PANAS BERAPI! PASSPORT SI PEMAKAN BABI DAN PELAKU SEKS BEBAS DIBATALKAN!

PASPORT Alvin Tan, penulis blog yang persenda Islam dan mencaci Sultan Selangor, akan dibatalkan esok mengikut Akta Imigresen.-Zahid Hamidi

Haramjadah ni mesti diajar! Bagus pak Menteri at least dah buat satu langkah yang akan buatkan pemakan babi dan pengamal seks bebas ni dalam kesusahan.

Aku nak tengok USA akan hormati negar kita dan kenbalikan si pemakan babi tu ke Malaysia atau akan beri anak haram tu suaka politik.

Kita nak tengok setakat mana Amerika yang kita tahu penipu ni akan menghormati negara kita

20 Responses to "PANAS BERAPI! PASSPORT SI PEMAKAN BABI DAN PELAKU SEKS BEBAS DIBATALKAN!"

  1. LUCUT SAHAJA KERAKYATAN.

    NAMPAK SANGAT BABI INI MEMANG TAK SESUAI DUDUK MALAYSIA.

    US FREEDOM, BOLEH BERBOGEL

    MALAYSIA JGN JADI BODOH DGN MANUSIA YG MENGGUNAKAN KEPALA KOTE @ KEPALA KONEK SEBAGAI OTAK.

    OTAK BABI INI ADA DLM KONEK MEREKA.

    THESTAR & DAPIGS MENYOKONG BABI INI KERANA MEREKA MENJANA DUIT DGN KEPALA KONEK.

    ELOKLAH DIBUANG RAKYAT.

    JADI LAH RAKYAT AMERIKA.

    HOI BABI KEPALA KONEK

    ADA 3 NEGRO YG NAK LIWAT LU

    Balas

    ReplyDelete
  2. Eloklah DIHUKUM segera.

    Nanti Ramai Pulak manusi2 begini akan LAHIR.

    Tak mungin CHINA, TAIWAN akan menerima MANUSIA yg berkualiti rendah begini sebagai rakyat.

    kalau di CHINA, KOREA UTARA manusia mcm ni sudah dihukum MATI.

    Di China juga SATU presiden Sahaja. Si Babi ni tak boleh suruh PRESIDEN ikut cakap berdasarkan kepala KONEK beliau.

    ReplyDelete
  3. aku heran dengan china Malaysia, tak ada rasa sayang negara yang ditumpanginya sejak tok nenek dia. sedang melayu dah begitu memberi pada mereka. cuba tengok china Indonesia, Thailand. nak kata orang Indonesia hormat sangat china tak la juga, namun china sana lebih pandai bawak diri. bagi balik kat Negara china supaya Alvin ni rasa puas di negara tok nenek dia yang bagus tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina di China pun tak mau terima puak kiasu macam China Malaysia ni, kalau tidak, masakan datuk nenek moyang mereka terpaksa merayu kepada British untuk merayu kepada orang Melayu menerima mereka? Tapi Cina Malaysia sekarang ni dah tak sedar diri, saya sendiri meragui kesetiaan mereka kepada Malaysia, bukanlah semua Cina Malaysia macam tu, tapi majoritinya saya amat meragui kesetiaan mereka. Kepada Cina Malaysia, tak payahlah nak melatah dengan kenyataan saya ini, sila nilai diri kamu sendiri sebelum nak menyalahkan orang lain.

      Delete
  4. padan muka kau...

    ReplyDelete
  5. padan muka.. tapi heran yer apsal babi sekor nie tak mintak suaka kat china... kat tu negara asal babi nie... china tak iktiraf bangsa sendiri ker... dah tu terhegeh2 kat malaysia nie apsal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina di China tak macam Cina di Malaysia, di Malaysia ni kiasu lebih, orang Cina di China pun terkejut dengan perangai orang Cina di Malaysia ni. Oleh itu orang-orang Cina di Malaysia sekalian, sedarlah diri.

      Delete
    2. Jgn bagi muka kt org mcm tu.lucut terus warga negara.depa patut beruntung dpt duduk kt malaysia ni kalau kt indonesia depa nak guna nama cina pun xleh.tapi yg aku pelik ada juga melayu x sedar diri yg sokong mangkok ni.ptui........

      Delete
  6. depa ni HIPOKRIT tahap gaban...bertutur Mandarin sbb nak ikut semangat kebangsaan bangsa cina di China, pertahan adat nenek moyang kunun.. seolahnya dia lebih cina dari cina China...tpai bila nak merempat ke tempat lain, China tidak menjadi pilihan..sebaliknya pi Australia, Taiwan, US.. sebab apa kalau pi China tak ley buat demo, tak ley minta macam-macam..kalau kacau goverment sangat nanti kena hukum tembak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau di China, si mangkuk ni dah kena hukuman tembak, sebab menderhaka.

      Delete
  7. Taraf kerakyatan mangkuk hayun ni patut dilucutkan, kerana tiada kesetiaan kepada negara, malahan melarikan diri dari perbicaraan mahkamah, itu menunjukkan dia mencabar undang-undang Malaysia. Malahan yang melepaskan dia pergi ke Amerika tu pun patut dikenakan tindakan juga, kerana boleh benarkan orang yang ada kes mahkamah ke luar negara.

    ReplyDelete
  8. Lepas ni sapa pulak yg nak lari lagi? ada lagi ke babi2 nak lari? kalau nak lari dialu2kan termasuk bawa bekas abu moyang sekali! perangai macam butuh!!

    ReplyDelete
  9. Hehehe brani buat,brani tanggong alvin tan tin ton...dgn moral rendah bolehkan sebar sex video dgn kurang rs kemaluan betul2 seperti bavi...

    ReplyDelete
  10. Satu Negara lawan Alwin , maknanya Malaysia itu Tong Sampah aku kira. Yang menang ialah Alwin, dia dah dapat suaka, semua free bodoh!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa ko merepek ni saiton...

      Delete
  11. Setia pada Negara bukan bermakna setia kpd UMNO ...................UMNO itu bangkai biawak................Penyamun Tarbus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua orang tau, nak setia kat DAP ke? Negara ini untuk semua bukan UMNO ke ,PAS ke ,PKR ke atau MCA, kalau tak suka sila duduk di negara lain.

      Delete
  12. Ini hero kita...jangan hangpa mai kutuk !!

    Kalau berani...celen sama dia...Bangang !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. celen makan taik buat apa ..

      kerja bodo.
      Orang bodo

      Delete
    2. Pandainya ? Presiden Malaysia ke ni?

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!