TERKINI! ERIK PAULSON THE MUSLIM HATERS FROM DAP WAS ARRESTED (DITANGKAP)

RM0.00 ERIC PAULSEN yang dakwa JAKIM guna khutbah Jumaat promosi ekstremisme ditahan di Brickfields,KL malam ini.KPN TS Khalid beritahu di twitter-Agendanews

Yes terima kasih IGP! Lateefa koyak pukinya kata 20 orang serbu sama Paul cibai ni. Khaiikk ptuiihh la sama lu koyak puki. Jantan sundal pondan macam tu kena pakai 20 polis? Kah kah kah.

Nasib baik polis dapat kalau yang cintakan Islam dapat dulu, apa jadi? 

5 Responses to "TERKINI! ERIK PAULSON THE MUSLIM HATERS FROM DAP WAS ARRESTED (DITANGKAP)"

  1. Tokay lilin akan dapat bonus tahun baru. Mesti laku memandangkan orang Islam Pas dan Pkr selalunya nak buat vigil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes .. vigil utk cina bodoh ni. mmg nak cari maut le gamaknye

      Delete
  2. Syabas PDRM. bagus atas tindakan pantas. Silap haribulan, boleh jadi Charlie hebdo cina bodoh ni. Tapi kat negara kita, ko tak jadi hero. Org akan tepuk tangan kalau dia ni mati. Serve you right

    ReplyDelete
  3. Sedar lah wahai umat islam...hidupnya kamu adalah diatas ugama kamu dgn.kalimah lailaahahillah.
    Bersatu lah kamu diatas ugama kamu.kafir sedang memporak perandakan kamu.
    Jika mereka berkuasa tiada lagi masjid dan surau utk kamu beribadah.

    ReplyDelete
  4. Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!