GEMPAR BERAPI! MESEJ KHAS UNTUK RAKYAT MALAYSIA - MOHON DISEBARKAN SEBELUM RAMAI YANG TERTIPU

Seperti biasa, apabila ada sesuatu tragedi yang berlaku dalam negara, PAS akan mengambil kesempatan melancarkan pelbagai jenis tabung. Kali ini PAS mengambil kesempatan melancarkan tabung atas nama membantu mangsa2 banjir pula. Rakyat Malaysia dinasihatkan agar tidak terpukau dengan hadith atau surah serta kata2 manis yang terbit dari mulut pemimpin2 PAS untuk memukau orang ramai menderma. 

Mengikut maklumat yang dibisikkan oleh seorang staf ibu pejabat PAS Jalan Raja Laut KL. Derma2 yang dikutip oleh PAS selama ini tidak digunakan secara telus. Mereka kutip derma untuk tujuan lain tetapi ada wang yang digunakan untuk tujuan politik. Mengikut pemberi maklumat itu, derma yang dikutip PAS atas nama TABUNG TRAGEDI LAHAD DATU tahun 2013 tidak pernah diaudit dan dibentangkan secara telus kepada ahli2 parti dalam muktamar. Tidak sampai 50 peratus wang kutipan TABUNG TRAGEDI LAHAD DATU diberikan kepada mangsa2. Selebihnya wang2 itu digunakan dalam p.raya umum 13. 

Ambillah iktibar apa yang berlaku kepada TABUNG MEMALI, TABUNG TRAGEDI LAHAD DATU dan TABUNG PEMBINAAN LEBUHRAYA RAKYAT di Kelantan, elakkan diri anda ditipu oleh PAS. Jika anda ingin menderma, hulurkan terus kepada mangsa2 mengikut kemampuan anda. 

Ini bukan satu paksaan. Hanya satu pesanan. Jika anda tidak mahu rakyat Malaysia ditipu atas nama derma atau tabung,sila panjangkan pesanan ini. Saya memanjangkannya kerana saya dapat info sahih daripada kakitangan ibu pejabat PAS sendiri. Jika anda ingin terus menderma kepada PAS, silakan.

29 Responses to "GEMPAR BERAPI! MESEJ KHAS UNTUK RAKYAT MALAYSIA - MOHON DISEBARKAN SEBELUM RAMAI YANG TERTIPU"

  1. Saya dari dulu lagi tak percaya dengan tabung2 ni. Kalau nak membantu, hulurkan bantuan TERUS kepada mereka yang memerlukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl btl btl aku sokong susah nak percaya dgn org sekarang ni.

      Delete
  2. Kalau ahli PAS,trserahlah pada mareka utk menderma atau tidak,kita tak boleh nak kata apa,tertipu pun meeka bukan kita.

    ReplyDelete
  3. KALAU BETUL LAH....
    MANA YANG HALAL, MANA YANG HARAM.
    INIKAH PERJUANGAN PARTI ISLAM.....
    MUSABAH DIRI KITA.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah akibatnya bila dah bersetongkol dgn daping kafir tu sampaikan mana halal dan haram dah tak nampak dah. sayang pas selama ini kata nak perjuangkan islam tapi itu hanya satu sandiwara semata2.

      Delete
    2. Syukur Alhamdulillah. Saudara Islam kita pun faham akan perkara ini. Islam utk agama suci. Bantua sesama Islam, bkn buat fitnah dan guna agama utk kepentingan sendiri

      Delete
  4. 1.oittt!!bodoh punya olang!!!ikut sukalah orang nak derma ke tidak!!yang ko dok dengki pasai apa!!dahla itam!!hati pun hitam melegamke!!!!
    2.ko ingat puak umno tu guna duit sendiri ke untuk derma!!bantu mangsa banjir!!semuanya duit rakyat!!dahlah tu!siap berlakonlagi depan kamera!!nak termuntah pakat-pakat tenguk!!!
    3.tuuuuu!!duit minyak kapal terbang rosmah melancong!!lapa kejadahnya!!!!!
    4.lagi satu nak ingatkan hangpa!!jaga-jaga ambiq duit derma dari umno!!nanti termakan duit rasuah pulak!!!!jadi tak ketawan hala anak beranak kerkurun-kurun!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi btllah anon 10.01 pm tak hbs2 nak salahkan umno sedangkan yg makan duit haram tu kan pas kenapa nak salahkan umno pulak.

      Delete
    2. La ni negeri yang rakyat tak ketahuan hala, negeri mana? Balak yang bergelimpang atas jalan negeri mana?

