BENARKAH NIK AZIZ DAH MENINGGAL DUNIA?


Ada orang forward kat kawan aku mesej ini. Orang PAS yang juga Presiden Pasma yang kata. Boleh tak sesiapa sahkan betul ke berita ini?

6 Responses to "BENARKAH NIK AZIZ DAH MENINGGAL DUNIA?"

  1. Bro

    Takyah lah nk pecah otak mikir.
    Dia ada tak menuntungkan melayu.
    Dia tiada tak merugikan melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Allah SWT memberkati amal dan bakti TGNA untuk Islam...

      USAH di fikirkan hasutan musuh Islam.....

      Terutama syaitan yang dikenali....

      Delete
    2. Syaitan yg dikenali ni senang nak jauhi...tp syaitan yg tak dikenali ni yg payah. Berguling2 pegang bendera pon dorang sanggup ikot.

      Delete
  2. Yang ini aku tak tau tapi yang boleh aku sahkan ialah P Ramlee memang sudah lama meninggal dunia .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah. Ko nih elok masuk maraja lawak.

      Delete
  3. Yang sah nik aziz meninggal rumah ada, meninggal dunia belum tau?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!