CILI KASI TARUK! MESYUARAT PKR TROPICANA TERBOCOR SIKIT INFONYA - MARI BACA

Sekadar gambar Hiasan bakal Presiden PAS!
Ada berlaku satu PERJUMPAAN DI PKR HQ petang tadi. Perjumpaan ini bermula jam 6 petang tadi dan perjumpaan masih lagi berlangsung. Tak ramai mana pun yang datang dalam 300 orang je tapi penuh la satu dewan Keadilan tu








Taklimat di sampaikan oleh TIAN CHUA dan FARIZ MUSA. Turut hadir YB RAVI, YB GAN PEI NEI.

Antara lain taklimat yg di sampaikan ANTARA TIAN Chua adalah berkaitan persiapan untuk menghadapi PRK Parlimen P44 PMTG PAUH, dia juga sedih kerana Anwar menolak tawaran untuk lari ke Luar Negara dan juga kecewa kerana penyokong tidak sehebat seperti dahulu masa zaman dahulu.

Inilah antara intipati cerita yang mereka bincaangkan dalam perjumpaan mereka. Aku pun perhatikan penyokong Anwar kini dah tak macam dulu, kenapa agakanya? Mungkin mereka dah kepenatan asyik dok jaga bontot Ketum je kot.

Cuma aku rasa tak patut bilamana ramai pemimpin Pakatan yang lain terutama dari kalangan PAS yang tidak hadir memberi sokongan pada Anwar. Padahal masa 2008 dulu Anwar la segalanya bagi mereka. Kini tidak lagi kerana Anwar dah jadi liabiliti kepada parti kan? Megaku la wahai macai, toksah nak berdolak dalik lagi.

Itu la orang kata kalau masa kita senang ramai yang nak jadi kawan masa kita susah semua lari tinggalkan kita. Apa yang Anwar hadapi hari ini adalah diatas perbuatan dia sendiri. Dia yang mmeliwat Saiful dan dia kena la terima pembalasannya. Betul tak?

Cuma aku sebagai rakyat biasa merasa hairan dan pelik, kemana perginya pemimpin Pakatan yang lain? Kenapa mereka tidak turun dan menyokong Anwar? Why? Sebab mereka dah tahu makin lama Anwar kat luar makin susah untuk mereka nak menang? Tapi dengan kemasukan Anwar ke dalam Sg Buloh siapa akan menjadi perantara antara PAS dan DAP? Azmin? Wan Azizah? Cukup kuat ke dia?



26 Responses to "CILI KASI TARUK! MESYUARAT PKR TROPICANA TERBOCOR SIKIT INFONYA - MARI BACA"

  1. Ketawa besar mamat ni yang mula2 memberi gelaran al jub.... Agaknya suka sangat dia sebab anuar ke dalam disebabkan ,,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Diana ada rara ade melati , pas tak bertanding di permatang pauh

    ReplyDelete
  3. Rosmah JKKK, DNA profile Male Y is Anwar's....

    ReplyDelete
  4. pkr kena lebih islam ......kena lebih bertangung jawab dalam segala percakapan tunai janji jangan pandai main wayang...mintak tunjuk ajar pas bukan kurang ajar,,,,,,pentingkan maruah melayu....jauhkan politik wang.....jauhkan tokey2 kerana mereka memeng ada agenda tersendiri....pertahankan orang susah...sentisa ada islam dalam diri,,,,,wan azizah kena lupakan anwar,,,,dia terlalu menyusahkan,,,kak wan orang baik lambang wanita islam sejati tapi kakwan kena berani berbincanglah dengan tuan guru tegakkan panji2 islam jangan dibiar yang munafik,,,,macamanaapun orang cakap aku tetap percaya yang kak wan bakal menjadi pemimpin berkualiti melihat kepada sifatnya

    ReplyDelete
  5. UMNO LAGI BUSUKDULU KINI DAN SELAMANYA......KALAU YA PUN ANWAR SUKA MELIWAT SEJAK ZAMAN SKOLAH MCKK LAGI KENAPA MADEY KUTTY HANYA DIAM DIRI SEHINGGA KRISIS THN 98 BARU MAMAK TU AMBIL TINDAKAN??YANG AKU PELIK KENAPA MAMAK NI KATA DAH TAU PERANGAINYA SEJAK THN 87 LAGI TETAPI TIDAK BERKATA APAPA HINGGA THN 98?? TERNYATA UMNO MEMANG LAGI BUSUK....AKU TETAP AKAN SOKONG PEMBANGKANG....JANGANLAH NAK PADAN MUKA KAT ANWAR SEBAB SAYA TAHU UMNO AKAN KENA PEMBALASAN ALLAH SWT....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 10.08

      Anwar Ibrahim ke Sungai Buluh
      Pengikutnya berpeluh-peluh

      Itu lah senang terpengaruh
      Selamat tak kena jubuh

      Delete
    2. ha ha ..Madey diam sebab nak suruh Anuar beraubat dan kembali kepangkal jalan.... tetapi Sebaliknya berlaku anuar semakin ganas.... Berkenaan Pembalasan Allah SWT.. telah berlaku pun .... PAS dan PASMA bercakaran didalam PAS, Jawatan Presiden nak dirampas.... Dalam PKR Krisis Azmin dan pemimpin PKR yang lain bertambah teruk ... dan yang kelakar Parti DAP buat pilihanraya ( CEC) sendiri pun tak betul dan bakal diharamkan... memang puak PR ini sedang menerima pembalasan... ha ha ... bertaubatlah sebelum terlambat.

