PANAS BERAPI! HARI INI TERBUKTI DAP ADALAH PARTI KRISTIAN!

Wachaaaaa!
IPOH : Lebih daripada 5 wakil Badan Bukan Kerajaan (NGO) dari seluruh Perak tampil membuat satu perhimpunan dan bantahan secara aman di hadapan pejabat DAP Perak di sini, hari ini.

Menurut Exco Wira Perkasa, Mohd Hafez Mubin Mohd Salleh perhimpunan aman berkenaan adalah bagi membantah kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengerusi DAP, Lim Guan Eng membabitkan isu penggunaan kalimah ALLAH, di Pulau Pinang.

“Kenyataan beliau itu telah menyinggung perasaan serta mencabar kesabaran umat Islam. Oleh itu, perhimpunan ini diadakan sebagai membantah apa yang dikatakan beliau mengenai isu sensitif berkenaan,” jelasnya lagi.

Katannya lagi, pemimpin pembangkang tersebut telah mencabar Perlembagaan negara pekara 11(4) dan beliau juga telah menidakkan kuasa Yang Dipertuan Agong mengenai Agama Islam.

“Tidak wajar bagi ketua pembangkang itu terus memprovokasi umat Islam dengan kenyataan sedemikian dan sekiranya ingin berpolitik teruskan, tetapi jangan sesekali menyentuh isu berkaitan Islam,” katanya.

Baca seterusnya di Perak Today..

Parpukari: paling best sekali DAP bila kena serang tadi tukar cerita kata banner kempen Kristian mereka dikoyak oleh pelampau Muslim dari Perkasa dan UMNO! What the fuck? Apasal DAP dok promo Kristianiti? Dulu bila kita tulis pasal ni, banyak anak haram yang dok bela kata DAp bukan parti Kristian. Aik la ni DAp dok promo Kristian!?

Wow! DAP memang parti Kristian dan kini mereka nak tuduh umat Islam nak mengkasari mereka pulak! Apa cerita ni? Kantoi? DAP itu KRISTIAN, KRISTIAN itu DAP! Kalau sipemakan babi kena tipu aku tak heran la, tapi ada gak melayu belacan bebal nak mampos sokong parti mubaligh ni. Wow

17 Responses to "PANAS BERAPI! HARI INI TERBUKTI DAP ADALAH PARTI KRISTIAN!"

  1. Anonymous Anonymous said...
    BABI2 ini kena belajar dengan BRITISH..

    Melayu merupakan makhluk yg aman damai..

    Tetapi bila usik Islam & Kerajaan Melayu,

    Melayu akan menjadi PERUSUH..

    Walau pun TAHU semua ini, bagaimanapun BABI2 ini cuba LAGI mengacau..

    Sedangkan Umat Kristian, Buddha, Hindu sudah lama di Nusantara tak pernah dikacau..

    Bila BABI tonyok mengacau, LAMA2 Melayu naik angin..

    (banyak melayu tak puasa, minom todi, tak semayang, main pompuan, Tapi masih ISLAM - jangan PERTIKAI keIslaman Mereka)

    Nasihat saya kepada BABI TONYOK:- hidup paling kuat pun 100 tahun, elakkan dari mengacau kerana TAMAK.

    Harta yg HANG ada pun dah CUKUP untuk 4 generasi..

    Fikir LONG TERM, tak perlulah Menggunakann Allah dlm BIBLE - hidup senang. Lu ingat masuk Kristian boleh masuk syurga??

    December 20, 2014 at 12:29 AM

    ReplyDelete
  2. Cantik memang cantik. Pas kerjasama dengan puak Kristian untuk menegakkan hukum Allah dibumi Malaysia. Aku takut Islam tah kemana tau tau Nik Aziz dan Hadi Awang serta pengikut2 yang masuk Kristian. Tapi elok gak kalau mereka masuk Kristian , advantage dapat kepada Umno. Selama ini yang berusaha untuk memajukan Islam dan umat Islam di Malaysia adalah Umno. Pas hanya bertindak untuk melemahkan Islam dan memporak perandakan perpaduan melayu.

