UPDATES TERKINI KES LIWAT BRIONI LIVE DARI PUTRAJAYA!

UNTUK UPDATES TERKINI DARI MASA KE SEMASA, KLIK SINI

12 Responses to "UPDATES TERKINI KES LIWAT BRIONI LIVE DARI PUTRAJAYA! "

  1. Kesilapan paling besar yang Anuar lakukan ialah tidak gunakan kondom semasa meliwat . Lain kali gunalah kondom . Bukan nya mahal . Murah je .

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu mmg btl blh pakai kondom tapi anwar ni tak takut dosa ke....

      Delete
    2. Klu anwar takut dosa xde lah dia komplot nk jual malaysia dulu beb...

      Delete
  2. Didunia boleh lepas encik, diakhirat nanti anu itu sendiri akan barsuara tak ada 14 lawyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat dunia si nuar boleh nak putar belit tapi bila dia pejam mata mcm mana nak tipu allah swt....

      Delete
  3. Bodoh nya kita..sembunyi dlm dubur sepol...

    ReplyDelete
  4. DAH SAH2 KITA SEMUA TAHU AIR MANI ANWAR ADA DLM JUBUR SAIFUL, MCM MANA ANWAR MASIH BLH MENAFIKANNYA. TAKKAN SAIFUL GILA MEROYAN AMBIK AIR MANI ANWAR SUMBAT AKT JUBOR DIA KOT.....

    ReplyDelete
  5. Nak tgv bukti apa lg tah baru makamah akn bg hukuman kat anwar ni...emm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin bila hakim tu sendiri kena liwat baru dia akan jatuhkan hukuman kat anuar brahom ni kot

      Delete
  6. Aq tak sabar nk tgg anwar kema hukuman kerat punai dia 14...mesti best kan

    ReplyDelete
  7. Apalak Kak Bedah ni. Ingat hukum hudud kah. Hukum kerat dalam hudud saja , tu pun bukan kerat punai tapi kerat tangan atau kerat kepala.

    Macam Anuar ni yang memiliki Kote Kawaq hukuman paling setimpal ada lah Lumuq Cabai Melaka kat kote dia berselang2 minggu selama 3 minggu berturut2. Lepas tu tobat dia tak liwat atau tutuh bini kawan lagi dah.

    Okay tak hukuman tu ?

    ReplyDelete
  8. Apalak Kak Bedah ni. Ingat hukum hudud kah. Hukum kerat dalam hudud saja , tu pun bukan kerat punai tapi kerat tangan atau kerat kepala.

    Macam Anuar ni yang memiliki Kote Kawaq hukuman paling setimpal ada lah Lumuq Cabai Melaka kat kote dia berselang2 minggu selama 3 minggu berturut2. Lepas tu tobat dia tak liwat atau tutuh bini kawan lagi dah.

    Okay tak hukuman tu ?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!