KUNYIT HANGIT! ANWAR NAK LARI KELUAR NEGARA? KE DIA LEPAS BEBAS NI?

Mahkamah kata 10hb Feb akan keluar keputusan rayuan liwat Anwar. Apakah dia akan didapati bersalah? Aku ta berani nak kata sebab aku tak mahu mendahului keputusan mahkamah. Biarlah mahkamah yang tentukan.

Cuma yang aku tak seronok dengar bilamana ada pihak yang dengan sengaja mahu mengapi-apikan dengan menyebarkan cerita Anwar akan lepas bebas sebab dah ada deal dengan PM la, itu la ini la. Ini semua teori konspirasi sahaja, Yang pasti aku rasa Anwar akan masuk dalam sebab dia tak boleh nak terangkan macamana AIR MANI dia masuk kedalam bontot mangsa sejauh 4cm!?

Ikut ada logik akal dan undang-undang sudah semestinya ke dalam tetapi sekiranya dia lepas bebas, aku tak tau nak kata apa dah. Apa pun kita tunggu 10hb Feb ni sebab hari tu hari yang sangat penting dan segalanya akan terungkai.

Aku nak tanya korang ni. Anwar akan BEBAS atau MASUK KE DALAM?

41 Responses to "KUNYIT HANGIT! ANWAR NAK LARI KELUAR NEGARA? KE DIA LEPAS BEBAS NI?"

  1. Bebas.... Dah ade deal baik punya ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Anwar mesti bebas..kalu anwar sangkut..sirul di australia akan bukak cerita pasal najib..itulah pertukarannya..najib x boleh buat apa2 pd sirul di australia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada komen yang fakta ka , asyik cerita lucah dan fitnah rekaan pengikut bahlul yang gila batang Anu-ar peliwat , Cerita fakta sirul dan mangkok bekas insp ni di upah oleh Razak untuk bawa si perempuan jalang mongolia jauh dari pandangan dengan di beri upah yang lumayan Razak jenis takut bini tahap menglaban , jadi silap faham oleh kedua-dua mangkok polis ini ingat hapus terus perempuan malang tersebut , jadi kerja pun UTk memang pasai hapus menghapus perkara biasa cuma kali ini lain sikit dah jadi jenayah jadi disebabkan oleh duit yang lumayan , mangkok dua ekor ini hapus terus sampai berkecai berai itu cerita sebanar , jadi tak yah buat cerita rekaan macam cerita lucah untuk pembaca yang lemah otak , sampai nak paut orang yang tak kena mengena . hanya merugikan negara dan menambah dosa.

      Delete
    2. Puak-puak dalam pakatan ni termasuk KETUM mana tahu dosa pahala halal haram.

      Delete
    3. woi gampang kau ni ada bukti ke nak tuduh najib ni klaau takde baik kau diam setan...

      Delete
  3. Kalu Anwar lari. Dia sorang saja lari. Anak bini dia masih kat sini. Apa susah benor , polis tangkap saja Wan Azizah sumbat masuk dalam penjara selama mana Anwar kena. Syarat bebas mudah saja , kalau Anwar balik serah diri Wan Azizah bebas , kalau dia sayang bini dia mesti balik punya.

    Lagi pun Anwar tak berani lari punya , nak melepasi Imigresen tu sama macam melalui diatas titi siratylmustaqim. Kalau dia berjaya melepasi Imigresen Malaysia ... gua tabek lu Anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa punya ngong la lu........inilah punca BN kalah banyak PRU 13 yg lalu.......penyokong mempamirkan buta huruf keterlaluan......alif mim nun wau sarkas dah! Bodoh punya komen, serupa menteri2 1 mesia!

      Delete
    2. Bangang betul lah mangkuk hayun ni. Pegi skolah, jgn ponteng. Kan dah menyusahkan mak bapak hang sbb org kata anak sapa tak tau ni. Bodoh melampaui dari tahap normal

      Delete
  4. 1malaysia..........tak hingin nak bersekongkol dgn madey , anak maidin dan mereka2 yg sewaktu dgnnya. " kepimpinan melalui teladan? Poooooodah. Pandang ke timor....lanciou...... Big Ros songlap baru juta juta, mamak kutty sudah hentam 100 B, cili kasi tarok sama laim kui lui maa.......panas berapi..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi kalau nak jilat jubok najib baru berak tak yah la buat fitnah basi zaman anu-ar dah mampos dari umno , lu lu jilat je jubok lu punya tuan , dari 2009 sampai sekarang apa lu punya tuan buat cuma brim sana sini nak popular free rasuah rakyat tapi tak ada pun perubahan besar yang berlaku asyik dia dan kroni dia dok sapu hasil harta yang di tinggal oleh Tun M melalui GLC yang banyak harta tinggalan Tun M , muka hampa semua tak tahu malu.