      Delete
    3. Kebenaran itu sgt pahit utk ditelan. Kesian kat penyokong2 PAS yg takleh nak terima kebenaran ni. Meroyan plak. Itulah hakikatnya. Tuhan turunkan musibah utk rakyat Kelate menilai pemimpin2 depa ni

      Delete
    4. tak pe, biarlah bertimpa-timpa bala buat mereka!

      Delete
  5. PAS NI HANYA GUNAKAN AGAMA UTK BODOHKAN RAKYAT DGN MENGGUNAKAN HADITH DAN AYAT QURAN TAPI SEBENARNYA PAS NILAH MANUSIA YG BERTOPENGKAN SYAITAN SEBAB SANGGUP MENIPU DAN BUAT APA SAJA DEMI UTK KEPENTINGAN PARTI SENDIRI. KALAU NAK KUTIP DERMA UTK MANGSA BANJIR BIAR BETUL SALURANNYA DAN JANGAN MENIPU SEBAB ALLAH SWT NAMPAK SEGALA PERBUATAN YG DILAKUKAN OLEH UMATNYA...

    ReplyDelete
  6. cerita tentang agama berapi2 tapi yg lakukan dosa pas ni jugak kan, jangan jadi terlalu hina sampai tabung derma juga di bawa main utk kepentingan diri sendiri. jangan sampai allah swt murka terhadap pas ni.

    ReplyDelete
  7. Tak payah takut derma kpd PAS kerana amaun kecil je, digunakan untuk orang ramai. Ambe dari UMNO derma kepada PAS. Kalau ada ketirisan pun kecil tak menyusahkan. Mereka minta sebab wang sepatutnya dari Kerajaan Persekutuan tidak di beri pada Kerajaan Negeri pembangkang, sebaliknya disalurkan kpd Jawatan Kuasa Pembangunan Persekutuan yang kemmudian di bahagi bahagikan kpd org2 UMNO. Inilah cerita yg orang ramai dah kenal.

    ReplyDelete
  8. Mohon Blogger Pro Kerajaan supaya memberikan Penekanan, Pendedahan serupa 999, mengenai kemusnahan Hutan yang berlaku di Kelantan..

    Blogger Pro Kerajaan dapatkan DANA drp pihak yg terbabit pergi sendiri ke kawasan tadahan hujan yg digondolkan dengan kejam oleh Regim DAP Bersaudara akibat kelulusan membabi buta oleh Pemerintah Kelantan iaitu Nik Aziz dan Husam Musa dan keseluruhan Exco terlibat perlu mengambil tanggungjawab di atas keputusan mereka.

    Mohon dapatkan gambar, interview dgn penduduk kampung, organisasi kerajaan pusat dan tempatan mengenai pembalakkan Halal dan Haram.

    Pembersihan Hutan yang berleluasa menyebabkan Air Menjadi Ombak Tsunami memusnahkan ratusan rumah, jalan dan jambatan..

    Serang Kelantan..

    Operasi Tsunami Kuning.

    Blogger Pembangkang gunakan isu Jet Kerajaan untuk alih isu Banjir Tsunami apalagi nak menyentuh Pembalakkan di Kelantan??

    ReplyDelete
  9. Nak minta pihak berwajib di Selangor memantau beberapa individu termasuk makcik tua mengantung kotak sumbangan di leher untuk mangsa banjir. Kalau ramai yang ingat kutipan guna nama "Tabung Tawi". Kumpulan ini pernah ditangkap di Kuantan dan sempena penangkapan tersebut hilang gang penyamun ini. Mengikut laporan penangkapan di Kuantan gang ini adalah gang Al-Mansur. Semoga orang ramai tolong jangan MENGGALAK PENIPUAN ini. Dan pihak berwajib tolong tangkap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru tadi jumpa di pasar malam alma.

      Delete
  10. Blogger Parpukari

    SPECIAL REQUEST ... MINTA TOLONG POST DLM BLOG NIH VIDEO SOLAT HAJAT MINTA DOA BAGI " UMNO KO " ..... saya dikatakan memfitnah bila saya Wasaap gambar tu kepada kekawan orang Pas. Saya janji nak Wasaap Video DOA UMNO KO kepada mereka .... mereka tunggu kerana mereka tak pernah tengok video tuh.

    Ahli Umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah!!! Kita tunjuk betapa busuknya org2 PAS ni. Sanggup mendoakan utk keburukan org. Tuhan telah tunjuk kat depa. TAPI KESIAN KAT RAKYAT YG MERANA SEKARANG NI

      Delete
  11. Sampai sekarang Perut Najib BELUM PECAH..

