UMNO SELANGOR! APA AZMIN TENGAH BUAT NI?


Ini Dato MB Selangor. Dia tengah buat apa tu? Kita nak tanya UMNO Selangor. Macamana korang nak lawan dia ni!?

Sapa nak jawab ni?

68 Responses to "UMNO SELANGOR! APA AZMIN TENGAH BUAT NI?"

  1. Mmg tgh lawan la ni.... tgh ulit bini no 3....lps tu bini no 2....lps tu bini no 3 lg...bini no 1 jarang2 sekali

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIshhhhh kamu ni... berpada-pada sikit ayat tu... Abg Noh tu kan suami mithali....

      Delete
    2. Ingat lagi Program SEMARAK ( Setia bersama Rakyat ) awal 90 an dulu , impak cukup besar kepada rakyat..berjaya memulihkan kepercayaan rakyat kepada kerajaan ekoran Krisis Anuar Brahim.....Pemimpin UMNO hari ini x pernah belajar dari sejarah , apa yang dilakukan Azmin ini sama sepereti Semarak.

      exPAS 2012.

      Delete
    3. ish ish ish...

      Delete
    4. Kah kah kah...itu je yg org umporno blh buat,duit,burit,duit burit,bini tua dah monopaus...ha ha ha....

      Delete
    5. Kau ckp nenek jijah yg sudah menohaus tu sbb atok nuar cari china doll????

      Delete
  2. bagi laa jawpan yg realistik sikit adoiii,,,,hangpaa niii...

    Yang sebenar pada jawpan solan parpu ..:-

    Kena kerja kuat bagi memasti kan kemenangan besarrr pada PRU 14 antaranyaa ialah...

    Cakap biar berdegard-degar kemedian dok umah goyang telorrr. lagi best sekiranya telo ada kurap...
    lagi digaru lagi sodapp jang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ...bercakap berdegar2 ... mcam ade pengalaman garu kurap .... he he he

      Delete
    2. Org umporno ni mmg tak ada kerja lain,teloor,duit,burit,

      Delete
    3. betu, betul betul , macam mad sabu ... bau sedap mah ..... he he

      Delete
    4. Mmpphhh telor duit burit tu kan kerja pkr pas dan dap. Pakatan parti rasuah...

      Delete
    5. Kerja burit-memburit tu kan kerja pr...ish!..ish!..ish.!!!

      Delete
  3. Nampak macam Asmin tengah menanggok anak ikan . Aku masa kecik kecik dulu pun selalu menanggok anak ikan .

    ReplyDelete
  4. mungkin dulu si Azmin ni berdos, namun kini berani berubah berbuat sesuatu yg menaikkan MORAL pekerja buruh..

    Dengan ini BURUH tempatan berasa bangga mencari duit HALAL & BURUH asing terutama yg haram boleh balik ke negara masing2..Jenayah kurang, Negara maju.

    (Jgn ckp saya mabok PKR, usaha yg BAIK itu ALLAH nampak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya KERJA Azmin sekarang ialah BERCERAMAH kesana sini, mcm Fami sewel & Adam adli.

      Namumn ceramafh tak akan bawa Orang ke mana2 melainkan membuatkan PENYAKIT JIWA bertambah.

      Syabas Azmin

      Delete
  5. Siapa yang kondem Umno Selangor tadi.....?

    Noh Omar lagi banyak jasa dari Azmin,

    Noh Omar ada kolam udang untuk rakyat Selangor tapi Azmin belum ada.

    ReplyDelete
  6. kita dah menang lah... 3-1.

    kan noh omar 3 bini. azmin baru 1

    jadi 3:1 BN menang

    ReplyDelete
    Replies
    1. hishhh kamu ni.... Jangan la buat lawak cam tu

      Delete
  7. Takkan nak mintak shukor lawan mb? Gigi bawah pun tonggnag langgang mcm tiang jamban burok!!!

    ReplyDelete
  8. Bila MB nak buat kempen bersihkan jamban dari anasir2 sumbang?

    ReplyDelete
  9. Menteri besar buat la kerja Menteri Besar. Tak payah lah berlakon macam ni. Masing masing ada tanggung jawab masing-masing. Buat kerja Masing-masing. Kita mahu tengok hasilnya bi\ukan lakonan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berlakon ke..berdrama ke..kalau bandingkan dgn umno..mmg jauh beza. Awak ni tak reti2 lagi ke dah banyak kali org bgtau umno hanya utk golongan elit. Sebab tu melayu semakin menolak umno..

      Kain samping pun harga ribu2..

      Delete
  10. UMNO Selangor tiada dalam gambar sibuk bermesyuarat nak pilih projek. berseminar cara cara nak membodek dan berlakon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..Korporat taik Kat Mesia ni bukan tau bab2 teknikal, Sebaliknya cari jalan membodek & memancong orang lain..tak caya tenguk Drama TV3..

      batapa bingainya ahlul keparat yg sibuk bercinta & mendajal orang & berebut hasil gadai tanah keturunan ...

