

      Delete
  9. Kat penjara Sungai Buluh boleh request AFundi masuk service menjobox tak??

    ReplyDelete
  10. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!