    YG ADA Nik Ajis semakin Pecah.

    &* Kelantan MUSNAH dilaknat Allah SWT..

    Nauzubillah.

    Setelah kedah dilanda puting Beliung, Cameron runtuh, PAS mengutuk tampa beri bantuan..

    Sekarang Kelantan susah, manusia yg dikeji itu pula DATANG beri BANTUAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hj Hadhi Berucap:

      Bila kita Minta AZAB, tuhan akan timpakan kepada semua..
      Tak kira salah atau tidak..semua kena.

      Delete
    2. dapat cash skrg ni. Jadi berhati2 bila kita berdoa. Dari minta keburukan, baik doakan kesejahteraan negeri sendiri

      Delete
  12. 1.oitt yang hati dah gelap kerana makan duit rasuah!!sumber rasuah!!kalu hangpa nak derma!!hangpa derma sajalah!!kalau hangpa tak derma!!ada orang kisah!!lagipun kalu peminta derma tau yang hangpa tu orang umnoooo!!tobat dia tak mau ambik duit hangpa tu!!!bau rasuahhhh!!!
    2.cuba hangpa pikiaq tenguk!!!memang mujarab juga doa nik aziz tu!!yang stadium kena bah tu stadium nuar musang!!kena bala sebab makan duit projek orkid cina dulu!!hangpa tak ingat kot noo!! yang musnah teruk ialah kawasan umno iaitu guak musang!!kemudian hangpa tenguk najib pulak!!asyik kena bala jee!!kapal terbang 2 jatuh!!bah besaq pulak!!ringgit malaysia jatuh!!ekonomi merudummm!!!kemudian asyik kena buli dengan bini jee!!kununnya dia prihatin pada mangsa banjir(terpaksa balik!syok main golf kerana negara kena bala)yang bini mengalahkan raja!!berbelanja guna duit rakyat!!!!masa seronok macam final piala AFC melalakla!!masa malapetaka!!masa susah!!!muka entah kemana!!siap belagak sultan di dubaiiii!!!
    3.memang dah suiiii pemerintahan najib nii!!! memang mujarap jugak doa nik ajiz tuu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoii kahhh tak terima duit UMNO??? Yg dok ambik brg bantuan UMNO, lps tu buat bisness dgn harga berlipat ganda tu bkn org PAS ke??? Cermin diri dulu le baru nak komen!!! Ko dok kat rumah dlm bilik air cond sambil minum cappucino ais, boleh le sembang tak terima duit UMNO. Piiiraaaahhh!!!!

      Delete
    2. memang mujarab doa nik aziz, hampir seluruh negeri dapat bala!

      Delete
  13. Anom 11:36 Hang ni mabok kot. Bini di rumah dah luntoq, dah tak cekang macam dulu dengan lain perkataan dah loose. Rosmah jugak yang hangpa dok sebut2 sampai kedalam kain bini pun dok bayangkan Rosmah.

    Patutlah orang PAS spender besar2 kesemua. Tak dak kerja lain pak cu ceng, fitnah, pak cu eng, fitnah, fitnah pak chu ceng.

    Kepala berat junjung serban tambah pula negeri satu banjir, air naik sampai tahap telinga. Bayangkan Rosmah lepas tu ulang pak chu ceng 10 kali mesti ringan.

    Aku respect Abang Mat Sabu pakar dalam bab perempuan.

    ReplyDelete
  14. Perasaan Aku ... Mula2 simpati , kasihan .... Sekarang benci , biaq pi , padan muka.

    Sebab apa ?

    1. Bila orang yang non partisan cadangkan Pas bergabung dengan Umno perintah kelantan supaya pembanunan semula kelantan dapat dilaksanakan dengan sempurna dan berkesan .... Pemimpin Pas TOLAK.

    2. Bila orang kata aktiviti Pembalakan tak terkawal di kelantan punca banjir .... MB Kelantan menafikan walau pun bukti dikemuka. Bangang punya MB , sebelum nafi tengok bukti dulu , kemudian siasat.

    3. Bila menonton video Doa KO Umno di YouTube .... yang AMIN doa itu adalah mereka yang sekarang jadi mangsa banjir. Makanya banjir ini terjadi adalah berkat doa ulamak Pas yang maksom. Amek ko , padan muka.

    Kelantan tenggelam dalam banjir ? ....

    THANK YOU ALLAH
    XIEXIE ALLAH
    NANDREE ALLAH
    NAMASTE ALLAH
    KHAR KHOON KHARP ALLAH
    TERIMA KASIH ALLAH
    SYUKRAN ALLAH
    ALHAMDULILLAH....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!