      Tengok drama cina pun ada juga..tapi yg kisah2 berusaha memajukan bisnes tampa politik pun ada ditayangkan.. bukan habis belajar dapat kerja dgn CEO kerana muka cantik

      Delete
  11. nohhh utak udang mna paham ni smua. ..keja c nohh bgun pagi pikir na mo kc keras tu udang. .nnt mlm mo cucuk tu udang masuk lubang mna. .bgun lg bisuk pikir lg lubang mna mo d cucuk. .itu je laa stndard utak udang. ..hahahaaa

    ReplyDelete
  12. Lps nie sume longkang selangor dh bleh bfungsi cam longkang la kot...muahaha

    ReplyDelete
  13. Wekkkk.... Ptui umno selangor...... Ptui.... Ptuii.. Ptuiii....

    ReplyDelete
  14. UMNO Selangor? Amende apa tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah..Spesis udang gila lobang kot...

      Delete
    2. Gi la sembah cinadapig tu...rakan tahaluf siyasi spai akhirat..

      Delete
  15. Ha cmne umno selangor? Xkira la azmin blakon ke hape(jarang tgk dia blakon) yg korang dulu mase perintah selangor ada ke tpikir nak blakon gni? Jadi ketua cawangan/ bahagian pun eksyen mcm hape. Nak blakon pun pilih ada class ke x

    ReplyDelete
  16. Elehhh. Nak heran apa. Najib dulu masa mula jadi PM pun terjah rata jalan dalam KL, naik bas, naik lori, naik motor .... PM berjiwa rakyat konon. Sekarang Najib ada buat lagi macam tu ?

    Orang politik memang pelakon hebat.

    ReplyDelete
  17. Okla tu MB da turun padang... turun salah tak turun pun salah. Janji ade perubahan yg rakyat boleh nikmati. Tapi jgn lupa bela nasib bangsa dan agama.

    ReplyDelete
  18. siap pakai vest macam bouncer kat kelab malam tuu!!!

    ReplyDelete
  19. Khalid dulu pun macam itu jugak tapi bila dah lama semua sampah-sarap tu depa longgok aje bawah karpet kat bilek MB.

    ReplyDelete
  20. Sruh Najib buat lah, jangan asyik sibuk ke luar negara. Sampah'dan ta tak nampak.

    ReplyDelete
  21. Parit ni ada kaiatan dgn jamban...

    ReplyDelete
  22. malu la dpt mb mcm nii.. Asyik blakun dpn kamera aje.. Satu sodok snap gmbr aku.

    ReplyDelete
  23. Lps ni peminpin umno selangor kena cuci jamban pulak...hahaha...ada bran?

    ReplyDelete
  24. Alooo. Macai umno sakit hati kat azmin pasai apa. Ikut dialah nak kelongkang atau kelubang sampah. Kah kah kah

    ReplyDelete
  25. kontraktor pembersihan akan mampos lepas ni. mana ada job kt selangor? semua mb dah sapu...hadoi laaaa......

    ReplyDelete
  26. Hahaha...Azmin..sudah2 lahh..getik plak aku tgk wayang kau azamin..

    ReplyDelete
  27. Nak harap Noh Omar atau mana UMNO Selangor buat macam ni?Sorila...Orang UMNO ni kalau nak turun ke kampung pun geli inikan bersihkan longkang.Orang UMNO semua main kat hotel 5 bintang aje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noh udang pun rajin bersihkan longkang,dgr khbr dia ada tiga longkang,longkang1,2dan 3, tp no 3 dah tersumbat kot?

      Delete
  28. Sama ada dia berlakon atau betul, ianya berjaya beti 2 impak besar.
    1.impak kpd rakyat, rakyat tahu mb turun padang utk tgk dan mengetahui masalah mereka bkn hanya duduk opis tunggu laporan staff saja. Maka hati rakyat berjaya dimenangi.
    2.impak kpd penguatkuasa atau jabatan terbabit, kalo boss besar pon turun padang ada berani org bawah tak buat kerja atau nak pusing semasa beri laporan?

    ReplyDelete
  29. anggap sajalah UMNO selangor tu dah pupus, anggap saja UMNO di selangor cuma tinggal nama , sampai kiamat UMNo tak akan menang lagi di selangor,

    kecuali ..

    lantiklah siapa pun jadi ketua umno selangor , tak akan jalan punya !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap besar mcm hidup x mati mnongkat langit...angkuh cam iblis..rase dia plg hebat org lain mcm sampah....

      Delete
  30. ni job free tau kalau blowjob kena bayar?

