GEMPAR! PASMA EDAR BERITA PALSU USTAZ ISMAIL KAMUS MENINGGAL!??

Inilah berita yang telah tersebar didalam whatsapp seluruh negara sebentar tadi! 

Assalamualaikum.
Utz Ismail Kamus kembali ke rahmatullah. 

Akan diSolatkn diMasjid Nurul Hidayah, Kg.Pandan selepas Zohor

Inna lillahi wa inna ilaihi rojiun.

Padahal yang meninggal adalah cucu Ustaz Ismail Kamus ni. Sial betul la PASMA haramjadah ni. Punya mereka benci golongan ulamak ni sampai yang hidup pin mereka fitnah kata dah mati!

PASMA adalah parti baru dalam parti PAS. Akibat serang sesama sendiri kerana beberapa penasihat yang kelaparan jawatan maka ramai terlepas pandang akan perkara ini.

TV3 pun terlupa nak tengoj PASMA sebab sibuk serang manusia yang telah menubuhkan TV3 kan? Takpe la yang sudah tu sudah la. Kita fokus pada pakatan dan korang tengok la PASMA dah mula nak habiskan golongan ulama dalam PAS ni.

Wei ahlul PAS yang sayangkan ulama. Takkan la korang nak duk diam je ulama koramg kena hina???

Wahai PASMA hentikanlah fitnah sebegini dan jangan la menjadi anjing DAP ok. 

1 Response to "GEMPAR! PASMA EDAR BERITA PALSU USTAZ ISMAIL KAMUS MENINGGAL!??"

  1. blog baru diujudkan kerana blog lama telah kena 'hacked' .. http://puchongmeranti.blogspot.com RT/sebarkan Please.. semoga murah rezeki !!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!