PANAS BERKUNYIT! APA KENA MEJAR ZAIDI PUNYA KES DENGAN SPR?


Bershit ni memang bidih nak mampos kan? Yalah aku diam selama ni sebab aku malas nak cerita pasal mamat kurap ni tapi bilamana si tua kutuk pencacai Komunis ni dok tuduh SPR maka aku terpaksa bukak mulut beb. Apa kena mengena SPR dan lahanat kena buang kerja sebab tak amanah tu? KLIK SINI

Aku bukan nak defend SPR tapi aku tengah dok fikir mana logiknya? Bershit pun memang penuh dengan taik otak mereka ni. Apa saja isu semua mereka salahkan SPR. AKu pun dah naik pening dah dengan game PAKATAN ni sebenarnya.

Aku nak korang ambik Meja Zaidi supaya dia boleh kerusikan korang nanti. Azmin Ali kan dah offer dia kerja bagus la tu. Lepas ni mereka berdua boleh cuci kain wayang baik punya kan? Kesalahan individu lepas tu majikan buang kerja dia kerana melanggar etika kenapa SPR pulak yang salah?

Kira macam kucing belakang rumah mati ditimpa badak maka lu salahkan pulak kucing sebelah rumah dengan alasan pasal kucing tu badak tu menimpa kucing ni? Geddit? Kalau tak faham pi ambik air sembahyang dan mula mengaji ok.

Tolong la jangan popularkan diri dengan jalan yang keji!

8 Responses to "PANAS BERKUNYIT! APA KENA MEJAR ZAIDI PUNYA KES DENGAN SPR?"

  1. Apa bende yang Parpu cakap ni pun aku tak paham .

    ReplyDelete
  2. Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

    Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

    Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

    Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

    Haa haaa Haaa

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

    Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

    ReplyDelete
  3. Ha hah hah ...kah kaaah kahhh....lawak(3 X)...kaki langgah todi, bakal kayu api neraka nak suruh orang pi ambik air semayang dan mengaji?? Yennadey Parpendeik ...ptuiiiiHHHH...

    ReplyDelete
  4. Bro, truskan usaha 'perangi' anwar ibrahim. teruskan menulis dan highlight pada kes liwat anwar - saiful sbg sexual harassment antara majikan dan pekerja.

    ReplyDelete
  5. Azmin? Penduduk datok kramat nak jumpa one to one. Dah awak tu org spore dah cukup baik d beri kerja d msia nih. Azmin bawa,la otak lee kuan yew d msia. Dasar melayu komunis. Tak sedar d untong.

    ReplyDelete
  6. jangan harapla umno nak rampas selangor....kalu pr letak tunggui kayu pun gerenti umno bungkuih dlm pilihanraya

    ReplyDelete
  7. Selangor mcm klate sbb kt selangor penuh dgn ore klate....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!