JENAZAH DATO FUAD HASSAN AKAN DISEMADI DI AMPANG!


PERUBAHAN PERGERAKAN JENAZAH

Jenazah Allahyarham Dato Fuad Tan Sri Hassan akan diambil oleh Pihak PDRM dan akan dimandi serta dikhafankan di IPD Kuantan.  Sebaik sahaja  selesai, jenazah akan terus dibawa ke rumah beliau di No.52, Jalan 4M, Ampang Jaya, Selangor.  Jenazah akan dikebumikan seawal jam 11.00 PAGI
di Tanah Perkuburan Islam Taman Bukit Teratai, Ampang.

Mohon dipanjangkan kepada semua yang mengenali Allahyarham. Lokman Adam

12 Responses to "JENAZAH DATO FUAD HASSAN AKAN DISEMADI DI AMPANG!"

  1. Innalillah hiwainnalillah hiroji un, semoga roh Allahyarham ditempatkan di kalangan orang-orang soleh dan beriman, insya Allah.

    ReplyDelete
  2. Takziah kpd keluarga Allahyarham. Al Fatihah.

    ReplyDelete
  3. Cukup tak faham bila org Islam berbangsa melayu sanggup menghina org yg dah meninggal dunia. Kalau tak reti nak baca AlFatihah, cukup le kalau tutup mulut tu. Kita tak tau bila ajal kita dan nasib kita di akhirat nanti. Sekurang2nya Allahyarham Dato Hj Fuad dah melaksanakan tanggungjawab sbg khalifah Allah di muka bumi ini. AlFatihah

    ReplyDelete
  4. AL-fatihah moga roh Allahyarham ditempat kan dikalangan orang2 beriman amin

    ReplyDelete
  5. إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ

    Semoga Allah ampuni dosanya, terima amal ibadahnya..
    Dan semoga Allah tempatkannya bersama2 orang yang soleh..

    Al-Fatihah..

    اعوذُ بِاللهِ منَ الشَّيطاَنِ الرّجيم

    بِسْمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحِيْم ۞
    أَلحَمدُ لِلّه رَبِّ العَالَمِين ۞
    ألرَّحمَنِ الرَّحِِيم ۞
    ملِكِ يَوْمِ الدِين ۞
    إيّاكَ نَعبُدُ وَ إيّاكَ نَستعِين ۞
    إهدِنَا الصِّرَاط المُستَقِيم ۞
    صِرَاطَ الَذِينَ أنعَمتَ عَليْهِمَ،
    غَيْرِالمَغضُوبِ عَليْهِم وَلاَالضَّالِّين ۞

    ReplyDelete
  6. Muka 2 makan duit rasuah UMNO , masuk padang mayar nanti sebgai manusia atau Melayu UMNO yg korup.......................aku nak tau.

    ReplyDelete
  7. Muka 2 makan duit rasuah UMNO , masuk padang mashyar nanti sebgai manusia atau Melayu UMNO yg korup.......................aku nak tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah sudah le tu bro,klau betol dia buat sala biarle dia jawab kt sana nanti.bukan kuasa kita nak tentukan sapa ke syuega siapa ke neraka.bab dosa pahala ni biarlah Dia yg tentukan kt sana nanti.kita yg masih hidup ni jaga tutur kata dan perbuatan.jgn sampai menyakiti perasaan sesama kita.tak kira le umno pas atau pkr kalau salah tetap salah bukan semua umno rasuah dan bukann semua pkr n pas tak mkn rasuah

      Delete
  8. Semoga beliau ditempatkan di kalangan org2 yg dikasihi Allah.. takziah kepada keluarga allahyarham..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!