UCAPAN KAK JAT TENTANG AKTA HASUTAN - HIDUP WANITA UMNO


Saya berharap Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak serta kabinet akan berfikir panjang sebelum membuat keputusan untuk memansuhkan Akta Hasutan 1948. Jangan menang sorak hari ini kampung digadai pada hari esok. Nanti jika tangis air mata darah sekalipun, kampung tidak akan kembali lagi," Kak Jat aka Dato Seri Shahrizat Jalil

15 Responses to "UCAPAN KAK JAT TENTANG AKTA HASUTAN - HIDUP WANITA UMNO"

  1. hidup wanita umno..

    ReplyDelete
  2. sokong!

    hidup wanita umno!

    tulang belakang umno sebenarnya!

    pengundi terbesar yang pangkah dan sokong UMNO pada PRU yang lalu!

    Hidup Wanita!

    ReplyDelete
  3. abis la ko najib...najib nak mansuhkan akta hasutan,penyokong kuat dia si pudin...najib ikut ckp pembangkang kata akta hasutan x releven lagi sekarang, jadi nak mansuhkan...pembangkang pun kata UMNO x releven juga sekarang...jadi lebih baik mansuhkan UMNO juga...najibkan sayang cina lebih dari melayu...najib oh najib PM kesayanganku 1Malaysia :)

    ReplyDelete
  4. 1.oittt!!!perasuah lembu nfc!!!
    2.kalu bertanding akan kalah awai-awai lagi!!!
    3.ko tahu pasai apa rasuah dah jadi budaya dimalaysia!!!sebab ada puak macam minah ni la oii!!
    4.KETAm!!!ketam-ketam mesti dihapuskan!!baru anak ketam boleh berjalan dengan betuiiii!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. X hbs2 nk ngutuk sesama Islam, apa keuntungan yg dpt. Yg pasti kata2 anda mkn mlemahkn bangsa sdr n mbuka ruang org lain mnyerang bangsa n agama anda. Apa saranan bernas anda utk mperbaiki masalah?

      Delete
  5. najib x akan ikut cakap org melayu,,,dia hanya ikut cakap cina ja...kak jat najib x ambil kisah pun

    ReplyDelete
  6. Ramalan kejayaan Tsunami 14

    1. Umno gagal rampas Penang
    2. Umno gagal pertahan Perak
    3. Umno gagal rampas Selangor
    4. Umno tidak lagi dominant di parliament
    5. MCA tidak ada wakil di parliament
    6. GERAKAN tidak ada wakil di parliment
    7. LKS kekal menang
    8. Putrajaya bertukar tangan

    Ramalan saja. Kalau jadi bagus. Kalau bukan 8 , 7 pun sudah okay. Apa macam ?

    KS Lee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah dengan ramalan nombor ekor tu.
      Berapa kerat sangat yang tepat.
      Satu dalam seribu pun belum tau lagi.

      Delete
    2. Pigi pindah singapork la mmg kaum lu yg perintah, kaum lain jd kuli

      Delete
    3. Amacam ksleeches/tikar akta hasutan tidak d,mansuhkan. Lu boleh trima tak komunis. Lu gagal merampas hati org melayu sbb hati lu hati komunis.

      Delete
  7. Apa susah kuasa ditangan kita orang mrlayu sendiri. Najib naik jadi PM orang yang angkat dia naik , dayus dan memang pariah lah orang melayu kalau masih bengap nak angkap orang yang mengkhinati tangan2 bangsa melayu yang angkat dia jadi PM.

    Kita angkat dia jadi PM kerana dia melayu macam kita, kita harap dia bela nasib kita, tapi nampaknya dia nak bela cina supaya cina undi BN pads PRU14 nanti, elok lah orang melayu di parlimen Pekan boikot BN dan bagi undi kepada Pas, tujuan untuk menyekat peluang Najib jadi PM.

    Muhyidin Yasin nampaknya lebih baik daripada Najib, maka menjadi taggung jawab orang melayu dan orang umno di parliament Pagoh memastikan kemenangan kepada Muhyidin Yasin.

    Otai Umno

    ReplyDelete
  8. Saya setuju dengan ramalan KS Lee. Najib lupaTsunami Cina PRU13 telah berjaya mengubah lsndskap politik Malaysia. DAP sudah mempunyai taring yang sudah cukup tajam yang menggerunkan kita orang melayu. Kejayaan DAP menjana gelombang tsunami jangan dipandang rengan oleh perwakilan umno yang sedang bersidang. Tsunami 14 yang dikatakan oleh KS Lee akan dijanakan oleh DAP pada skala yang lebih besar. Najib hilang jawatan tidak perlu kita tangisi tetapi jika PUTRAJAYA BERTUKAR TANGAN itu lah yang akan orang melayu ratapi zaman berzaman. Singapore jatuh ketangan cina sampai kiamat melayu tidak dapat ambil balik. Dan Penang juga berkeadaan yang sama. Orang melayu wajib menerima strategi DAP lebih terancang daripada strategi umno. Cuba analisa dan kaji perancangan DAP di Penang mengujudkan tekanan kepada orang melayu disana. Umno tidak berupaya menekan orang cina supaya tidak dapat bangun membina kekuatan politik, pemimpin umno mudah dibeli dengan wang oleh orang cina.

    Jika DAP menjadi kerajaan mampukah orang melayu membeli pemimpin mereka dengan wang ??????????????

    Otai Umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Limkitsial akan bakar kampong kau jika si pacat2 ni memerintah. Di kgbr dan dtk keramat baru menang ciput undi sudah halau org kg. Sekarang mereka pakai loyar...ye loyar..loyar buruk komunis

      Delete
  9. Berita PAU 2014

    Wakil Pemuda Umno Pulau Pinang puji CM LGE .

    Wakil Wanita Umno Kelantan desak bahasa mandirin dan Tamil dijadikan subjek elektif wajib di semua SK.

    Bukti perjuangan DAP sudah boleh diterima oleh orang melayu.

    KS Lee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok.good try ks lee. Better try nxt time

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!