AKU BANGGA DENGAN PETRONAS BEB! TEMPAT MEMTERNAK MILITAN?


Best kan? 

8 Responses to "AKU BANGGA DENGAN PETRONAS BEB! TEMPAT MEMTERNAK MILITAN?"

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete
  2. bagi aku senang jer... tak kira Ustaz Kazim Elias, Azhar Idrus, Fathul Bari, Haji Hadi, Dr Zakir Naik atau mana2 ustaz selagi tak bercanggah dgn pegangan Islam & Ahli Sunnah. Aku terima jer pendapat mereka & ceramah mereka. sebab yang memberi hidayah adalah Allah SWT... Kita bersangka baiklah.

    Zaman sekarang, zaman fitnah berleluasa, zaman menjatuhkan sesama muslim. zaman dimana Islam dilihat sebagai pengganas & militan. Asal Islam sajer mesti militan. asal militan sahaja mesti Islam. Budaya pemikiran ini diterap oleh orang kafir lahanat & tentera dajjal.

    Kenapa di myanmar mereka tak gelarkan pengganas Buddha... di israel, pengganas yahudi & di bahagian afrika & amerika pengganas kristian..??? kenapa sentiasa mahu kaitkan dgn islam sahaja.

    Bila dah mati baru tau.. ada paham admin..

    ReplyDelete
  3. Tiada yg salah klu bsangkut Islam. Islam agama benar. Apa yg sy fhm mksud admin ini ialh bila jemput pceramah yg agak jelas hny lntang mburukkn kerajaan tp diam apabila bkaitn parti sdr tentu la ada yg terasa sbb petronas tu dbngunkn krrajaan dgn izinNya yg dgt dbenci oleh si pceramah tu. Klu parti si pceramah tu yg jd kerajaan rasanya bnyk kg melayu kena ambik dgn ganharan ciput utk dtukar jd projek mega utk rakyat luar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku stuju dgn pendapat anon. 3.23 pm.

      Delete
  4. Ustaz nak tanya Apa hukum korek minyak dasar bumi.,? Soalan ke 2. DIESEL dalam bahasa melayu apa dia .........soalan ke 3. Boleh tak kata todi cucu alkohol siapakah datok alkoholik......jawap ustad 4. Gelas cawan kita simpan petrol.boleh tak cawann kita guna teh ais limauu boleh minum tak ustaz?kita jual petroliem kita bina masjid.. apa aku lupa. Nak tanya apa tak ingat lain kali la yea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tanya ustaz, boleh tak saya beli diesel di pam stesen SHEEL. Dulu apapasal sheell macam bendera pas? Jawab ustaz nota kecil gulung mai dah

      Delete
  5. Satu lagi nota kertas gulung kecik, ini soalanya, kalau ustaz ditawar berniaga jual minyak sudikah ustaz menerima tawaran ini.

    ReplyDelete
  6. Ustaz nota kecil je,malu la. Tanye ni, ustazz minyak pengasih boleh tak, parpu dah tua tak kawin lagi bagi la dua tiga botol kesian saya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!