TERBAIK! KHALED NORDIN ADALAH PEJUANG MELAYU YANG TULEN! INI BUKTINYA




Aku bangga dengan MB Johor yang semangat melayunya sangat tinggi ni. Dia berani dan dia sedang mengubah negeri Johor yang mana lahirnya parti keramat UMNO ni menjadi negeri terbaik. Dan aku sokong apa yang dilakukn oleh beliau.

Untuk pengetahuan korang, aku dapat gambar ini dihantar oleh seorang anak muda melayu yang cukup teruja dengan apa yang diperkatakan oleh Khaled Nordin ni, sebab itu aku siarkan kat blog aku. Kita kena support MB Johor ni dan dharap lebih ramai lagi MB yang tampil dan membuat kenyataan seperti ini.

6 Responses to "TERBAIK! KHALED NORDIN ADALAH PEJUANG MELAYU YANG TULEN! INI BUKTINYA"

  1. Aku tak nak cakap banyak, cuma bagi tau si khalid nordin jgn cakap saja tapi dari masa kesemasa keadaan tak berubah si sepet from china makin banyak milik harta dijohor . Yang lain boleh tengok aje....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar dia buat kerja dia dan kita buat kerja kita. Jgn org buat kerja awak main tunjuk2 pulak. Ini pun akan menyebabkan puak kafir ambik kesempatan. Ada faham

      Delete
    2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. PAS=UMNO=PKR=Penjilat Tegar Cina Cina Kapir Ekstremis DAP/MCA/GERAKAN

    Kepada YB YB Melayu/Islam/Bumiputera semua. Zaman korang berretorik ckp lain buat lain dah tamat. Kalau korang semua maseh menyayangi cina cina kapir kurang ajar celaka katr Malaysia nih, kami akan sepak korang semua sekor sekor, baik UMNo, PAS ataupun PKR. Bagi kami korang semua sama je sial majal dajjal.

    ReplyDelete
  3. Patut dijadikan cth oleh MB yg lain. Hak2 Melayu sentiasa terpelihara

    ReplyDelete
  4. Terkilan sikit kenapa masa hari raya takda pulak angpow packet. Dahlah tu tak payah susah2 ambik hati mereka sebab hati mereka sudah balik ke zaman dulu zaman k___s. Yg penting melayu Umno Pass mesti bersatu. Itu saja doaku. Jaga lah hati kaum mu ini.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!