FUCK PKR! HIDUP ULAMAK PAS! HADI BERJAYA BABIKAN PKR!

Sekadar gambar hiasan. Ini perempuan makin tembam. Sian dikongsi dari satu KKK ke KKK yang lain. Iklan ini ditaja oleh KY JELLY.

ISU PIL KUDA-Haji Hadi berjaya ketepi saman fitnah RM2juta oleh bekas calon PKR Bukit Besi, Mohd Shamsul di Mahkamah Tinggi K.Terengganu tadi-Agendanews

Alhamdulillah akhirnya kebenaran juga yang menang! Kepada pencacai-pencacai kunyitan. Padan muka hangpa semua. Akhirnya tebukti Haji Hadi berkata benar dan PKR memang pakai pengedar pil kuda sebagai calon mereka.

Euuwwwe jijiknya! PKR parti paling hina dalam sejarah manusia! Khaikkk Ptuiihhh

10 Responses to "FUCK PKR! HIDUP ULAMAK PAS! HADI BERJAYA BABIKAN PKR!"

  1. Kesian kat adik manis nak kaya dan populer terpaksa masuk dap. Kalau kat thailand atau filipina tak payah susah2 cukup jadi model bogel sana bogel sini. Dapatlah jadi penyegar mata.

    ReplyDelete
  2. Adik manis pakai skirt yer....Abg memang suka sangat...auuummmm...hehehe

    ReplyDelete
  3. Bukan nya lawa sangat pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak la sangat pun melecur juga air liur jika tersingkap skirtnya

      Delete
  4. UMNO mati, rakyat senang! Bila nak tangkap Alvin dan Abd. Jalil? Takkan budak 2 ekor tu tak mampu? Kah! Kah! Kah! Kah! Kerajaan tak da telooor! Podah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selama ni hidup kau susah? Merempat bawah bersama bangla..jaga2 baik dan jgn sgt bergurau senda dgn org myamar mereka tak suka mereka potong leher hehehe susah betul hidup kau ye....kecian..

      Delete
  5. Biarlah 2 ekor pukimak tu kat sana. Jgn balik terus lagi baik setahu aku kerajaan pun x ingjn 2 ekor tu menyemak kat msia.

    ReplyDelete
  6. Pi india bawa balik guru india
    pi cina bawa balik cikgu cina
    balik negara bagi degree free kat cikgu maktab spm sikit A
    tunjuj teladan kat murid-murid buat pa belajaq susah payah kalau tak pandai pun boleh buat degree

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni guru n wakil guru ker??

      Delete
  7. Dei parpu! Apa kaitan pic ppuan sundal tu dgn artikel kau ni?? Kesian hadi wei... aku rasa ppuan ni bukan taste dia..takleh buh kat artikel dia kah3

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!