    ReplyDelete
  31. kah2 azmin kau makan aiskrim kat jamban lagi sedap

    ReplyDelete
  32. Ni sekejap je. Nak popularity punya pasal. Brp lama,nak buat kerja2 gini. Turun la apply kereja tukang korek longkang. Pak nuar pon gerli nak pegang kau nanti. Eheh pak nuar ada buat kerja gini kot ada longkang yg dia nak korek.

    ReplyDelete
  33. selangor ni ada chan nak dapat balik ka...nampak macam susah ja pun...

    ReplyDelete
  34. walaupun aku nak tergelak.... tapi biar le dia buat kerja dia..... nanti korang kata dia tak nak turun bawah pulak....

    ReplyDelete
  35. Bro...pic azmin cuci longkang dgn gaya begitu rupa, aku rasa sgt mahal harganya..aku rasa harganya berbbilion2 rm...

    ReplyDelete
  36. Kotey buruk ngkau kah Gendot.Bila Menteri-menteri BEBAL kau bikin ALS senyap macam batu burok pulak ngkau.Kalau dia berlakon pun at least dia buat benda baik untuk bagi inspirasi kat orang lain.Kalau lepas dia berlakon tapi problem longkang masih sama baru kita balon dia balik.Gendhot...gendhot...mudahnya ngkau ni dijual beli.Maka betullah ramalan UMMNO/BN akan pupus kerana banyaknya ahli-ahli mereka yang PUKIMAK HARAM JADAH macam ngkau ni ParPu Thamby oiiii....

    ChaiiiTTTT.....!!!!

    Terima KaseeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ckp mcm org pas dulu2...last2 skrg apa yg dia ngata kt org, dia plak yg lebih2 buat

      Delete
  37. Wayang lebih,gaji besar,elaun besar sudahlah azmin.....jngn kelentong rakyat

    ReplyDelete
  38. 1.berlakon atau tidak!!itulah yang dimahukan oleh majoriti rakyat!!
    2.berbeza pulak dengan rosmah!!kalau najib melawat luarnegara!!dialah tukang lebih-lebihnya!!seolah-olah dialah permaisuri agong malaysia!!!
    3.kalau najib melawat kawasan tepi hutan!!rumah panjang!!tak nampaklah batang hidungnya!! sedangkan dikawasan tepi utanlah umno pegang kerusi!!!
    4.tak sedaq diri!!asai dari tepi utan!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bini ko bagus sgt ker...?

      Delete
  39. Pasti ada dikalangan pemimpin UMNO menyesal kerana selama ini mereka tak ter fikir nak buat sapertimana yang dilakukan oleh MB selangor.
    Aku walaupun Ahli UMNO dulu dan kini, tetapi apa yang dilakukan oleh MB Selangor ni aku sokong 100% dan aku suka cara dia, sama ada orang nak cop dia belakun ke apa ke? terpulang! tetapi dia sanggup turun mencemarkan diri sebagai seorang MB yang berjiwa rakyat.
    Selamat bertugas MB Selangur ....Semuga saudara menjadi contoh kepada mereka2 yang sewaktu dengan saudara.

    ReplyDelete
  40. aku bukan apa.kesian aku tngok assemin ni.nak cuci nama dia atas kesalahan dulu2 terpaksa cuci longkang, walau pun hakikatnya jiwa dan hatinya nyampah nk buat semua itu.bulan sedikit nak di kambusnya.
    kesian-kesian.

    ReplyDelete
  41. Jengkaut kan adaaaa,,... Parit sebesar itu.harus guna jentera la.... ...MB nak COVER kena main WaYANG..... kelakar pun ada..

    ReplyDelete
  42. ex PAS bodoh.......Semarak bukan respon kepada krisis anuwar brahim.........kau darjah berapa?

    ReplyDelete
  43. Apabila ramai yang memuji gelagat MB ini,bermakna ramai lagi yang belum boleh nampak.Itu tugas seorang buruh.Tugas seorang pemimpin ialah memastikan negeri dia bersih dan sejahtera.Sebagai pemimpin,dia boleh membersihkan longkang itu dan meletakkan tahap kebersihan yang tinggi dan ketat di negeri dia tanpa perlu turun dalam longkang dengan kasut Pua Chu Kang itu.Secara psikologinya,tindakan ini menunjukkan betapa korupnya orang ini sebagai seorang ahli politik.Aksi ini untuk menipu orang melayu sahaja demi kebahgiaan tuan dia si Bintang 3.

    ReplyDelete
  44. sesuai la dengan azmin.. memang tempat dia la longkang mcm tu..

    ReplyDelete
  45. Dalam sebulan dia kena peruntukan selama seminggu untuk berkemah di tepi longkang-longkang di seluruh Selangor, demi mendidik rakyat untuk tidak mengotorkan longkang.......kira dia protes terhadap warga Selangor...sehinggalah semua longkang-longkang di Selangor mendapat pengistirafan WHO sebagai yang terbersih di dunia.Program ini patut dinamakan "MB BANGKANG DARI LONGKANG".

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!