CILI KASI TARUK! ADUN SIMPANG PULAI ADALAH SEORANG RACIST YANG PENIPU!

ADUN Simpang Pulau, Tan Kar Hing telah membuat laporan polis kononnya dia telah dikasari oleh polis semasa dia ditangkap tanpa sebarang sebab. Dia juga mendakwa tidak tahu punca mengapa dia ditangkap semasa perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim di pekarangan Istana Kehakiman, Presint 2, Putrajaya.

Dalam laporannya, katanya pada jam lebih kurang 3:00 petang, ketika dia berada di hadapan Istana Kehakiman Putrajaya, secara tiba-tiba dia telah dikepung oleh sekumpulan oran gyang tidak dikenali. Kononnya juga dia telah dikasari, ditolak ke tepi jalan oleh kumpulan yang tidak dikenali itu sebelum tangannya digari ke belakang.

ADUN PKR itu juga cuba menipu dengan membuat laporan polis palsu kononnya dia telah digari dan dikasari walaupun dia tidak melawan dan tidak tahu apa-apa sehingga mengalami kecederaan dan lebam di bahagian tangannya.




Berdasarkan rakaman video di tempat kejadian seperti yang anda boleh tontoni DISINI, secara jelas, Tan Kar Hing telah menghalang perjalanan kenderaan MPV yang merupakan decoy dan disangkakannya sebagai kenderaan yang membawa Anwar Ibrahim ke Penjara Sungai Buloh.

Sepatutnya dia ditahan dan dikenakan tindakan undang-undang kerana cubaan mencetuskan rusuhan selain menghalang tugas penjawat awam. Tindakannya membuat laporan polis, adalah semata-mata sebagai provokasi untuk menghalang penjawat awam iaitu pasukan polis daripada menjalankan tugas, selain memperemeh-remehkan undang-undang negara.



ADUN PKR ini telah melakukan halangan, tetapi dia kemudiannya cuba menfitnah pihak polis. Malang baginya kerana bukti-bukti bergambar dan video tidak menyebelahinya

Pihak polis seharusnya mengenakan tindakan undang-undang balas ke atasnya. Orang seperti ini perlu dihukum!

Sumber: Buletin Sengal

14 Responses to "CILI KASI TARUK! ADUN SIMPANG PULAI ADALAH SEORANG RACIST YANG PENIPU!"

  1. PKR dan penipuan tak dapat dipisahkan.

    ReplyDelete
  2. Harap tindakan undang2 akan diambil keatas adun Simpang Pulai ni.. Kerana mempermainkan undang2. Ini terjadi kerana kerajaan takut untuk bertindak. Jadi kan Ini satu tauladan kepada mereka yg lain yg suka menipu. Jangan dengar rungutan mereka. Dengarlah rungutan majority rakyat yg dah meluat dgn sikap mereka Ini.

    ReplyDelete
  3. Hantar balik kampong aslah ooiii.... kat Cina.

    Penyu

    ReplyDelete
  4. Polis kena TUNJUKKAN VIDEO TERSEBUT dan DAKWA SI SIAL ini atas kesalahan memburukkan POLIS dgn menipu.

    Itu shj ubatnya..

    Itupun KALAU POLIS BERANILA...
    Basanya dgn ah beng Polis kecut.
    Berani dgn Melayu/ Islam Rohingya aja.

    ReplyDelete
  5. hairan nape org Cina sedih sangat Anuar kena tangkap ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tak dapat guna Anwar untuk tolong tindas orang Melayu bagi ketuanan Cinabeng.

      Delete
  6. Tk heran pun.sbb nuar jubo tu le harapan diorang nk pecah kn melayu.sbb nua jubo le cina dap n pkr mnang bnyak kerusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap bunyi tu...Nuar Jubo!!! Ha Ha Haaaa

      Delete
  7. Aku kesian dengan Kak Wan Azizah . Kita pun semua tahu yang Kak Wan tak ngam dengan Azmin . Dulu Anwat jadi pelindong sama Kak Wan tapi sekarang Anwar dalam penjara . Terpaksa la Kak Wan berdepan dengan Azmin sorang sorang .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kesiankan Jijah sebab dia subahat dengan laki dia untuk menjahanamkan hak-hak istimewa orang Melayu, dll.

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  8. Kak wan kan dh ckp lama dulu nk bsara dr politik jd surirumah n jaga cucu... k. Wan bukan muda lg n sbg muslimah tsgt unggul x perlu la tlalu mnonjol...elok la duk diam kt umah jer...tingktkn ibadah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jijah patut undur diri dari dunia politik sebab rakyat yang waras dah bosan dengan penipuan Anwar & Family.

      Delete
  9. KEPALA yang menjahanamkan orang Islam dan Melayu dah masuk penjara. Syukur. Malaysia ni bukan syarikat family ko punya suka suki ko nak buat haru. Benci meluat wei tengok drama ko bertiga beranak.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!