CILAKA KASI TARUK! IM4U DIFITNAH OLEH PUAK PAKATAN?

Sejak dari mula IM4u beri bantuan masa banjir lagi, macai-macai fuckatan dah mula buat fitnah. Macam-macam mereka buat fitnah. Padahal nawaitu sukarelawan ni hanya untuk membantu mereka yang dalam kesusahan.


Terbaru IM4U difitnah lagi! Ini kali mereka sebarkan fitnah melalui twitter dengan mengatakan bahawa duit BR1M dah masuk ke akaun penerima BR1M. Apa tujuan mereka sebenarnya? Untuk apa?

Sebabnya mudah saja, puak pakatan dah nampak anak-anak muda sudah semakin tertarik dengan kerja-kerja suakrelawan IM4U ni so sebab itu mereka puak pakatan buat fitnah murahan ni.

Kalau korang takleh nak membantu tolong jangan busuk hati dan cuba sabotaj IM4U ok. Kalau nak tolong sila tolong cara sihat dan kami rakyat Malaysia makin lama dah makin menyampah cara pakatan ni. Semua benda mereka nak politikkan. Sampaikan gerakan sukarelawan macam ni pun mahu disabotaj.

Ayuh anak-anak muda mari kita sertai IM4U! Lagi mereka sabotaj dan lemparkan fitnah lagi kita support mereka ok!

2 Responses to "CILAKA KASI TARUK! IM4U DIFITNAH OLEH PUAK PAKATAN?"

  1. Tanah berpotensi untuk dijual kepada pemaju dan pelabur bumiputra

    Jangan lepaskan peluang ini

    http://tanahpuchong.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. teman nak beli 10 tanah lubang kubor. .untuk puchong..bangang

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!