    Pak Tua

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS sanggup buat apa saja, sanggup korban nyawa,sangup letak Kristian sebaris dgn Islam janji depa tak kerjasama dgn UMNO. Sbb utama adalah UMN adalah parti kafir. So, nak tanya sikit - apa makna kafir di mata org2 PAS???

      Delete
    2. Sesiapa yang tidak menganut agama PAS adalah kafir. It's that simple.

      Delete
  3. Inilah dasar cina DAP yg sebenarnya. Depa skrg ni nak cabar org melayu yg beragama Islam (sbb ada yg meayu atas nama aje). Byk perkara yg depa lakukan mmg nak hina agama dia. Bapa segala babi adalah Li Guan Eng. Bapa dia dah seyap dah sikit sbb dah nyanyuk sejak karpal singh mati ari tu. Ni anak dia plak ter over le sgt. Aku harap PDRM amik tindaka dkt Guan eng bwh Akta Hasutan sbb dia dok hasut Cina2 yg lain utk bikn kecoh dan cari gaduh dgn melayu. ini aku mmg tak suka

    ReplyDelete
  4. Perogol Melaka ditewaskan LGE, dimanakah yang dikatakan Melayu itu untuk meyelamatkan mangsa Chik Thamby.

    ReplyDelete
  5. Melayu UMNO memang buta, tolol dan gila macam 5 NGO bodoh tu!

    ReplyDelete
  6. Kau cepat-cepat hapuskan semua buku agama Kristian lepas tu senang kami nak laporkan kepada pihak Vatican City seterusnya CIA, Mossad, FSB supaya mereka akan datang dan pulas telinga kamu semua cukup-cukup sampai korang melutut minta maaf pada pihak Israel dan Amerika! Kah! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  7. ...


    Peremajaan Najib - Pemimpin BN Sindir Anak Muda Pahang TerLAJAK BODOH!

    Kenapa?

    Anak Muda Pahang Kecik Hati dan Merajuk..

    Kerana UMNO - Setiap Anak Pahang tanggung HUTANG!


    * Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

    Saya Ulang..

    Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

    Sumber Berita

    >> Sumber 1 <<

    >> Sumber 2 <<






    ...


    Anak Muda Johor Terguris - Inilah UMNO... Jahat dan tiada hati perut langsung!!... Kesian Betul!!
    ( Lihat Bukti Di Youtube )

    https://www.youtube.com/watch?v=5WEaBZcx-WE

    https://www.youtube.com/watch?v=vw2B1XMax04

    https://www.youtube.com/watch?v=0tRzqwkqrC0

    https://www.youtube.com/watch?v=0NuxFlS80bg

    https://www.youtube.com/watch?v=SviwJnhNA-Q

    https://www.youtube.com/watch?v=RowxovebgI4



    Sumber Berita

    >> Klik Di Sini <<









    MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

    MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'



    Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

    Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

    ReplyDelete
  8. Mahathir hampa tidak ada Mei 13 untuk mengangkat nya dalam politik setakat ini. Hanya beberapa ekor anjing je yang menyahut Madey untuk membuat provokasi cam Perkasa.

    ReplyDelete
  9. MAHATHIR ANJING DARI KERALA YANG AMAT BODOH DAN TULI! PTUIH!

    ReplyDelete
  10. Awas Melayu

    Jangan jadi bodoh. Jangan terlajak bertindak. Nak buat laporan polis , okay lagi. Nak demo atau berarak atau violence .... aku kata itu TINDAKAN BODOH.

    Fikir punya fikir , tenong punya tenong , aku rasa ISU KALIMAH ALLAH & HUDUD ini adalah wayang DAP & Pas. Hujah aku berdasarkan apa yang kita boleh saksikan .....

    1. Isu kalimah allah , Kali pertama LGE juga yang cetuskan. Waktu itu Nik Aziz & Hadi Awang secara terbuka meyokong LGE.

    2. Isu kalimah allah , kali kedua LGE juga yang mencetuskan. Setakat hari ini adakah apa2 komen daripada Nik Aziz & Hadi Awang ? Ada siapa pernah terdengar atau terbaca ? Memuji tidak , mengeji pun tidak. Kenapa ? Bukan mereka berdua saja , malah tidak sekoq pemipin Pas yang menghentam LGE , kenapa mereka jadi SETAN BISU ?

