DOAKAN SUPAYA PM NAJIB RAZAK SEMBUH DENGAN SEGERA!

Marilah kita semua rakyat Malaysia doakan PM kita sembuh dengan segera. Oh ya kepada sesiapa yang tak tahu apa itu E.Coli bersama ni aku sertakan keratan Fb seorang Dr di GHKL.


Nasihat aku pada Macai, tak payahlah nak politikkan sakit ni ok. Bodoh korang membuatkan babi nampak cerdik tau. Tolong jangan kasi malu mak bapak korang dan kita sama-sama membantu mangsa banjir.. ok?

6 Responses to "DOAKAN SUPAYA PM NAJIB RAZAK SEMBUH DENGAN SEGERA!"

  1. tapi nape sakit lepas balik dari Bangkok yek? Balik meharung banjir sihat leh terbang ke Bangkok pulak... sungguh unsangkarable...

    ReplyDelete
  2. nah. kasihan PM. - pendekarawang1.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tak yah nk tunjuk pandai lah klu dah bahalol tu...bahalol jugak....nak sembang pandai sgt..malukan diri sendiri je..dr sibuk sgt nk siasat lah konon nye baik ko g tlg mangsa banjir tu lg bgs tau

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah pm dah sembuh dan bertugas seperti biasa.. kepada yang doakan beliau mati tu jaga2 na...takut hangpa yg mati dulu..najib sihat2 ja...

    ReplyDelete
  5. Aku doakan supaya dia dan Rosmah cepat mampos! Aku nak kencing atas kubur mereka! Biar segala kekufuran dan kesyirikan mereka dihapuskan!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!