I AM MUSLIM AND I AM NOT A TERRORIST - SEBARKAN

In the HISTORY of the world, who has KILLED maximum INNOCENT
human beings❓

1) "Hitler"
Do you know who he was❓

He was a Christian, but media will never call Christians terrorists.

2) "Joseph Stalin called as Uncle Joe".

He has killed 20 million human beings including 14.5 million were starved to death.

Was he a Muslim❓

3) "Mao Tse Tsung (China)"

He has killed 14 to 20 million human beings.

Was he a Muslim❓

4) "Benito Mussolini (Italy)"

He has killed 400 thousand human beings. 

Was he a Muslim❓

5) "Ashoka" In Kalinga Battle

He has killed 100 thousand human beings.

 Was he a Muslim❓

6) Embargo put by George Bush in Iraq,

1/2 million children
has been killed in Iraq alone!!! Imagine these people are never called terrorists by the media.

Why❓

Today the majority of the non-muslims are afraid by hearing the words "JIHAD".

Jihad is an Arabic word which comes from root Arabic word "JAHADA" which means "TO STRIVE" or "TO STRUGGLE" against evil and for justice. It does not
mean killing innocents.

The difference is we stand against evil, not with evil".

👉You still think that ISLAM is the problem❓

1. The First World War, 17 million dead
(caused by non-Muslim).

2. The Second World War, 50-55 million dead (caused by non-Muslim).

3. Nagasaki atomic bombs 200000 dead
(caused by non-Muslim).

4. The War in Vietnam, over 5 million dead (caused by non-Muslim).

5. The War in Bosnia/Kosovo, over 5,00,000 dead (caused by non-Muslim).

6. The War in Iraq (so far) 12,000,000 deaths
(caused by non-Muslim).

7. Afghanistan, Iraq, Palestine, Burma etc (caused by non-Muslim).

8. In Cambodia 1975-1979, almost 3 million deaths (caused by non-Muslim).

"MUSLIMS ARE NOT TERRORISTS
AND
TERRORISTS ARE NOT MUSLIMS."

👉Please remove first double standards on Killings.

Please share as much as you can.
It's sheer Islamobhia to divide n rule agenda of the Zionists-West

12 Responses to "I AM MUSLIM AND I AM NOT A TERRORIST - SEBARKAN"

  1. Nampak sangat propaganda jahat kafir nak rosakkan Islam.

    ReplyDelete
  2. Lynching, the practice of killing people by extrajudicial mob action, occurred in the United States chiefly from the late 18th century through the 1960s. Lynchings took place most frequently against African-American men in the Southern US from 1890 to the 1920s with a peak in 1892. Lynchings were also very common in the Old West, where victims were primarily men of Mexican and Chinese minorities, although whites were also lynched.

    ReplyDelete
  3. Mereka mmg sengaja,ingin memalukan muslim sekali gus hapuskan agama islam dari muka bumi. Mengajak berdebat sambilan mengajak muslim kearah kekufuran. Bagi mereka yg kurang pengertian dan lalai,mendalami agama akan hanyut. Semiga Allah memberi kekuatan dalaman dan luaran dan bagi mereka yg bijak pandai yg tulus yg ingin menengakkan agama islam keluar la dgn pengetahuan dan keberanian. Sememangnya,janji Allah itu Benar. Allahu Akbar...

    ReplyDelete
  4. Apa kata kita kumpul duit dan iklankan 'kenyataan' ini dalam surat-surat khabar perdana seperti yang pernah dibuat oleh Allah yarham Nordin Sopie dulu?

    ReplyDelete
  5. 2 Masalah Islam, melayu harini........1. "I am a malay and I am also a keling muslim".......I don't kill but only Drink! Am I a terrorist?
    2. 1st I am a kelinga, 2nd I am an ameno member, and 3rd what are there to be a malay?

    Dey parpu, masuk lah Islam sepenohnya..............

    ReplyDelete
  6. The issue is about Islam. It has nothing to do with Malay, Keling or Arab.Nothing to do with PAS or UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Then masuk lah islam sepenuhnya......................

      Delete
    2. Cara kamu menulis pon tidak seperti org muslim sepenohnya. Isshh..jgn mengata org sendiri lupa juga. Check n balance la.

      Delete
  7. Dunia akan musnah jk Islam dmusnahkn. Sbb nabi terakhir yg mnyampaikn Islam adalh Nabi Muhammad s.a.w. Golongan yg nk mmusnahkn Islam dgn pelbagai fitnah, pd masa sama akan mmusnahkn dunia ini. Dunia ini mdpat rahmat dr Tuhan krn Nabi Muhammad s.a.w dn Islam... Lihat tanda2 kehancuran tamadun besar dlm sejarah yg mninggalkn Islam.

    ReplyDelete
  8. Pakistani punjabi vs bangla pariah 1971January 25, 2015 at 6:30 AM

    why the world hate so much about muslim......they try to force convert all the human beings into muslim...none of the above leaders that mentioned above did that....Palestinian muftis support hitler and so does Bosnian muslims during world war 2 and the Nazis lost.......british create Israel to punish the palstinian....they could have solve the problems like india and Pakistan but they wont help the traitor Palestinian so does Jordan...so the leaders turned into terrorism like hijacking aeroplane or bombings civilians around the world....muslims especially the Palestinians and bosnians are idiots unlike the Pakistani Punjabi muslims which are more high caste than bangla pariah muslims...

    ReplyDelete
  9. salah PAS semua ni. tuduh sesama islam kafir. dah bergaduh sesama islam. tuduh kerajaan kafir tapi sapu duit dari kerajaan. bergaduh lagi sesama islam. tegur PAS dgn hudud nya yg songsang.. tuduh lagi semua org kafir. camner nak bersatu. mintak bersatu kene ludoh. dan mcm mcm laknat punya alasan tak nak bersatu. tuduh kilang arak dlm selangor tapi bila dia jadi , kita tegur, dia kata halal pulak. judi dlm selangor no. dua dan pelacuran mcm biasa. bila kita tegur dia kata kita puncanya. kalau kita punca nya betul kan la.. ini tak join sekaki. jadi PAS la sebenarnya masalh islam kat malaysia. habis tu.. di eksport ke taliban, syria, arab saudi. sedar la PAS.

    ReplyDelete
  10. Terroris muslim mcm al-qaeda, hezbollah, Is, taliban, boko haram, hamas dan terkira banyak lagi yg membunuh org muslim sendiri dgn kejam dan paling banyak di dunia ini, bukan negara atau kaum lagi..wahai sedarlah org muslim moderat di dunia ini

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!