OMG! AZHAR IDRUS BELASAH PAS "DOA LAKNAT MEMAKAN DIRI"

17 Responses to "OMG! AZHAR IDRUS BELASAH PAS "DOA LAKNAT MEMAKAN DIRI""

  1. macam tak caya jer. betul ker UAI yang cakap tuh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kira sapa yg kata.ada betulnya tu.munkin Tuhan nak beri petunjuk pd mereka.

      Delete
  2. Bukanlah..itu azAhar idErus bukan azhar idrus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patutnya inilah yang uai kena cakap

      Delete
  3. Kalau bukan Ust. Azhar Idrus yg cakap pun, aku percaya apa yg berlaku di Kelantan ada lah Bala yg diturunkan Allah Subha'na Wata'ala keatas kita semua kerana satu golongan umat Islam becok mempermain2kan Agama suci Islam. Dari golongan pemimpin2 dan pengikut2 yg sangat2 taksub dgn satu perjuangan yg boleh dikategorikan sebagai 'Sesat'. Fatwa2 songsang yg dikeluarkan oleh saorang pemimpin yg dipuja saolah2 saorang nabi dan tidak boleh ditegur akhir nya memakan diri dan seluruh pelusuk negeri.
    Dengan sesama Islam tidak mahu bekerjasama, sebaliknya dgn orang kafir laknattullah yg memusuhi bangsa Melayu dan Islam dibuat kawan. Malah bekerjasama pula utk menjatuhkan satu kerajaan yg dipimpin oleh orang Islam
    Terimalah dgn hati terbuka. Disisi Allah hanya Islam sahaja agama nya. Jangan kita hina Islam dgn melakukan perbuatan2 yg membangkitkan kemurkaan Allah Subha'na Wata'ala.

    ReplyDelete
  4. Dr. Zakir: ahli politik (yg jahat) mhasut rakyat ugk mngekalkn pngundi setia mereka. Drp pgaulan antara kaum yg aman sblm ni, Dap telah bjaya mhasut cina n pd masa sama mperbodohkn pas n pkr. Dap bukan sj bjaya mhasut spy antara kaum bgaduh malah sgt bjaya mhasut melayu pas n umno saling mbenci. Jadi la rakyat yg matang utk mcari kebenaran utk kbaikn rakyat bukan utk mnguntungkn ahli politik jahat. Bg umat Islam sila baca sdr maksud Al-Quran n patuhi ajarannya. Jgn hny dgr ceramah drp ustaz politik. Apa2 pun agama, bangsa n negara jgn diabai apatah lg dibiar dihina oleh musuh...

    ReplyDelete
  5. Aku rasa orang Kelantan tak akan serik walaupun Kelantan tenggelam terus mereka tetap taksub dengan PAS. Orang2 Kelantan ni ada otak tapi tak berguna. Walaupun bekerja di KL dengan jawatan besar, masa pilihanraya mereka pulang untuk undi PAS.Otak mereka tak dapat berfikir selama lebih 20 tahun PAS memrintah Kelantan, tiap2 tahun akan banjir. Kerajaan negeri tak buat apa selain asying berkempen fitnah sesama islam dari subuh hingga tengah malam.Kalau aku jadi PM, aku hanya bantu kawasan UMNO saja dan kawasan pembangkang lantaklah biar tenggelam terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masaalah diorang ni sikap kenegerian terlalu tinggi lama2 tersungkor la sbb syiok sendiri.
      Jika,aku ke kedai nak beli barang haram kot nak melayan mcm dia boring tgk kita. Mcm la kita ni tak boring tgk dia Tap tup tap kawan sblh kecek bahasa dia haahh menyengeh sampai ke telinga. Minta maaf la species dari kelantan ni perlu la ada perubahan diri lebih jgn sj lembut gigi dari lidah tapi hati tu kpd org lain dari bangsa kelantan buat,la seperti manusia lain juga. Tolong la jgn bongkak.

      Delete
  6. Inilah Akibat daripada fatwa sesat dari Ulamak Pas pis pus pussy pusingan U. Ular dalam semak akhir Zaman. Amanat mengkafir sesama Islam. Hasilnya hidayah tidak dapat dapig jadi pujaan. Tak mahu Hudud kalimah Allah hendak guna. Bebal super bebal. Jom Abe lebai guling atas jalee..

