BALAK KASI TARUK! AZMIN ALI DAH JADI GILA KE? NAK MUSNAHKAN SELANGOR?

Kau biar betul Azmin! Jangan buat gila dan tolong jangan rosakkan Selangor dengan bangkai yang telah merosakkan Kelantan! Selangor adalah untuk orang Selangor, apa perlu apa bangkai dari luar yang teah menjahanamkan Kelantan tu datang ke Selangor?

Aku cerita pasal apa ni? KLIK SINI

4 Responses to "BALAK KASI TARUK! AZMIN ALI DAH JADI GILA KE? NAK MUSNAHKAN SELANGOR?"

  1. Azmin ni mmv dah melampau lah aku tgk dia ni perosak tau....no 1 tolong lah buang azmin ni sebelum hancur selangor ni....

    ReplyDelete
  2. Azmin mu kena bagitau kawanmu musang aku hutang banyak,keta rumah sewa, anak 3 tengah belajar u, bini 2. Jaga orang tua kat kampung sakit stroke, insyakallah selamat takda siapa nak bomohkan kau. Tobat aku walaupun kau pakai lebai. Dengan musang kita kena pandai temberang kalau jujjur lurus bendol alamat masuk neraka.

    ReplyDelete
  3. BN serah tanah 10000 ekar tanah kpd 1000 rakyat melalui agensi sah felda. PR serah (gadai) tanah lbh 10000 ekar kpd 2 org komunis x tau melalui agensi mne. Ini la bukti kerajaan PR n kerajaan Islam pas yg mp ikrar sgt bencikn rasuah n kroni....kununnye... Projek tanah rakyat klate..stakat gula2..sbb pmimpin dorang tau rakyat dorang suka gula2...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!