PANASNYA BANJIR! BILA ADA BENCANA PASTI ADA HAMBA ALLAH INI TURUN MEMBANTU!


Bila masa bencana tak dikira dimana anda akan lihat satu kelibat tanpa rasa penat atau letih. Manusia yang mempunyai hati yang besar tak lain dan tak bukan pastinya Azeez Baling!

Orang kutuk dia ka, kata apa kat dia sekalipun dia tetap akan ketempat yang dilanda musibah dulu. Inilah Azeez Rahim yang kita semua kenali. Gamabr diatas diambil ketika beliau menghulurkan bantuan di Pancing, Kuantan baru-baru ini.

But one thing for sure bila berlaku bencana alam pada bila-bila masa orang-orang BN dari kalangan UMNO yang akan turun padang dan hulurkan bantuan dan ini adalah hakikat. 

Yang puak pakatan pulak dah le tak pandai nak tolong boleh pulak reka cerita dongeng untuk belasah kerajaan. Sepatutnya waktu-waktu macam ni ketepikan fahaman politik dan bantu rakyat dalam kesusahan tapi dah memang dari azali kan puak pakatan dan macai suka buat wayang.

Tujuan aku tulis artikel ini nak bagitau jangan berlakon dan bantu dengan seikhlas hati. Belajara dari Azeez yang tak pernah jemu nak turun mana saja tempat dilanda bencana. 

Mana saja tempat orang lain takleh masuk Azeez Baling pasti boleh cari jalan punya dan benda ini dah banyak kali terbukti kan? Sekarang aku nak tengok macai hina Azeez dengan macam-macam gelaran. Kita tunggu dan tengok je.

Apa pun tahniah Dato Seri Azeez Rahim! Anda memang seorang yang luarbiasa!

23 Responses to "PANASNYA BANJIR! BILA ADA BENCANA PASTI ADA HAMBA ALLAH INI TURUN MEMBANTU!"

  1. Macai PAS sgt sakit hati tgk hamba Allah berkulit gelap ini.
    Tak boleh cari isu atasnya mereka akan main sentimen fizikalnya..

    Macai2 PR cukup sakit hati lihat hamba Allah ini yg berjaya tundukkan wilayan taksub PAS di Kedah kepada BN.. Baling

    ReplyDelete
    Replies
    1. SIAPA YG BENARKAN TARAH BUKIT DI KLATE. DIALAH YG BERTANGGUNGJAWAB MENYEBABKAN BANJIR BESAR DI KLATE. JGN BUAT2 DIAM. SIAPA YG ANUGERAH BERIBU EKAR TANAH KAT CINNADAPPIG TU. MACAI2 KENA TAHU LAH. JGN NAK TUDUH FED.GOVT. TANYA PEMERINTAH KLATE.

      Delete
  2. Azeez Rahim memang A. A++.
    bukan baru hari ni dan bukan kat Malaysia je.
    pecacai cakap je pandai.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Dato Azeez Rahim, semoga segala amal Dato diterima Allah swt, hidup Dato diberkati dunya dan akhirat. Terima Kasih juga pada SEMUA pertugas2...Hanya Allah swt sahaja yang layak membalas budi baik semua...

    ReplyDelete
  4. Dalam diam2 dia rembat duti tabung haji..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 4.32 PM...ko ada bukti ker..?

      Delete
    2. Fitnah dan pkr tidak boleh d pisahkan. D bayar untok mereka fitnah.

      Delete
    3. Allahuakbar kenapa ada juga pencacai buat fitnah dia rembat duit tabung haji..tak takut dosa ka? banyak-banyak astaghfar saudara.Mungkin saudara terlupa dengan memfitnah begitu DAto Aeez dapat bonus pahala.

      Delete
    4. Buktikan anon 4.32.jgn main serkap jarang je.sikap tak senonoh puak pembangkang...

      Delete
    5. Kalau pasal memfitnah org puak2 ni mmg pandai. Kata kuat pegangan agama. Tapi mulut jahat. Ahli nerakalah jawabnya awak ni.

      Delete
  5. Baik tok azeez ni..sentiasa bersama tak kira pangkat..dia bab keja mmg aku tabik..tak a da agenda atau tak pyh nnt org mmg betul dia bt keja..bukan mcm sesetenga pemimpin

    ReplyDelete
  6. 1.ngo lain dah lama berkampung!!!tak hebuh pun!!! 2.mba kununn!! 3.penjilat rosmah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak hebuh keluar la kat Haramjadah daily atau keadilan yang seadil2nya..

      Delete
  7. Jom support produk bumiputera di Semua.biz

    ReplyDelete
  8. ANON 4.32.....HANG NI PERUT BUSUK SUNGGUH.....HANG ADA BUKTI KE......ATAU HANG CUMA DENGAR FITNAH DAPIGS/KETUM TUA SAJA.......ATAU DUIT HANG KAT TABUNG HAJI DAH HILANG HABIS.......JANGANJANGAN HANG TAK PERNAH CARUM KAT TABUNG HAJI PUN.........ORANG SIMPAN KAT TABUNG HAJI BERJUTA JUTA TAK BISING APA PUN......HANG PANDAI PANDAI BUAT FITNAH.......JEALOUS LAH TU.......HIDUP DATO AZEEZ.

