Usahlah Rba nak fitnah melampau2.. Kot fur memang mahal tapi sampai RM44 ribu tu dah melampau sangat.

Mana tau Datin Seri beli di ebay murah2. Takde bukti jangan main reka2.


Jawab dulu pasal beg Betty dan kereta mewah Lkm Guan Eng yg dalam sikit masa dah mampu kereta sampai berjuta nilai.

PK: Apa lancau ni RBA? Lu orang mau spin apa ni? Mau cover sama tokong punya bini ka?

Dikhabarkan Lim Kit Sial telah meminta supaya keluarga dia tidak diusik, begitu juga dengan anak dia mintak jangan kacau bini dia! What the duck? Lu biar betul ni?

Abis tu lu punya RBA asyik dok serang bini PM apahal? Hari-hari serang sama dia sampai kita dah kesian tengok isteri PM tu. Yang PM suami dia pasal apa korang pi serang Rosmah pulak? Apa? Tak tau nak jawab? OOoo kalau bab BN semua boleh hantam. Kalau bab PAKATOON ni kita kena senyapa ya? Owhhhhh..

Now you taste your own medicine la brader...ini artikel dari The Unspinners

3 Responses to " "

  1. Blog Parpu sekarang tak berapa best laa . Tak banyak maki hamun lagi daa .

    ReplyDelete
  2. Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

    Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

    Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

    Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

    Haa haaa Haaa

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

    Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

    ReplyDelete
  3. Bak kata mahadir.
    dh lama dh.
    tk sabo menunggu.klu lepas kali ni tkpe.rentung kna panah petir.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!