      Delete
    2. Tun kutty mana ada tinggal apa2 harta! Rambut bini dia pun disapu sampai botak! Tu belum kira rambut kuli lagi.............yg dia tinggalkan buntut sai fool ade le.....nak kait dan jatuhkan PM hari ni............. Memang patut kalau ade baik punya deal la beb! Asyik dia je bela melayu......ptui keling punya crita la!

      Delete
    3. Komen RBA gila kuasa n tanah

      Delete
  5. jangan mimpi ler umno nak tawan balik selangor
    rakyat selangor dah cukup meluat dengan umno
    parti yang banyak menyeleweng dan rasuah
    kalau umno perintah puak pemimpin yang kaya raya
    nasib rakyat macam tu juga tak terbela
    pkr lagi cekap efisyen dan telus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wtf??? Efisien dan telus?? Mana bukti?? Oohh mcm TSKi buat tu ye? Lps tu korang paksa dia letak jawatan, letak bini sendiri sbg MB, berperang dgn istana, lps tu baru dpt mamat sembur ubat nyamuk tu. oooo itu ke makna efisien dan telus.

      Delete
    2. Tau tidak mgapa tm tendang ai klr?? Rasuah la t@l§l..
      Dia kena sack bkn sbb meliwat.

      Delete
    3. Buktinya Ye! Buktinya DS Azmin jadi MB...........nape TSKI xkekal jadi MB, walaupun nak tubuh kerajaan UG dgn Pas..........Sultan bijak, xbodoh la! Khir toyo belom lagi jadi tengku beb..........esok dia jadi tengku boleh la nak tipu rakyat selangor! Itu hari hasan jati nak join hamno, ape cerita sekarang!

      Delete
    4. Org yg cerita2 yg hassan nak join tetapi dia tak ckp pon nak join umno.

      Delete
  6. Kalau Anwar lari, mmg dia berjaya buktikan dia pengecut. Takyah le tarik pasport dia.
    Kalau Anwar masuk penjara, abislah PR. Tapi berita baik bagi Keadilan sbb Azmin boleh mengorak langkah. Kita akan lihat dlm Keadilan akan ada pergolakan sbb ramai yg gila kuasa.
    Kalau Anwar bebas, malang bagi kerajaan sbb kena layan fitnah demi fitnah. Baik fokus pada pembangunan negara dan kebajikan rakyat dari dok layan rekaan cerita yg tak pernah abis.

    So, baik bagi Anwar rehat aje kat Penjara Kajang tu dkt dgn kawasan bini dia

    ReplyDelete
  7. Anwar nk lari ? Dia takan berjaya keluar daripada Malaysia walau pun dia ada passport. Korang jangan pandang lekeh Imigresen Malaysia .

    Senario dia camni. Kita tak nafi orang luar senang bolos untuk masuk Malaysia secara haram. Sebab tuh Malaysia banyak PATI , bersepah merata cerok. Yang masuk cara halal dan tinggal melebihi tempoh pun berlambak2 .... ada yang berniaga jadi taukey besar berlambak dan bersepah kat KL.Ya , masuk senang. Tapi....

    Nak keluar dari Malaysia bukan mudah kalau tak ada dokumen. Kalau dapat keluar dari Malaysia dengan selamat secara gelap tanpa kena cekup dengan Imigresen ... dikira sangat bernasib baik.

    Korang tak baca kah dalam paper , berapa ramai PATI kena cekup dengan Imigresen sewaktu mereka cuba nak keluar dari Malaysia secara gelap. Semua yang dicekup dikurung didepoh tahanan Imigresen. Semasa didepoh mereka cukup makan dijaga kebajikan dan sakit demand.

    Haaaa. Masuk punya jam mereka selamat , nak duduk di Malaysia berapa lama pun duduk lah , tapi nak balik kampong jenguk famili atau nak sambut raya ... siap lah sure kena cekup.

    Bab ni aku thumb up kepada Imigresen Malaysia . Tak ada Imigresen yang efficient macam Imigresen Malaysia .

    So aku yakin Anwar tak akan dapat lari keluar dari Malaysia sebagaimana tidak ada PATI yang berjaya keluar dari Malaysia dengan selamat.