    3. Perancangan perlaksanaan Hudud di Kelantan , Pas tidak sangka Umno nak sokong. Pas kantoi kerana mereka harap agar Umno tidak membuat kenyataan terbuka menyokong , tapi TPM MY & Jamil Khir telah mengambil tindakan yang Pas tak jangka. Terkejut berok Nik Aziz & Hadi Awang , sebab itu mereka 2 ini tidak pernah mengucapkan terima kasih secara terbuka kepada Umno atas sokongan & bantuan untuk merealisasikan hudud di Kelantan. Ada pernahkan anda melihat atau terbaca Nik Aziz & Hadi Awang berjumpa atau bermesyuarat dengan TPM MY & Jamil Khir berkenaan hudud di Kelantan . Ada pernah ?

    Sepatutnya bila Umno sudi membantu Pas untuk menjayakan perlaksanaan hudud di Kelantan , ini lah satu2nya peluang untuk Pas rapat kepada Umno , hudud menjadi pembuka bicara , sambil2 tuh boleh bincang banyak perkara yang menyentoh perjuangan melayu & Islam di Malaysia. Tetapi ini tidak berlaku , bukan kerana Umno tak berminat , tapi kerana Pas tak mahu DAP mencurigai kesetiaan baiah Pas kepada DAP semasa menjalinkan tahaluf siasi.

    4. Berkaitan hudud , DAP & Pas nampak macam berbalah , nampak macam Pas & DAP akan bercerai talak tiga. Ramai orang Umno dan pro Umno teruja , lalu ramai bersorak riuh agar hubungan Pas & DAP hancor.

    Saya gerenti , Pas tidak akan bercerai dari DAP. Hujah saya ialah , dalam perbalahan itu DAP nampak macam tak mahu Pas kekal dalam PR , Pas pulak dengan nada sombong meminta DAP keluar PR jika tidak bersetuju dengan hudud di Kelantan , sedangkan kita semua tau dan mengakui DAP adalah taiko dalam PR , hitam kata DAP maka hitam lah PR , puteh kata DAP maka puteh lah PR jadinya , siapa Pas nak minta DAP keluar PR ? kalau DAP keluar tak kan PKR nak kekal bersama Pas dalam PR , kita jangan lupa dasar PKR itu caca merba - tidak ada sikit pun untuk islam , kalau DAP & PKR dah tinggalkan PR , tinggal Pas sorang2 maka masih ujud lagikah PR ?

    Dan satu lagi , kita jangan lupa , dah puloh kali , diserata tempat , disemua majlis , Pas bersumpah BIAR APA PUN YANG BERLAKU PAS TETAP ISTIQAMAH BERSAMA PKR , ini satu baiah ikhlas Pas kepada DAP , mungkir janji ada lah dosa besar , masuk neraka.

    Cukup setakat itu hujah Pak Tua , sekarang anda nampak ke tidak dakwaan Pak Tua bahawa KALIMAH ALLAH & HUDUD ini adalah WAYANG DAP & PAS.

    Ingatan Pak Tua kepada Umno , tidak mengapa nak rapat dengan Pas , tapi waspada kerana JERAT TIDAK LUPA PELANDOK. Kepada kita2 yang pro Umno jangan terlajak emosi konon mempertahankan agama. Ingat lah Allah itu bukan tuhan orang Umno dan pro Umno sahaja , tuhan juga kepada oang Pas dan tuhan kepada setiap yang mengucap dua kalimah shadah .... LAILAHAILLALLAH , MUHAMADURASULULLAH.

    Pak Tua

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah... sebuah komen yang baik dan bermakna dari seorang yang menamakan dirinya Pak Tua walaupun saya rasa secara fisikalnya Pak Tua tidaklah setua berbanding dengan fikiran yang diterjemah kan melalui komen beliau .
    Gambaran bahawa JERAT tiada pernah lupakan PELANDOK merupakan satu IKTIBAR yang pernah berlaku kepada Bangsa Melayu Islam, dan ungkapan MELAYU mudah lupa drp Tun Mahadir satu masa dulu juga merupakan rempah ratus yang digambarkan bagaimana Bangsa Melayu Terjerat walau pun CERDEK.
    Justeru nasehat dari Pak Tua adalah wajib difikir sedalam2nya agar kita tidak terus melatah.