      Delete
    3. Nampaknya kau sanggut jual bangsa demi dendam mcm ada org tu. Mati nanti kau jawablah.

      Delete
    4. LAGI SATU PENIPUAN...KAU INGAT ORANG SEKARANG BODOH KE DOGOL??...MADY DIAM PASAL NAK SURUH ANUAR BERTAUBAT?? SIAPA AJAR KAU DOGOL??OTAK KAMU ADA KAT KEPALA LUTUT KE?? HATI MELAYU KALAU ORANG YANG DISANJUNGINYA BUAT DOSA PUN DIHALALKAN DOSA ITU.....TAPI LAIN DENGAN HATI ISLAM MACAM NIK AZIZ ....DIA AKAN MEMAKI ORANG ITU TERUTAMA ORANG UMNO KAKI MAKSIAT....ITU BARU BETUL...DOGOL BETUL KAU NI...

      Delete
    5. Abih tu yg nicky aziz tu dh terang lg bsuluh tau anuwar tu peliwat tp masih angkat jd khalifah agung...ape cer..?

      Sbliknya Tun M mgkin tpedaya dgn alasan2 anuwar shgalh aduan rasmi yg dbuat oleh adik assmin sdr. Itu pun tun m x terus terima aduan adik assmin tp mngarahkn polis siasat.

      Slps dbuktikn oleh polis baru tun m ambil tindakn pecat.

      Takkn cite ni pun ko x tau.. ooow..ko mesti dgr ceramah pas jer ek...

      Delete
  6. ada BAU-BAU PAS MAU MELARIK KAN DIRI......

    DAP dah selesa....sebab dah satukan cina.....PAS pulak LARIK!!! LARIK!!!! takut terpalit...... kesian pakcik tu terkontang kanting . Sebabnya satu Nuar bekas UMNO diguna pakai DAP dan PAS...sebabnya juga adalah kuasa politik........hebatnya nuar mana dia duduk pasti kelam kabut kapal tu............Soalnya nak bawa kemana???

    ReplyDelete
  7. anon,10o8

    Aku rasa yg busuk tu Madey,dia yg naikan al jubori dan dia yg biarkan al Jubori dalam Umno sehingga krisis kewangan baru nak bertindak,itu pun pasal mereka berkelahi mengenai bailout anak Madey,,bukan pasal sodomi sangat.Sekarang ni al Jubori dah masuk pagar besi,elok sangat kalau Madey yg ambil tempat al jubori,sebab perangai dia pun dah macam al Jubori sebagai ketua pembangkan sekarang.Aku ni bukan ahli Umno pun tapi aku tetap sokong Umno dalam PRU nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun m dh tbukti cemerlng dlm pmerintahan. Masa jd pm, xder anak2 beliau yg mnumpng pegang jwtn2 penting shgga la beliau bsara baru ada anak2 beliau yg masuk politik.
      Lain la pemimpin PR trade mark parti anak beranak...presiden appa, su anak, ajk pnyelaras bini, bendahari anak sulong....sambung sdr

      Delete
    2. Dr M x sepatutnya aktif dlm politik lagi. Bagilah ruang untuk menambah bekalan akhirat. Pemerhati sikit2 sudahlah.

      Delete
  8. Replies
    1. Fuyoh the Famous GAP masuk blog aku wei, Setuju GAP, dia buat dia kena tanggung la apasal dia nak heret rakyat?

      Delete
  9. Ini balasan kerana penkhianati PAS..penyokong2 pas dah jemu permainan kotor mereka.

    ReplyDelete
  10. Apa apa pun, puak puak Dajjal Tegar PKR dan DAP/MCA/GERAKAN mesti dihapuskan.

    ReplyDelete
  11. Pemerhatian Aku....

    Aku rajin ikut majlis ceramah Anwar atau majlis ceramah PKR dikawasan aku. Dulu dulu lah... ramai memang ramai orang hadir , kalau pandang dari atas bangunan tinggi kita akan nampak putih saja , hitam nampak macam titik titik saja. Yang kita nampak putih tu adalah ketayap yang menjadi trade mark penyokong Pas. Yang nampak hitam pula adalah kepala orang PKR & DAP.

    Makna nya yang memeriahkan majlis ceramah Anuar atau PKR adalah orang2 Pas. Dan orang Pas pula sanggup turun berhujan berpanas berembun kerana diperintah oleh para ostad Pas yang menjanjikan pahala.

    Tapi sekarang orang Pas dah kenal siapa Anuar , kalau Umno dikatakan tolak islam tapi Umno masih mahu membantu Pas nak laksana Hudud di Kelantan , sedangkan Anwar dengan Lim Guan Eng serupa abang adik MEMBANTAH HUDUD.

    Semoga orang Pas sedar , islam jadi kacau bilau adalah kerana Anuar , islam dihina dan dipersenda oleh cina kafir bermula sejak DAP berjaya menjinakkan Pas.

    Begitu lah cerita nya utuk kita share...

    Al Mukmin

    ReplyDelete
  12. Beri kebebasan pd mahkamah.......siapa yg beri arahan hapuskan altantuya..????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. teman sejubor hang, kut?

      Delete
    2. Sapa bagi arahan? tolong bagi tahu wahai spy leman

      Delete
    3. yang merancang dan beri arahan dah masuk penjara sungai buluuuh.

      Delete
  13. Oh bila anwar salah dema kata makamah salah bila anwar pos suka sgt ye kome....hihi

    ReplyDelete
  14. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!