PM BERSAMA MB KELANTAN BANTU RAKYAT! GUAN ENG MELANCONG LUAR NEGARA GUNA FIRST CLASS!?


Kepada pemfitnah anak haram yang duduk depan laptop depan rumah dan buat fitnah tahap filem gred hollywood ni aku harap seluruh keturunan kau musnah dalam banjir. Baru padan ngan muka kau.

Aku nak tunjuk gambar-gambar kat atas tu pada rakyat Malaysia yang PM kita memang prihatin dan ambil berat tentang rakyat. Bukan nak bodek tapi ini hakikat dan aku juga hormat MB Kelantan yang baru ni sebab dia boleh berkerjasama dengan kerajaan persekutuan.

Tapi kan anak Kit Sial eh silap Kit Siang pulak lain ceritanya. Dikala rakyat sedang hadapi bencana khabarnya dia berada di luar negara. Betul ke dia ke Paris?


Ingat lagi dulu penyanyi bibir besar dok puja kata kalifa guan eng ni naik ekonomi kelas. La ni tidak lagi dia naik first class tu. Siap pi luar negara lagi waktu negara diancam bencana. Kita nak dia jaga Penang kan dia CM Penang. Boleh DAP JELASKAN hal ini. 

Kita mahukan penjelasan. Tak payah saman la pukimak. Orang tanya jawab je betul atau tak ok ? 

FUCK DAP

5 Responses to "PM BERSAMA MB KELANTAN BANTU RAKYAT! GUAN ENG MELANCONG LUAR NEGARA GUNA FIRST CLASS!?"

  1. Wa tokong maà... Mayak busat maà

    ReplyDelete
  2. Kah kah kah.....mana anak haram anak haram yg dok jilat kulup cina dap bangsat guan eng sampai berkilat???? Jelmalah diri ampa wahai penjilat2 tegar. Baru ada akai. Kena maki bertalu!

    ReplyDelete
  3. Mengapa negara kapir makan babi seperti Singapore jauh mendahului ekonominya dari Malaysia yang sembahyang tunggang tunggit 5 kali sehari sampai dahi hitam? Buktinya 1SGD = RM2.49??? Singapore yang rasuah hampir sifar dibandingkan Malaysia yang menjadikan RASUAH sebagai amalan dan budayanya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab ahli politik menggunakan agama untuk berkuasa

      Delete
  4. Pakai 1st utk buat kerja pejabat itu bagus,menjimatkan masa. Pegawai kerajaan pakai 1st class. KM tak boleh ke?? Dia kerja kuat.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!