    ReplyDelete
  9. 1.rasanya kalu mamat ni tak dak!!!dah surut bah di kelantan tu!!!pandai jugak mamat ni!!dia ikut team TV 3!!!kena tunjuk muka!!kalu tidak tuan tak percaya!!!
    2.macam piala suzuki tempohari!!ada tuan dia!!kak limah!!kalah terus team malaysia!!!!
    3.hangpa tenguk bonus TH nanti!!makan naik atau makin turun!! tahun lepas mamat ni kata bonus 6 + 2!!menipu angka rupanya!!!
    4.bala dari Allah bila orang tidak berkelayakan diangkat sebagai pemimpin!!terutama pemimpin TH!!!
    5.satu demi satu bala datang!!itulah faktanya!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bala dari Allah dah trn d kelantan yg mengaku serambi mekah. Tapi perangai jantan betina na'uzubillah. 33 org jantan2 bavi dari anak jantan ke atok jantan sial merogol anak org. D CH ada nurse dari kelantan kena tangkap basah. Cakap mcm bagus2 sgt perangai mcm jalang. Itu la paspussy..

      Delete
  10. Hang dok sumpah seranah Azeez ni kenapa. Hang kakitangan TH yang tak dapat naik pangkat kerana malaih kerja.Bala apa yang hang maksudkan Balasubramaniam.

    Hangpa buka MATA adakah kerana setiap tahun Kelantan dilanda banjir kerana PAS perintah.

    Ikut sedap mulut cakap negeri Kelantan setiap tahun Allah swt turun BALA ke atas mereka kerana pemerintahan PAS adalah SONGSANG. Hukum orang kafir. Inilah BALA yang diturunkan kepada mereka setiap tahun. Macai2 PAS tak payahlah nak tunding jari kat orang lain.

    ReplyDelete
  11. Harapnya pihak blogger dapat menghebahkan kepada semua NGO yang hendak beri bantuan supaya menyelaraskan dengan Pusat Kawalan Operasi Bencana yang diketuai oleh Pegawai Daerah yang berkenaan melalui Setiausaha Keselamatan Daerah supaya tidak timbul kejadian seperti tahun lepas di mana ada kampung yang dapat bantuan sampai 4 ke 5 kali, tetapi ada kampung yang hanya dapat bantuan JKM sahaja hingga menyebabkan rasa tidak puas hati kepada kerajaan kerana menyangka bantuan NGO itu adalah bantuan dari kerajaan.

    Semoga para NGO dapat memberikan kerjasama kepada pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana untuk mengelakkan rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang hanya melihat orang lain saja dapat tapi dia tak dapat.

    Ini bukanlah untuk pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana nak merampas bahan itu dari pihak NGO, tetapi untuk penyelarasan supaya tidak timbul isu rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang ketinggalan.

    Ini disebabkan NGO tidak mempunyai maklumat kawasan mana yang dah dapat sampai dua tiga kali, dan kawasan mana yang tak dapat lagi, hanya dapat dari JKM sahaja.

    Oleh itu, berilah kerjasama untuk memudahkan kerja. Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  12. Tak payah lah Datok Azeez nak tunjuk baik. Tak kan ada ucapan terima kasih dari puak serban janggut sejemput tuh. Fitnah ada lah ..

    Kalau Datok Azeez gatal tangan nak bantu sangat, cari mangsa banjir yang jadi ahli Umno. Lepas tu kalau depa nak fitnah pun hati puas.

    Tolong orang Pas nih umpama MELEPASKAN ANJING TERSEPIT.

    ReplyDelete
  13. Azeez turun padang hari PM turun.. pastu marah2 pulak ... sori la bro, gua tengok sendiri.. tak kenal maka tak cinta.. hehe

    ReplyDelete
  14. vimax | pembesar penis | vimax original | vimax canada | obat kuat | obat vimax | pembesar penis | vimax | vimax asli | vimax original | pembesar penis | pembesar penis | penyubur sperma | obat kuat | viagra | proextender | perangsang sex | perangsang sex | perangsang sex | vimax | perangsang sex | pembesar penis | pembesar penis | pembesar penis | vakum payudara | pelangsing badan | alat sex pria | alat sex wanita | agen vimax asli


    _______________★★★★★★★
    _____________★★★★★★★★★
    ___________ ★★★★★★★★★★
    __________ ★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★
    _________★★★_★★★★★★★★★
    ________ ★★★_★★★★★★★★★
    _______ ★★★__★★★★★★★★
    ______ ★★★___★★★★★
    ___★★★★★__★★★★★★
    ★★★★★★★_★★★★★★★
    _★★★★_★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
    _★★★ _____★★★★★★
    __★★★ ____★★★★★★
    ____★★___★★★★★★★★
    _____★★_★★★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★VIMAX ASLI★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
    _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
    _________★★★★★★____★★★★★★★
    _________★★★★★__★★★★★★★
    ________★★★★★_★★★★★★★
    ________★★★★★★★★★★
    ________★★★★★★★★
    _______★★★★★★★
    _______★★★★★
    ______★★★★★
    ______★★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    ______★★★★★★
    _____★★★★★★★★
    _______|_★★★★★★★
    _______|___★★★★★★★

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!