    HUBAYA...HUBAYA...Wahai bangsaku.....

    ReplyDelete
  12. Bangsa kelantan ego #;@;..cakap lembut ngok ngek ngok ngek tapi kaki mengenakan org.
    Rela mkn bavi semeja dgn komuniss dap. Bangsa apa nih? Bangsa kelantan dan bangsa cina..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tertarik saya membace hujah Pak Tua dan Tok Batin Baling. Peristiwa yg sedang berlaku sekarang ini sedikit sebanyak sudah mampu untuk membuatkan bangsa melayu terbuka sedikit minda mereka utk memahami apa yg berlaku di sekeliling mereka. Pun begitu ingin saya ingatkan bahawa bangsa Cina sekarang sedang giat mendaftar penggundi baru tetapi anak Melayu kita macam masih tido dan tidak peka pada politik perang saraf di negara kita tercinta ini. Jangan sampai kita dikalahkan dgn bilangan mereka yang sedikit tetapi mereka menggunakan segala resource yg mereka mampu walhal kita ramai tetapi tak mengundi puncanya sebab malas untk mendaftakan diri. Sila-silalah tarbiah anak-anak kita yg sudah cukup umur supaya mendaftar sebagai pemilih sebelum terlambat.

      Kita jangan tak tahu pemerintahan secara demokrasi adalah di celup bulat-bulat dari tamaddun Roman dan sokongan banyak tidak semestinya benar dan betul tetapi itulah realiti yg berlaku sekarang. Jangan haraplah ada orang Cina yg akan menyokong Kerajaan yg ada sekarang ini kecuali mereka yg Muslim sahaja. Pemimpin Cina DAP tidak takut kepada hudud sebenarnya sebab siapa yg tak suka pada undang-undang yg cukup keras dan tegas bagi memastikan tidak ada sesiapa pun yg berani membuat kesalahan undang-undang. Mereka memang sudah cukup kaya dan tak perlu untuk mencuri bagi mencari sesuap nasi. Perkara yang paling menggerunkan Cina-Cina kaya ini adalah sekiranya orang Melayu bersatu dibawah suatu sebab yang sangat munasabah, mereka memang sedar bahawa orang Melayu sekarang sedang lemah sebab sudah terpecah 3 melalui PAS, PKR, UMNO dan sekarang dah jadi 4 pulak sebab ada PASMA. Sebab itu tak salah kalau TUN kata orang Melayu bakal menjadi “pengemis” menjelang PRU 14 ini. Pemimpin PAS sudah cuba "menperjudikan akidah" anak-anak muda Melayu Islam kita melalui lampu hijau mereka kepada pihak gereja Keristian utk menggunakan kalimah Allah sebelum ini bagi memenangi hati orang-orang bukan Islam.

      Sangka pemimpin PAS perbuatan mereka itu Allah restui dan dapat "mengislamkan" Guan Eng DAP dan mereka sanggup memekakkan telinga dan menebalkan muka dengan ikrar "Over My Dead Body" Sang karpal Singh. Olih itu wahai orang-orang Melayu tak usahlah taksub sangat dengan pemimpin politik anda semua. Tinggalkan lah parti politik itu sekiranya anda yakin bahawa pemimpin politiknya tidak lagi takut kepada ALLAH dan tidak menghormati Rasulullah SAW. Sebabnya ternyata mereka ini usah kata mampu untuk memberi syafaat kepada kita di akhirat nanti, diri mereka pun belum tentu selamat untuk terlepas dari terjerumus ke dalam lubang neraka. Nauzubillah.

      Delete
  13. UMNO. PKR dan PAS harap berbincang untuk kebaikan orang Islam dan Melayu, DAP dan MCA tunggu masa untuk bertindak sahaja. Apa takut dengan Hudud ?

    ReplyDelete
  14. Sebelum Nik Aziz mula memaki hamun pemimpin Melayu mana ad Cina berani mengusik hal-hal Melayu dan Agama. Bila mulut Melayu sendiri dah mula kurang ajar sesama Melayu Terimalah padahnya!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!