PARPUKARI SOKONG KENYATAAN IGP!


Kita masih tak belajar lagi kan? Baru-baru ini ahlul DAP kata Jakim mengalakkan umat Islam berhimpun setiap jumaat untuk tujuan pengganasan. Dia hina sembahyang jumaat tu! Kalau takde akta hasutan apa jadi?

Ada otak tolong fikir dan mari kita semua sokong apa yang IGP buat ni demi kemamkmuran negara kita yang tercinta ini. Diharap AG beri kerjasama sepenuhnya dan penghasut dikenakan tindakan.

2 Responses to "PARPUKARI SOKONG KENYATAAN IGP!"

  1. Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

    ReplyDelete
  2. Aku heran entah apa tujuan komen diatas? ianya lebeh kepada menggalakkan orang berjudi...walaupun atas hak masing2..tetapi biarlah bertempat!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!