TERKINI! RANTAU PANJANG KELANTAN HAMPIR TENGGELAM HABIS AKIBAT BANJIR!


pakat doa. rantau pnjg lumpuh harini.. 5 pelajar tahfiz hanyut dan masih belum dijumpai.. 25 kenderaan hanyut.. air paras bumbung... kerahan tenaga diperlukan saat ini..

#info bomba kb...

Parpukari: Teruknya banjir kat Rantau Panjang Kelantan ni. Ayuh kita perlukan sukarelawan untuk bantu mereka. 

12 Responses to "TERKINI! RANTAU PANJANG KELANTAN HAMPIR TENGGELAM HABIS AKIBAT BANJIR!"

  1. unit anal pas seluruh kelantan boleh bantu..guling atas jalan lagi boleh, tak kan main dengan air tak mampu..

    ReplyDelete
  2. Pakat bantu. Ckp psal politik tj akn abis. Nyawa ke politik. Kuasa tuhan tu melebihi sgala2 nye. Unit amal bdn umno ke yg pting keje jln. Manusia ni kdg2 lupa dunia ni tpt psinggahan tida guna nye bbalah stiasa. Semoga insaf

    ReplyDelete
  3. Hidup biar bermasyarakat. Yg susah kita tlg. Dlm agama pun di tuntut hal mcm ni. Politik letak tepi. Politik x kemana.

    ReplyDelete
  4. Aku dah tak mau tolong """bangsa""" kel sbb byk kali kena tipu dgn depa. Sickos depa nih ramai yg,syiok sendiri mengerjakan org lain.
    ..

    ReplyDelete
  5. PUKIMAK punya Najib.Harga minyak akan turun sepoloh sen je.Dah tu kena tunggu sampai bulan depan.Bila nak naik pukul 8:00PM umum pukul 12:00 malam terus naik harga.Apa lagi yang aku boleh katakan selain PUKIMAK PUNYA KERAJAAN!

    Hidup menyusahkan orang lebih baik MAMPHOS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyeludup minyak menanti-nanti turun harga. Nak hantar ke thai dan indo.... vepatlah nsjib...untung

      Delete
  6. Pernah satu ketika dulu.....seorang kawan yg juga anak bekas adun pas mberi komen ttg banjir besar dJohor dulu merupakan satu bala Allah kepada krn kubu kuat Umno. Persoalannya.....banjir buruk dKelantan agaknya dah jadi rahmat kot. Frankly speaking......ini semua kijaan tuhan, baik buruk terima seadanya, kalau ada yg cacat dperbetulkan smoga Allah sentiasa memberi rahmat.

    ReplyDelete
  7. Tipikal pas sanggup bmusuh dgn sesama Islam tp bleh sbantal dgn musuh Islam

    ReplyDelete
  8. musamdol pas ada pegi main air banjir ke??..jom pakat guling main banjir..

    ReplyDelete
  9. Tunggu je seluruh Malaysia ditengelami air , takkanlah Allah tidak menghukum rakyat Malaysia khususnya org2 UMNO yang makan duit curi Madey Iskandar Kuti Haramjadah Laknatullah, jaguh maksiat, pembunuhan, songlapan dll. Selagi Pekung Syaitan ini tidak dibuka selagi itulah Malaysia akan digegarkan.

    ReplyDelete
  10. macam mana nak jadi sukarelawan..? nak daftar di mana? send info to my email : sofinatamam@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Saya pn tertanya2 bagaimana nak jadi sukarelawan? Saya sudi ke Kelantan utk membantu.. Emel: rar1981@yahoo.com.my

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!