    ReplyDelete
  7. Inilah punca menguna nama Islam utk kepentingan politik... Berjanji dengan Allah konon nak buat hudud tp xlaksanakan lg... Puak2 pas memaki hamun, melakhat org lain, menghina, mengaib, bersetuku dengan musuh Allah dengan kapir harbi dan penyokong LGBT dan byk lagi kehancuran digunakan merosakkan nama Islam. Tapi macai2 xnampak salah2 puak2 mereka. Slhkan najib main golf, kerajaan negeri memerintah kelatan berpuluh tahun pulak apa buat? Spt nik aziz sdiri ckp, jgn campur urusan negeri lain.. Skang bala dh turun hrpkan negeri lain tlg. Napa xharap kerajaan negeri sendiri bela nasib mangsa negeri sendiri? Mana puak2 sekutu yg lain? Napa xp turun hantar bantuan segalanya? Alih2 musuh sdiri p tolong hampa.. Igt bala Allah dan kutuk Allah akan dtg pd hampa! Perosak nama Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada betul nyer tu... istilah agama,ayat2 quran dan hadis diperalatkan utk dapat jawatan dunia lepas tu lidah bercabang...

      Delete
  8. INI BLOG MACAI UMNGOK KE? AKU SILAP MASUK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu sahaja yang mampu dikata?

      Delete
  9. Bulan dekat di hati PAS. Solat hajat dalam stadium minta Tuhan turun bala kepada kerajaan kafir UMNO.Sekarang bulan sudah dekat dengan Pantai Cahaya Bulan.Mana barisan pemimpin Isle PAS.Sanggup berkerjasama dengan syaitan dan mat sabu lebih sanggup makan babi bersama guan eng daripada makan ayam bersama Najib.Aku cabar PAS supaya adakan solat hajat sekarang juga minta celako UMNO celako.Nanti bila stadium tu dah kering boleh adakan solat hajat mega minta Najib pecah perut.PAS dan PKR adalah jelas kafir.Orang kelantan tidak akan sedar dan akan terus dengan Tok Guru Tuhan mereka.

    ReplyDelete
  10. Pesanan Terakhir Nabi Muhammad Sebelum Wafat.

    .Baginda berkhutbah di lembah Uranah,Gunung Arafah,
    "Wahai manusia,dengarlah baik-baik apa yang hendak ku katakan.Aku tidak mengetahui apakah aku akan dapat menemui kamu lagi selepas tahun berikutnya.Oleh itu dengarlah dengan teliti kata-kataku ini dan sampaikanlah ia kepada mereka yang tidak dapat hadir pada hari ini."

    1.Jangan menyakiti orang lain

    2.Kembalikan Harta yang diamanahkan kepada kamu kepada orang yang berhak.

    3.Dan sesungguhnya kamu pasti akan menemui tuhan mu dan dia akan menghitung segala perbuatan mu.

    4.Allah telah mengharamkan riba'oleh itu jangan berurusan dengan orang mengunakan riba'

    5.Berwaspadalah kamu dengan syaitan sesungguhnya syaitan ialah musuh yang nyata.

    6.Sebagaimana kamu mempunyai hak ke atas isteri kamu ,mereka juga mempunyai hak ke atas kamu.

    7.Jangan sesekali menghapiri zina.

    8.sembahlah Allah dirikan solat ,berpuaslah dibulan ramadan,tunaikanlah zakat.

    9.Ingatlah seorang muslim adalah sedara kepada muslim yang lain,tiada perbezaan di antara kamu .yang membezakan kamu ialah taqwa.

    10.Tidak ada lagi nabi dan rasul selepas ku.

    ReplyDelete
  11. Ade yg jadi pegawai kerajaan suami isteri dah bersara tapi wang pencen dbayar kerajaan Persekutuan. Pas tu dapat gelaran Dato.. Anak ade yg keja dengan kerajaan persekutuan..ade yg belajar luar negara dengan biasiswa kjaan persekutuan tapi mereka mereka ini yg tak bersyukur tetap menjadi penyokong tegar dan pengundi kepada puak pembangkang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!