    Syabash Imigresen Malaysia .!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Harap Nuar Jubor penjubor negara akan meringkok dalam Sg buloh sampe mampos dan tidak adalag mangsa2 yg menjadi korban nafsu memvavi beliau. Selamatkan anak2 bngsa teruna atau dara, isteri orang atau Mak Janda, Mak Nyah atau pelacur dari menjadi mangsa jin buragas Nuar Jubor kalau hendak jadi mangsa biaolah mereka2 dari penjilat2 beliau, ahli2 PGayR atau ahlul2 tolol PAShits sampe koyax rabax Nuar Kerjakan. Sebab mereka2 terencat akal dan sanggup dan rela korban anak isteri dan nyawa untuk penjubor negara. Nuar Berahi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jubur sai fool akan kembali ke muka madey kalau DSAI dibebaskan.........duit daim dah tak laku...........ringgit got no power.......kalau DSAI masuk kedlm.......Hm Hmm kesian, oh kesian, oooooh kesian, Najib mansor akan jatuh mcm mh17 ditembak. Lagi kesian Pas akan take over sebagai parti melayu bersatu.......he he he dan stopa ali akan jadi presideng............datuk T akan dirogol beramai! Ramai! Ghamai weh!

      Delete
  9. Dron serangga sekecil cengkerek pernah bertelo biochip kedalam kulit papa. Now our satelit detect papa , dont wory parpu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sirul nak jadi alat madey jatuhkan najib......sorry beb! Mat mongol lagi handal bro! mat mongol xpakai dron beb, dia pakai mat banggla je, sebagai android......di suruh rogol mat sai fool beramai ramai.........maka mat banggla aku melakukanya seperti android, ade karen lagi.......syuuuuu zap!!! Kuty sudah Gol!

      Delete
    2. Yes Papa Gomol!!! Sudah abis......

      Delete
  10. Ini blog merapu yang boleh merencatkan otak. Orang-orang yang komen pun menulis macam budak-budak tak lulus Bahasa Melayu UPSR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kata awak. Saya yang cina ini pun malu. Melayu tulis BM tidak ada class langsung. Memang patut lah budak melayu kalah dengan budak cina dalam SPM.

      Taykar

      Delete
    2. Spm sj ke tikar. Jiran cina sblh ni langsong tak pandai ckp Bm. Lagi bangsat. Mkn kaut hasil negara bahasa negara pon tak reti berckp. D sekolah belajar apa dulu. Busuk hati ...tamak..pentingkan diri sendiri.

      Delete
    3. PAda kau org cin pasal menang kalah. Pasal mengerjakan membuli2 org kau tak mau cerita pulak. Bangsa bangsat muka tak malu mmg kulit babi komunis. Mana bangsa kau pergi situ tembelang kau pecah dgn ketamakan kau. Tak kenal d untong. Penyebok kaki cucok tamak haloba.

      Delete
    4. Lagi satu saya mau cakap maa. Budak melayu tak pandai tiru dalam exam. Kami orang cina diajar dari kecil cara-cara meniru. Sampai kolej dan U. Kami buat baik dengan lecturer. Boleh dapat soalan maa.

      Taykar

      Delete
    5. Macai 724

      Awak ada maruaah kah ? Kalau ada maruah jangan tulis guna nama orang. Hanya lembu , kaldai dan unta sahaja yang perangai serupa awak.

      Lain kali jangan buat lagi wahai Lembuuuuuuuuuu !!!!!!!!

      Taykar Ori

      Delete
    6. Hoi macai 724

      Awak ni bikin malu orang cina. Sendiri tau sendiri diam la. Sudah lah awak menyamar guna nama saya. Awak buat apa cerita pasal itu rahsia kita orang-orang cina.

      Awak ni betul lembu, muka tak malu. Lembuuuuuuuuuu !!!!!!!!

      Taykar Ori

      Delete
  11. Cili kasi taruk.......terhot! Kunyit lagi hangit.........madey terkencing dalam seluar kat tokyo..........dan akan istihar keluar parti, malah tak akan pulang ke tanah air sekiranya DSAI dibebaskan.........(biasa la cerita keling). Sumber dr zam ala maidin memberi tahu , ini kerana mahu menolak bau kari buntut sai fool jatuh ke mukanya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah camana kaw tau bau kari. Kaw dah jilat n cium jubori Nuar ke? Padanlah kaw terkencit Nuar Kerjakan kott

      Delete
  12. Ada 2 perkara besar penyokong DAP sedang menuggu sebelum PRU14 tiba...

    1. Pas buat kenyataan keluar Pakatan. Itu sebagi membuktikan pemimpin2 kanan Pas seperti Nik Aziz, Hadi Awang dan Mustafa Ali ada mempunyai BATANG yang masih berfungsi. Dalam keadaan sekarang kami penyokong DAP melihat mereka ada BATANG tapi BATANG MEREKA LEMBEK.

