BODOH ANJING PUNYA PAKATAN! NAK BUAT PERSEMPADANAN PUN NAK KECOH!


Kalau bab flip flop dan pusing sana sini memang takleh lawan sama pkr beb. PKR sudah goyang ka? Apasal nak goyang? Bukankah Selangor Penang dan Kelantan korang yang perintah?

Kalau SPR penipu macamana hangpa boleh menang kat 3 negeri tu? Kalau korang yakin parti korang adalah pilihan orang ramai lantak pi la berapa banyak kerusi nak ditambah kan? 

Kenapa nak pertikai? Itu tandanya korang tau yang parti korang ni yang berketuakan Peliwat ni dah tak laku. Korang kuat kerana kaum DAP sokong korang. Itu aje.

So hentikanlah drama bodoh ni dan biarkan SPR buat kerja mereka. Aku tengok dalam bantahan ini semua puak pakatan dok bising dan hingar bingar, pasai apa? Kenapa korang takut? Kalau korang bagus sangat just buat kerja dan pastikan menang la wei. Apa barang buat fitnah bodoh macam ni? Khaikk Ptuihhh

5 Responses to "BODOH ANJING PUNYA PAKATAN! NAK BUAT PERSEMPADANAN PUN NAK KECOH!"

  1. Sudah2 la gaduh. Pentingkan kebajikan rakyat. Dah ramai yang merempat.

    Car Coating

    ReplyDelete
    Replies
    1. konsep 1malaysia ...rakyat didahulukan pencapaian diutamakan....

      Delete
  2. SEHINA-HINA ANJING, ANJING BOLEH MAIN BONTOT TANPA SEKATAN DI TEPI JALAN. KAH! KAH! KAH! UNDANG-UNDANG BODOH MALAYSIAL!

    ReplyDelete
  3. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  4. maling sial memang bodoh! bontot sahaja dijaga! kah! kah! kah!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!