MENGIMBAU KEMBALI KEMUSNAHAN BALA BANJIR DI KELANTAN

Kalau korang nak tengok foto penuh tragedi Bala Besar Banjir di Kelantan, KLIK SINI

13 Responses to "MENGIMBAU KEMBALI KEMUSNAHAN BALA BANJIR DI KELANTAN "

  1. Doa Pork Nick adik beradik serta macais PAS di makhbulkan Allah Ta'ala..
    Amiinnn..
    buatlah lagi program2 doa dan SOlat Hajat di Stadium wahai Macai Kelate.. buat tiap2 minggu.. kalau masih xpercaya doa kalian di makhbulkan..


    Bodoh bangsa PAS.. lembu lagi cerdik dn paham Tuhan murka!

    ReplyDelete
  2. Semoga rakyat Kelantan sedar bala yg Allah turunkan pd mereka atas pemimpin2 munafik menggunakan nama Islam utk kepentingan diri dan membuat Allah SWT murka. Berjanji kepada Allah utk laksanakan hudud tapi tiada satu usaha yg dilakukan dan main tolak menolak pula kepada UMNO. Bila bagi ceramah maki hamun, hina, aib, herdik, mencaci org lain jauh menyimpanh dengan ajaran Rasulullah mengenai etika2 dan adap. Ulamak2 palsu mengeluarkan fatwa sesat. Nik Aziz mengatakan Allah mencarut dan kata2 kesat seperti celaka. Allah lanjutkan umur nik aziz pun agak dia memberi ruang utk bertaubat. Kini tiba murka Allah melaknati seluruh rakyat Kelantan. Lihat saja siapa yg turun padang membantu rakyat Kelantan? Musuh2 yg dikeji yg cerca yg dtg tolong. Mana sekutu2 kuat PAS yg diagungkan selama ini? Dtg pun sekadar jd pak pacak cukup syarat tunjuk muka. Lepas ni kalau xinsaf dan taubat jgn kata banjir, bala yg lebih hebat Allah turun. Nauzubillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemusnahan?
      Tapi gambar Tok Guru sikitpun tak terjejas!

      Delete
    2. 6.29,
      Jangan terlalu taksub.
      Bersederhanalah.

      Delete
    3. Memang gambar Tok Guru sikitpun tak terjejas. Tapi kemusnahan hutan Kelantan berlaku semasa Tok Guru menerajui pentadbiran.

      Tok Guru tidak boleh lepas tangan begitu sahaja. Bencana besar yang berlaku jelas telah menganiaya ramai rakyat Kelantan yang menyokong Tok Guru.

      Senang kata ... JAWABLAH KAT AKHIRAT NANTI.

      Delete
  3. Allah htr,sedikit,sj. Tsunami dari laut bantai depa baru sedaq,kot. Dah jadi gini masih tak reti berkata dgn rendah diri. Bangsa,kel ni something wrong mentaly n emotinaly.

    ReplyDelete
  4. Nak..nak komisyen..bagi la sikit sekurang2 boleh lepas duit minyak ke sana.

    ReplyDelete
  5. mereka dahulunya mendoakan kemusnahan org lain, tetapi allah menurunkan banjir besar memusnahkan dieorg, sesungguhnya allah maha adil lg saksama

    ReplyDelete
  6. Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!