    Sungguh kami tidak faham, apa motif mereka parti Pas berterusan menempek dalam Pakatan tapi tidak sebulu dengan perancangan DAP & PKR. Sepatutnya jika tidak bersetuju, diam sahaja lah, beri peluang DAP & PKR laksana perancangan untuk kejayaan bersama semua parti komponen Pakatan Rakyat. Pemimpin Pas ini memang jenis BANGANG seperti Najib kata, sudah lah kepala mereka jumud, tidak ada bawa apa pembaharuan pun kepada perjuangan Pakatan, yang mereka tahu sebut hanya HUDUD HUDUD HUDUD. Kami penyokong DAP mahu tanya mereka yang memimpin Pas .... ADAKAH JIKA TIDAK LAKSANA HUDUD, MALAYSIA AKAN JADI NEGARA YANG MUNDUR DAN KEHIDUPAN RAKYATNYA JADI KACAU BILAU & HURU HARA SEPERTI DUNIA ARAB ? Come on , orang Pas please think forward, malaysian people want to move forward but you people want to bring Malaysian backward.

    2. Penyatuan Umno & Pas. Memang sebagai penyokong DAP kami menanti kerana ada orang pro Umno beranggapan DAP AKAN HABIS JIKA UMNO-PAS BERGABUNG. Dengan hati yang jujur dan ikhlas kami ucap SILA KAN sebab mahu melihat keajaiban yang melawan kejadian alam MINYAK & AIR bersatu menjadi SEBATIAN.

    Sekali lagi kami ulang JIKA ADA BATANG sambut lah dua cabaran itu.

    Taykar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi pernah berdoa penyatuan umno pas. 1 alagod kenan 2 alagod tak kenan. Alagod kasi mati dinasor suka gado mahu bikin minyak petrolium dan arang batu. Alagod suruh manusia gado gado rebut minyak dan arang batu royalti nik aziz kelantan. Dulu masa sekolah rendah cikgu ada bagitau manusia mati dyanaso mati pokok mati dihimpit bumi ribu juta tahun masuk neraka. Alagod tekan himpit manusia dosa kasi jadi petrolium.nampaktak alagod sangat sayang kasih manusia.. minyak petrolium malas mahu cerita dongeng panjang panjang kau orang bukanya faham pon...tempaht lahir aku tanjung rambutan ipoh perak. Spm bm dapat 7 janji lulus.

      Delete
    2. Ada 1 perkara lagi tertinggal...

      Kami menunggu saja UMNO-PAS BERGABUNG. Sebabnya kami juga DAP menanti untuk bergabung dengan MCA & GERAKAN. Kita lihat nanti PRU14 tiba...MELAYU LAWAN CINA..seperti MINYAK & API bertemu menjadi satu nyalaan yang besar. Dan satu kemungkinan yang tinggi PERISTIWA 13 MEI akan berulang lagi...

      Dengan hati yang jujur dan ikhlas kami ucap SILA KAN sebab mahu melihat keajaiban pedang atau parang panjang terbang melayang...

      Sekali lagi kami ulang JIKA ADA BATANG sambut lah cabaran kami itu.

      Taykar

      Delete
    3. Kah kah kahhhh

      Si Lembu menyamar cuba menjadi Taykar. Lembu lembu , rupanya kamu minat sama Taykar. Okay , macam mana kalau kita jadi kawan , sama2 kita bantam sama Pas dan Umno. Mahu kah kamu join DAP , ramai sudah melayu menyertai kami , mereka rela tanpa paksa. Dayana bekas calon DAP PRK Telok Intan , bapa dan emak ada jawatan dalam Umno lagi tidak menghalang Dayana memilih DAP. APA macam ? Setuju ? Saya janji tidak penggil kamu Lembu if you become my friend.

      Taykar Asli

      Delete
    4. Klu kau jd kawan aku x pnggil kau babi..

      Delete
    5. Yang sebenarnya aku pun tk ada hati nak kawan dengan LEMBUUUU macam kau. Malu mau mengaku kau kawan aku sebab orang selalu menyebut BODOH MACAM LEMBUUU

      Delete
  13. Anwar a/l Brahim Mamak Pasembor jual Mee Rebus di bawah pokok Ketapang Simpang Empat, Province Wellesly ( Seberang Perai ) Penang.

    Bapak dan keturunan dia ada kaitan dengan kaum Malabari yang datang ke Tanah Melayu dalam kurun ke19 berdagang kunyit kering, bawang, papadom dan KY Jelly.

    Mudah cerita dialah yang sebenar-benarnya keturunan MAMAK. Ciri-ciri Mamak bila ceramah tangan, jari lidah mesti pusing-pusing dan berbelit-belit. Jangan marah!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!