PANAS BERAPI! KENAPA MYEG DISERANG TERUS-TERUSAN OLEH DAP? APA MOTIF MEREKA?


Baca kisah Myeg diikut dan diugut Tonto dalam MI di SINI.


Peristiwa ini dilaporkan minggu lepas. Minggu ini, DAP dan PKR bising pula. Takkan tiada kaitan?

Felcra OK saja dan puashati. Baca The Star SINI

Apa benda Jo Bedul cerita pasal keselamatan maklumat? Dia tanya ke bagaimana proses?

Maklumat kepunyaan kerajaan maka tanya gomen.

Lagi bahaya jika maklumat tak dikumpul dan keadaan sebenar tak diketahui.

Berapa underworld sudah kasi RM masyukk????

PK: Ini aku copy dari The Unspinners! Sejak beberapa hari ni Teresa Cock dan anjing-anjing PKR menyalak lain macam pasal isu MYEG ni. Memang lain macam dan sudah ada kengkawan yang kata kalau pakai MYEG susah la nak buat duit dengan menjual orang kan? Aku bukan nak tuduh tapi lain macam vetul serang mereka ni.

Korang tak rasa pelik ke dengan wayang mereka ni? Eh! Apa cerita balak kat Kelantan? Ngeh dan Nga? Takkan nak tutup tragedi banjir tu?

1 Response to "PANAS BERAPI! KENAPA MYEG DISERANG TERUS-TERUSAN OLEH DAP? APA MOTIF MEREKA?"

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!